回家

February 27, 2011 (Sunday)
  又是回娘家的日子,慣例去飲茶...總之, 做返啲好慣例嘅野!  本應飲餐茶, 係舒舒服服, 但阿娘就係咁打電話, call 啲妹, 啲妹都大啦! 唔聽電話都預咗唔會黎. 但阿娘,阿爸就照call. 成餐茶就掛住打電話, 你哋兩老咁樣. 打爛沙盆, 問到督. 現今80後就最怕.

  點解我識啲人, 個個都會想回家. 但我完全沒有這個感覺, 唔通真係女生外向?? 每次回娘家, 為何都有任務給我呢? 說實話, 我真係好攰架! 

  不過, 有啲開心係...現在回娘家嘅中午時段, 可以出下街, 有個自己空間, 舒服了一點. Brian 籍着依個時候, 配咗副眼鏡. 他真幸福,到現在咁大個人先需要眼鏡. 其實, 他的視力, 跟本不需要眼鏡. 但在夜晚or 落雪天, 如果清楚就更好啦!

  到食晚飯時間, 才辦完娘家的任務.......

↓娘家晚餐



2 comments:

  1. The old style Chinese family always want to see their children...My wife's family is the same way.
    I never need glasses until I turned 45.....I hate it!!
    [版主回覆03/12/2011 02:17:00]Big Daddy:   My family is a really traditional family. So many rules to follow. If we go out especially  on weekend 就代表壞份子. It's because weekend is a family day. Not on your own.

    ReplyDelete
  2. 我好鐘意返屋企(而家係Toronto ), 我覺得係自己屋企返娘家,由做賓賓變為做公主,邊個會唔鐘意呢?你係屋企已經比Brian寵為公主,到返娘家,因為係大家姐,就要照顧咁多人,所以有d吃力
    [版主回覆03/12/2011 02:17:00]Mui:   ~Wow, 你黎咗Toronto啦! Enjoy your princess life.....haha   ~Good point...你咁講, 突然令我個腦有 "叮"一聲 , 可能就係Brian & 屋企嘅分別. 不過, 我都係喺時候學識不計較. 此終. 我屋企人數比較多. 實有點分佈唔平衡.   ~但好多謝你, 我次次呻埋依啲野, 你都留言關心. 說實話, 我呻了出來, 已經好好多.

    ReplyDelete