長周末嘅星期天

February 20,2011 (Sunday)
   平時,星期日係Brian 嘅低落日....哈哈!!! 但今個星期一係Family day 公眾假期. 所以, Brian 極度好想出街!! 但去邊好呢?? 天文台又話落heavy snow (10cm雪).....不如留係屋企啦! 我係對落雪好隱憂.....所以, 我唔想出街!!!

    所以, 晏晝就行落樓下買麥當當食, 一邊煲電視劇, 一邊食漢堡包. 食完lunch, 我仲幫Brian剪埋個頭, 佢當堂----醒神晒!! 但做咗好多野, Brian都係覺悶, 仲係有啲出街心!!而且, 望出窗外, 還未有雪.....因此, 便快速換衫, 去最近屋企個mall 行街. 咁起碼落雪時, 都唔洗渣段好長嘅路先返到屋企!! 

↓午餐---麥當當0



   去到mall, 好好彩揾到個靚車位泊......現在, 市中心, 真係越黎越難揾車位, 就算收費停車場, 都好像爭先有車位. 真係好得人驚!!!

    原來去行Mall, Brian 就帶咗我, 招去Sephora 方向去!!! 我差點忘記....原來Sephora 現正購賣hello kitty 產品添!! 我早一個月前, 已經扭Brian 買. 但未有貨....今次, 再check就有啦!! Brian即買塊Hello kitty 鏡比我!! touching touching....之後, 我仲"立"支眼睫毛先走人.  哈哈~~~

   行完自己野, 就行Brian 個啲favourite stores.....Apple store and Best buy 依啲電器鋪. 男士都係對依啲特別着躍. 仲好容易有心頭好添!!! (買咗個電話套)

   好彩, 行完街, 仲未落雪....開心!!!

↓今日戰利品-----Hello kitty 鏡 and 睫毛液....0




↓好鐘意塊Hello kitty 鏡...出街好有用!!0




↓Apple store ...Brian最鐘意行. 我鐘意門口display window 凌空釣住部MacBook air0



    夜晚個餐.....我一早解凍材料......準備夜晚打邊爐. 因為天時冷, 又怕落雪唔知去邊度食嗎!! 點知開飯前, 都未落雪!! 仲懷疑天文台有無佈錯料.......點知打打下邊爐, 望出窗.....全地白檬檬. 啲雪真係落得快!! 霎下間就白成咁. 好彩, 坐係屋企, 如果係街, 一定好唔方便!!!!

   深夜, 走了落樓下飲咖啡....仲係坐係咖啡店入面飲......不過,唔知係咪落雪, 我同Brian包場咁濟! 哈哈~~ 不過, 最開心我and Brian 係喺依間咖啡店第一個客幫襯roll up coffee嘅顧客. 因為我哋係踏正12am 入內買咖啡. 其實,唔係特登, 只係咁啱咋!!

↓打邊爐 (小肥羊辣湯底)......................宵夜, 飲咖啡....驚訝地做咗第一個買roll up coffee嘅顧客. 但都唔贏嘅!!0





5 comments:

  1. 買咁少Hello Kitty?
    [版主回覆03/03/2011 01:31:00]Kitty:   對我黎講, 得依樣最實用. 其他都靚, 但對我黎講都用唔着. 所以, 買得一樣. 而家已經日日用啦!

    ReplyDelete
  2. Sephora is a nice store to shop!!
    [版主回覆03/03/2011 01:31:00]Big Daddy:   由其事女仔啦!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  3. 我上次去sephora佢好似有支hello kitty香水架。 你有無買埋呀? 塊鏡真係幾靚。
    [版主回覆03/03/2011 01:31:00]syl   係呀!! 我知今次Hello kitty 啲products好靚, 完全係design 比成年人用.....我只買依塊鏡咋! 因為對我黎講, 依塊鏡最實用.

    ReplyDelete
  4. 塊鏡係唔係金屬嫁? 
    [版主回覆03/03/2011 01:31:00]Florachk:   係呀!! 質料幾好!

    ReplyDelete
  5. The mirror is so pretty! I love it too!
    [版主回覆03/16/2011 01:42:00]Smac:   多謝! 我都好鐘意依個mirror 已經用緊!!

    ReplyDelete