回家過兔年

February 5, 2011 (Saturday)
    好耐,好耐無見過阿娘, Daddy and 五妹. 因為他們係香港差唔多五個月了! 都係臨近農曆新年才回加拿大. 查實, 我父母過完年先返黎加拿大都可以. 但我Daddy硬要農曆新年返黎. 但Daddy回來後, 每天都叫"悶". 但都無法子啦!! 我們幾姐妹都要工作嗎! 係外國農曆新年正日也要工作. 只有weekend 才能見面.

   Weekend, 便及早就回自己娘家. 農曆新年我and Brian 都慣例請飲茶. 所以, 我一早訂了臺係某間酒店嘅中菜部同屋企人飲茶. 當見返五妹and 父母時, 內心有點興奮, 可能真係太耐無見啦! 雖父母慣常對我有很多不滿. 但咁耐無見. 見返係會有種親切感!   查實我臨回娘家前幾天, 是有點心不在言.   但當我正面見到他們時. 我啲心不在言情緒就會好返啲啲.
 
↓酒店中菜部食物 (由於食過依間餐廳幾次, 我都費事再影食物相, 以下啲相係以前影落, 我都係copy and paste 再post)
opo







    其實, 今次回娘家有啲隱憂架! 因為,天文台話會落幾cm 雪. 好彩, 一朝早渣車去娘家度, 一啲雪都無落過. 只係寒冷咗啲.  係到飲完茶先開始落雪. 咁樣已經好好彩. 最長段路, 沒有雪. 已經係好舒服啦!

    由於飲完茶, 還行了陣chinese 商場先返娘家. (其實,想行mall 行耐啲), 但見啲雪越落越大, 都係返娘家坐坐為妙

↓落雪落到全地白了

oop




    過去五個月, 我父母and 五妹回港. 我見有妹妹回港, 我會叫妹妹係香港盡量幫我留意Hello kitty物品. 點知我五妹係五個月嘅香港之旅. 就越買越多.....真的非常多謝她. 所以, 今躺回娘家, 有好多禮物收. 真的相當興奮. 哈哈~~ 其實, 我有香港朋友知我家人回港, 都會特登托我家人比啲物品我架! 相中嘅四方形粉紅煲 and 紅色調味格係香港朋友所送的.

↓五妹幫我買,幫我托返黎嘅Hello kitty物品.感謝感謝. (有好多都係hand carry 架!)
oop





仲有一張Hello kitty 被 (睇電視用最啱, 我自己原本張電視被比Brian 搶咗了!現在有多張新電視被, 就最好不過了!)
oop


↓仲有麥麥掛...但香港人買野太crazy, 五妹只能撲到六件散裝嘅麥麥掛.雖無麥麥掛盒, 但五妹已經做咗good job 啦!! 下年我會掛係聖誕樹
oop




↓小心開hello kitty 禮物..仲有日本手信(hk好友托五妹帶給我), 還有回娘家時常有嘅零食






↓五妹送給Brian 嘅手信 
oop





   兔年新正頭, 當然全家總動員同阿娘and Daddy 食晚飯啦! 現在,我家嘅人越來越多了, 我們五姐妹加埋我們的另一半, 再加埋父母. 總共 11 人. 阿娘剛從香港回來, 都費事係廚房攪大動作啦! 出街食算啦!

   點知臨出門口, 就望到好多雪, 仲落到好大,  但天文台預則話落微雪咋喎??   所以, 照出街食飯, 但出街途中, 啲雪仲係咁落, 雪堆積得好快. 成條道路都係雪, 到條路好難前進呀!! 有啲人又唔理道路情況, 開車開到好快. 我就係最驚係冰雪道路上遇到啲唔理公眾道路嘅人啦!!

   如果我見依啲全道路積雪, 我未必去食飯, 令願係屋企食. 好彩, 間食飯茶樓近娘家咋! 第時都唔知好無靠天文台好, 時常預料錯誤嘅!!! 依場unexpected snow. 令到食餐飯前, 好像要打場仗咁. 好近嘅一路, 都渣好耐先到達. (所以,我怕係度居住呀!!!但感謝上天保佑, 全部人順利到達!)

   不過, 農曆新年, 同一家人, 到達茶樓後, 啲 "落雪bad mood" 就慢慢退咗.....一家人, 一齊食新年飯!! 好熱鬧...

↓啲雪幾多, 要用雪剷, 剷開啲......




↓我and 五妹..企係屋企門口影落雪相.啲雪大到遮住個相機鏡頭 (其實,我哋仲好凍)
oop


↓不段落,落,落雪................................
oop



↓同屋企人, 食兔年飯
oop

--------------------------------------------------------------------------
February 6, 2011 (Sunday)
   我每年農曆新年回娘家, Daddy 都要全家總動員(我們五姐妹)去佛寺拜神. 所以, 會好早起身去佛寺.  依個節目係我家係人人都知. 點知, 屋企此終都有人唔合作. Daddy 興到吖!!! 我有時, 真的唔明我依一個妹嘅思想?? 她究竟想點. Daddy 就係全家人所有人到齊就得. 如果有一個人缺席, 就算其他家庭成員係Daddy身邊, Daddy係唔會開心! 不付責任嘅妹唔去. 令到齊啲人, 對住Daddy 都好難受的. 因Daddy 啲脾氣呢..... 我真希望依個妹能為全家着想下! 唔好再自私落去啦!!

   拜完神, 例牌去飲早茶, 係依個時候又等等等, 不付責任嘅妹,.....令到飲茶氣氛都好不自在咁. 不過, 係農曆新年, 啲茶樓裡頭啲人,又同下Daddy 傾計. 先令到氣氛無咁薑.

   回娘家, 阿娘好喜歡, 係雪櫃摷野食比我, 因為我星期日就會離開娘家, 返自己屋企.由於, 正直農曆新年, 阿娘做咗啲家鄉薯仔卷比我, 帶返去自己屋企煎黎食. 依啲薯仔卷, 我都係一年食一次咋! 係農曆新年先有架咋! (記得, 以前係香港, 啲親戚黎我屋企拜年, 都係等待依個薯仔卷喎!! )

↓娘家農曆新年嘅家鄉食品 (薯仔卷), 食時, 切一片片煎黎食. 
op





3 comments:

  1. Now you have a lot of Hello Kitty products ! So nice ! You have a big family in Canada and so it will not be too lonely during CNY !
    [版主回覆02/17/2011 11:35:00]Happy Girl   ~我依邊較少Hello kitty products 賣嗎! 所以, 收到Hello kitty products 會特別開心架!!   ~係呀!我雖然係加拿大好耐, 但每年農曆新年都會好熱鬧. 可能我屋企人多啦!!

    ReplyDelete
  2. Nice family gathering, even though the weather was cold and snowy, but your heart will be warm from the gifts, food, family....
    [版主回覆02/17/2011 11:35:00]Big Daddy:   ~都係嘅!! 一家人熱熱鬧鬧, 新年係會特別有氣氛啲!!   ~但都希望唔好再落雪就好啦!! 一來我怕凍, 二來我覺落雪都幾唔方便架!!

    ReplyDelete
  3. 你唔同埋屋企人返HK既?你返黎可以約你同埋靚太一齊出黎tea一tea嘛!
    [版主回覆02/24/2011 11:31:00]Emma:   ~我都好好想想返hk, 但假期有限. 唔係話返就返.   ~好呀! 有機會一定通知, tea一tea

    ReplyDelete