我居住的大廈

July 7, 2011 (Thrusday)
       每年夏季, 我居住的大廈會舉辦一次大食會, 食物和飲料是全免的. 大廈管理公司, 只但求我們居住啲人聯誼一下. 亦係依個時候, 大廈管理公司, 會順道派一些大廈未來的維修藍圖給我們居住的住客.   (其實每年冬季, 也有一次大食會, 性質也一樣, 但通常冬季舉辦的時間, 我都離開了多倫多. 未能參與)

       說實話, 我初時都不知, 為咩大廈會攪埋依啲野!! 我以前係香港, 也是居住大廈的. (而讀大學時, 我也租住大廈一個單位, 方便上學). 但大廈內完全沒有這些大食會. 各有各住互不相干.   係居住在此才有. 不知不覺, 參加依啲大食會, 有成10年了!!

       還記得第一次大食會聚會, 是看見大廈後園好多人,一齊咬着食物, 一齊傾計, 還有幾個大型BBQ 爐, 不段燒着食物. 最特別是還有Live band 唱着歌. 當時, 我有點好奇, 但我未開口問之際, 已經被平時一齊等電梯的住客拉着. 「來, 食hotdog 吧!! 」就是咁樣, 大家開始傾起上來.

       當中知道很多大廈內所發展的事.  管理公司為了保養大廈, 歷久常新. 每年, 會做很多維修工程.  翻新停車場, 加密自能卡出入, 擴大大堂, 換了快速電梯, 大廈外圍增地下暖管溶雪功能.....每年不段有新工程. 說實話, 我很怕有工程, 所帶來的一點不便.  但工程完成後, 我一定更愛上自己居住的大廈.....

      有時, 大廈的大食會, 不只講大廈工程, 我們也會講講大廈附近的美食. 開了什麼新餐店, 新超級市場, 有什麼優惠.......還知道更多交通工具的行走路線添! 所以, 有時放膽說出口, 溝通多一點點. 令自己更加了解得更多.

      但今年, 大廈的大食會就有點特別, 是在大廈party room 室內進行, 而不是在大廈的後花園 (夏季大食會, 通常在後園舉行) 可能鄰近有棟建築物從建, 可能怕有dust  0卦!! 所以, 改為室內舉行啦!! 其實,室內仲好, 有冷氣涼嗎!! 哈哈~ 

       其實, 如果得Brian自己一個, 他一定不會參加依啲派對, 我在他身傍, 有個人陪下, 佢先至會去. 但如果我自己一個....其實,我會唔怕醜去的.  最多唔好玩, 下年唔去嗎!! 我的性格就剛剛和Brian 相反的. 但論交談方面, 我仍是不及Brian, 雖他初頭是跟着我才去大食會派對, 但當有其他住客和我們打牙絞. Brian會投入其中. 好似今次, 和一位平時一齊坐電梯的住客, 交談了很久.

     從交談中, 令到餐大食會更有氣氛......很開心!! 而且, 今天我不需要煮, 便解決了我們的晚餐. 哈~~


↓今年的大食會, 以Pizza and Chicken wing為主............0






↓這就是我居住大廈內的party room, 有跳池and 大電視營幕, 但由於要擺放很多Table and chairs, 所以, party room 突然間變身為一間小餐廳的佈局 0




10 comments:

  1. 這些聯誼不錯呀 ! 大家互相認識下 , 好過香港同一幢大廈住上 10 年 8 年 都唔知隔鄰姓乜0既 .
    [版主回覆07/12/2011 06:17:00]ak:   其實,我都覺依啲party真係幾好, 知道好多關於大廈嘅野!! 而且,同啲大廈啲人可以親切添!!

    ReplyDelete
  2. the annual maintenance: do the owners of the flats pay extra? Or is the money taken from monthly management fee? In France, owners have to pay extra per year to do maintenance of the building.
    [版主回覆07/12/2011 06:20:00]Mrs. Tin Tin:   ~We don't need to pay extra for the annual maintenance. 因為每個月交嘅management fee, 大廈都會reserve 一部分 for annual maintenace. 所以, 每一年夏天,我住緊幢大廈都有至少有一單major maintenance.   ~But, 我知多倫多有啲大廈, 業主除咗比每個月嘅management fee, 係每一年or 每兩年都另外pay extra for annual maintenance.

    ReplyDelete
  3. 你地住既大廈management真係搞得好好,我覺得每年咁搞下d gathering好好,平時住大city既人係condo個個都好趕時間咁,就算住樓上樓下都未必會傾談
    [版主回覆07/12/2011 06:20:00]Mui:   ~我感覺自己好好彩,可以住係現時幢大廈,因為management 真係好好, 而且啲鄰居都好nice. 如果我要搬,我都唔捨得.   ~搞gathering 我真係好鐘意, 趁機了解自己大廈多啲, 住都住得安心啲.   ~係架!! 平時返工時間, 個個都準備上班, 真係好少機會傾到計.....但放工等電梯, 最多都係同啲人傾到幾句......但當然係gathering 裡面就了解大家更多啦! 今次, gathering, 有個男住客話我知, 大廈附近新開咗間生果店,啲生果好新鮮.......價錢又合理. 如果唔係去依次gathering, 我都唔知有間生果店開咗啦!!

    ReplyDelete
  4. 我現住的大廈都有類似的節目, 在中秋節....會有一些表演項目,  但以兒童為主,  而食物也不算好, 所以不是好多住客捧場....
    [版主回覆07/12/2011 06:20:00]冬日:   都幾好呀!! 大家可以say 聲hello, 都好架!!

    ReplyDelete
  5. 有party好好呀!Is it free of charge or not ? Expensive ? It is a good chance to know the neighbours. 原來Brian 怕醜過你!
    [版主回覆07/12/2011 06:21:00]Happy Girl:   ~個party啲食物唔洗錢, 食物and 飲料都係全免, 全晚還不段供應. 真係食到飽為止. 哈哈~~    ~平時,邊會同啲鄰居傾咁耐, 趕住返工, 係電梯最多傾多兩句......係gathering party就唔同, 大家坐定定,一齊食, 傾多咗, 更了解大廈and 大廈附近嘅野多咗添!!    ~可能我無咩所謂嘅人, 所以咩都會講,咩都想試.....所以, 我同Brian相比,他係會有點怕醜, 但當他身在gathering,就睇唔出他怕醜架啦!!

    ReplyDelete
  6. Condo 搞吓呢啲大食會幾好啊, 因為住 condo 唔似得住屋, 好多時都唔會見倒鄰居出入. 哈哈, 當然有免費晚餐亦都幾好啊!
    [版主回覆07/12/2011 06:21:00]Wedy:   籍着食野, 大家group埋一齊, 當然好啦!! 當中大家傾下.....我了解咗更多交通工具路線, 又識多樣野. 當然,又慳返我一日, 唔洗煮.....都幾好架!!

    ReplyDelete
  7. 遠親不如近鄰,有機會同左鄰右里聯誼,有助增進感情呢
    [版主回覆07/12/2011 10:29:00]亞四:   ~由其事,我哋係移民.....如果鄰居係首望相助,住得安樂, 真係差好遠架!!   ~所以,依啲聯誼,我每年都會參加。。。

    ReplyDelete
  8. ~好開心呀!可以聯誼吓幾好喎!
    [版主回覆07/14/2011 08:14:00]靚太Mrs. Beauty:   係呀!! 大家傾下,講下,真係知道更多........今次同大廈其他人傾開, 先知大廈附近新開咗一間水果店, 由於間水果店唔係喺正大街開, 門牌又細, 經過都睇唔到....係大廈啲人講, 我先識去,現在可以食到好多唔同款嘅新鮮水果. .....聯誼下就得到依個成果!! 哈哈~

    ReplyDelete
  9. That is a great function! This way all the tenants have a chance to meet each other, make the living condition much easier and better!
    [版主回覆07/14/2011 08:14:00]Big daddy:   無錯.......大家傾多咗, 知道更多.....大家居住得安心啲添!!

    ReplyDelete
  10. It's an excellent opportunity to know your neighbors. Really thoughtful of the committee to offer such a nice gathering. You are a typical couple: with the man more tend to be more quiet while the lady is more talkative.  :D
    [版主回覆07/14/2011 08:14:00]Smac:   ~依啲gathering, 真係幾好, 大家一齊傾下,了解大廈更加多.....住都住得安心啲.   ~其實,到最後Brian係會講野多過我, 只係我主動啲!!

    ReplyDelete