LV Catalogue

February 28, 2011 (Monday)
    看到自己小小郵箱, 塞到滿滿, 原來, 收到了LV Catalogue. 有時, 也不得不佩服啲郵差, 可將一本咁大嘅Catalogue 卷到細細, 塞入我家郵箱. 所以, 我每次收襯Catalogue 都是一卷卷的. 哈哈~

     已經唔知第幾次收這本品牌的Catalouge了. 但我隔離個果人, 仍是好心急, 連用開信刀都不用. 打開黎睇. 看看有咩新貨.

     其實, 內心沒有想要什麼, 但見到Catalouge 嘅精美相片.....又會心思思, 想買哩想買嚕. 所以, 我時常都覺LV 這個品牌好識宣傳自己. 好識吸引人買野!! 隔一陣寄一寄Catalogue 黎, 攪到唔去行下, 好似唔好意思咁!! 哈哈~~

↓男裝Catalougue.     0







*突然醒起, 原來我寫blog 有四年啦!! 識咗好多人,了解更加多. 令到我見識更多, 思維也豐富了, 都估唔到寫blog, 有依個得着添!!

3 comments:

  1. Are you getting one.......For him????
    [版主回覆03/12/2011 02:44:00]Big Daddy:   planning to get one for him......but not now!! haha

    ReplyDelete
  2. I am sure Brian like that male carrying bag, it is nice! I like it too but too expensive for me with my budget!!
    [版主回覆03/12/2011 02:44:00]Big Daddy    Brian love this brand so much, all bag are nice...but, really expensive. 但依本catalogue好像會激份人, 去earn more 咁. 哈哈~~~

    ReplyDelete
  3. Congrats to Vicky blog 4 years anniversary!!!! keep up your good work here ..
    [版主回覆03/12/2011 02:44:00]表叔公:   多謝支持, 時間過得太快, 咁就寫了四年了.

    ReplyDelete