免費禮物

February 9, 2011 (Wednesday)
   這幾排, 我唔知係何原因, 鬧鐘未響, 我便已經僧開眼了. 無無謂謂早起一, 兩個小時. 便上網打發時間.

    在網上, 見到有人一朝早已經去麥當當換了免費早餐. 見自己有時間, 便襯襯熱鬧去麥當當取返兩個免費早餐!! Yeah!!

    其實, 麥當當為了推廣新出嘅 "鬆餅漢堡". 所以, 係Feb 9-10 朝早時份會免費派發 "鬆餅漢堡". 初頭還以為免費會好多人. 但又唔係好多人咋喎!! 輕輕鬆鬆又攞到兩個免費早餐. 同Brian一齊享用.

↓麥當當新出嘅 "鬆餅漢堡". 其實, "鬆餅漢堡"只係用鬆餅代替傳統包, 但鬆餅有點漏, 我食一半已經感覺飽肚了    0





    講開免費, 近來我身邊, 無端端都會有免費物品係身邊出現. 有時行行下街, 就會有人派新產品比我. 去超級市場, 又會無端端有free 野攞返屋企. 係自己寫字台又有免費物品自己走上黎. 

    不過, 最開心係比我見到, 一隻自己好鐘意嘅餅, 其實, 隻餅無咩特別, 但我只係喜歡依隻獨立包裝嘅餅. 雖唔係免費, 但揾好耐都無, 見到就好似中獎咁. 買呀買....哈哈~~

↓係街上, 就有人派 果汁水飲品 and 洗頭水比我0




↓去超級市場, cashier 話: 「點過機, 樽沙律醬都係錯銀碼」. 所以, 就送咗樽沙律醬比我. 係執上班寫字臺時, 比我揾到兩張免費戲票. 0



↓最開心, 比我係便利店見到依隻包裝嘅餅, 依隻包裝唔係成日有, 但我好鐘意依隻包裝嘅餅架!! 幾塊餅獨立包裝. 坐車, 係office 食, 好方便.  0



5 comments:

  1. 點解我搵唔到咁多免費既野
    [版主回覆02/18/2011 07:19:00]笨啦啦   我都係咁啱遇到!!

    ReplyDelete
  2. You are just a lucky person!!  My wife likes the biscuit, i prefer the Muffin..
    [版主回覆02/18/2011 07:19:00]Big Daddy:   ~係囉! 咁啱遇到免費野!!   ~唔知係咪女仔比較鐘意biscult 呢?因我都鐘意biscult 多啲!!

    ReplyDelete
  3. *開心幸福PooH*16 February 2011 at 20:43

    嘩!!!你呢期真係好lucky呀!!!
    ritz真係好好食!!!我都鍾意食.... 外國買既ritz全部都1盒盒....好怪!!!
    [版主回覆02/18/2011 07:19:00]開心幸福pooh:   ~係咁啱遇到!!   ~我都覺外國啲ritz 鐘意一盒盒, 攪到攜帶唔方便. 唔通帶一大盒ritz 餅係公司臺面食咩, 好似開party 咁...所以, 見到方便裝ritz 賣, 即刻買幾盒.慢慢食..哈哈~

    ReplyDelete
  4. 哈哈~~ vicky, 張戲飛好明顯係你大頭蝦放在公司台面太耐唔記得用, 點知一執野時就找番, 哈哈~~
    真係好正, 沙律醬錯銀碼都會送俾客人, 咁好的supermarket.... 抵讚 ^^
    [版主回覆02/24/2011 11:33:00]Elaine:   ~好開心, 原來你仲有keep 開睇我寫blog.   ~你講得好正確, 張戲飛, 係我唔知某年某日收咗之後, 就亂塞係某角落. 係我執開野, 張戲飛就從見天日囉!! 但好彩依啲戲飛無截止日期. 而家仲用得!! 哈哈~~~   ~我都唔知超級市場過錯銀碼係會送個件貨品比客人架!! 我當時, 仲同店員講:「唔洗免費, 收返我正確個價就得!! 無啦啦做咩比免費我!!」 哈哈~~我真係傻得好均勻.有免費應係話好, 仲話比錢人...哈哈~ 

    ReplyDelete
  5. 其實我常常都有睇架!! 只不過有時真係懶, 睇完無回應你咋.... 哈哈~~
    所以你讚我我都知架~~ yeah~~
    [版主回覆02/26/2011 07:24:00]Elaine:   ~多謝支持呀!!咁你對我生活都好熟啦!! 我有機會返香港, 我一定捉住你啦!   ~Hey,其實,我係fb都有睇你啲message 架!! 但我都係懶留言...哈哈!! 我知你買咗ipad and 去旅行密咗囉!! 你就係咁, 見有機票平, 就心思思想去旅行!!! 哈哈~~~

    ReplyDelete