長周末最後一天

February 21,2011 (Monday)   -21℃windchill
   黎到公眾假期最後一天, 我竟然晨咁早彈咗起身. 咁就當然即時換衫, 落街買早餐啦!! 我知自己, 如果再瞓返, 一定會瞓到黃朝八晏. 咩早餐食物都買唔到.

    其實, 朝早啲天氣, 都幾凍下, 但唔理得咁多, 平時, 邊會有閒情食街外早餐. 係放假先有機會. 所以, 就算幾凍, 都走出去買.. 我仲一次過, 買多幾個早餐set.(買咗麥當當and A&W 早餐) 咁下晝都可以唔洗煮都有得食. 哈哈~

↓我嘅麥當當早餐    0



   係公眾假期最後一天, 都無咩地方好去!! 皆因, 好多地方都唔開門. 我知政府攪咗好多戶外運動, or 咩咩展覽會. 但唔知點解, 都係無咪起勁去. 我and Brian 只留係電視傍煲劇. 我反而喜歡留在屋企過假期. 心情又可以平靜啲. 又可以隨心想點都可以.好舒服.而夜晚個餐, 就係叮返啲額外早餐set. 再加蝶蒸燒賣就攪掂.  很簡單就享受完個公眾假期.

-------------------------------------------------------------------------------

    本應心情都好正常, 但飯後, 照常例打電話返娘家, 我阿娘又有啲好特別嘅要求要我做. 令到收完線, 當躺哭了出來. 我唔知點講. 我為何有這樣大的反應. 我只是知道, 我腦海突然間浮現着, 我以前細個時, 啲點點滴滴.  我小時候, 我也不知可解, 我是一個不受歡迎嘅人. 受盡排斥. 所以, 我很小就盡可能, 咩都自己攪掂. 長大之後, 我也有點不順暢, 也是自己處理的.

   我是不介意幫阿娘做她的事, 但偏遍只有我呢?? 我是否只在家報喜不報憂, 所以, 阿娘以為我好順暢, or 好優閒呢??早知, 我學家中啲人嘅動作. 得父母同情, 便可以什麼都不需要負責吧!

   講真, 這幾年, 幸好Brian 係我身邊, 如果唔係, 我已經離家出走了! 不再回家. 

   在我哭時, Brian 走了落街, 給我盡情哭, 盡情發洩, 還買了咖啡給我! 他回來後, 也提議一啲解決辦法給我.  係依啲冰天雪地嘅日子, Brian 一個人在街上, 買咖啡同時,也要為我想方法. 很感動.

1 comment:

  1. take it easy!!! don't be too stressful ....
    [版主回覆03/03/2011 01:33:00]表叔公:   Thanks for you care

    ReplyDelete