長周末嘅星期六

February 19, 2011 (Saturday)
    飲完成晚酒.......成個人dry 得好緊要. 晏晝先同Brian 由大學同學屋企渣車返自己屋企!!  雖然, 過晒食lunch 時間, 但一點肚餓嘅感覺都沒有. 只感覺自己dry dry 哋. 但點都要食點東西落肚. 便買咗個subway sandwiches 黎同Brian 兩份食.

   之後, 我自己一個仲走咗去超級市場買野, 因為, 夜晚時份三妹and 三妹男朋友會過黎我度玩!! 點都要買點東西黎招呼下!!!! 好好彩用11號巴士去買野. 我買完野, 落大雪, 落得好利害. (但當自己返咗屋企, 場雪又停!! 遇到場過雲雪添!)

↓我和Brian嘅晏晝....subway sandwiches   



    見三妹上黎...執好啲個全都盒招呼下先....其實, 個全盒都係農曆新年買架黎應節. 查實個全盒得個"擺"字.  雖然過咗農曆十五, 但有阿妹上黎就沖下場. 此終,都係新正頭嗎!

↓全盒內都係啲傳統糖果, 瓜子......原來現在椰子糖都幾難揾
oop




    我家樓下開了間漢堡包專門店, 見三妹and 她另一半黎, 就一齊落樓下食. 唔好以為而家食個包會平啲....講真, 食漢堡包已經一啲都唔平!! 分分鐘貴過一餐泰國餐!!!不過,依間bugers 店話用自家農場製肉, 純天然!!! 不過, 個漢堡包又真係幾好味!!

↓Dinner 同三妹食hamburger
oop




↓漢堡店網頁個包幾靚仔
op



   三妹and 三妹男朋友黎我度, 都係傾下計, 睇下中文電影.....到1am, Brian 唔知上咗啲咩癮, 話要煮Spicy chicken 比三妹and 三妹男朋友試...所以, 夜麻麻...四個人落樓下啲24小時營業啲超級市場買材料煮...買完順道去咖啡店買野飲.....一邊飲咖啡,一邊等Brian煮Spicy chicken.

   因此, 依晚宵夜就係熱辣辣嘅Spicy chicken 飯......夜麻麻食飯做宵夜...食完個肚好脹大呀!!! 哈哈~~

↓宵夜 (Spicy chicken with rice)

oop

4 comments:

  1. lol... your blog is not boring at all, from just the simple daily life, can see you are surrounded by love and happiness! It's so cool to have your sister live close to you!
    How come Brian keep cooking his special dish?! ahahaa... somehow this makes me really want to try it too!!!
    [版主回覆03/02/2011 11:46:00]Southern Gal:   ~就係我個blog 寫得好簡單. 只是記錄我日常生活or 想法. 所以, 我覺有啲悶架! 但點都多謝你到此閱讀.    ~Yes, 我同妹妹居住地方都唔算話好遙遠, 我哋間唔中都會互相見面. 見到面特別親切.    ~Brian其實最拿手就係依個Spicy chicken, 所以, 他越煮越開心.....最特別係, 他覺煮飯好似做實驗咁好玩嗎!! 好好笑架!

    ReplyDelete
  2. Brian 果然煮上癮,
    要三妹and 三妹男朋友試下佢d手勢
    [版主回覆03/02/2011 11:46:00]WingL^^   其實, Brian 覺煮飯好似做實驗咁好玩!! 所以, 越黎越鐘意煮野食!! 好好笑架! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  3. 椰子糖都比你搵到, 我以前都幾鐘意食架!
    [版主回覆03/02/2011 11:46:00]傻妹:   ~我覺現代依個世代,越傳統嘅糖就越難揾! 好彩, Brian媽咪揾到. 我覺全盒有椰子糖先似樣. 哈哈~   ~原來,你鐘意食椰子糖架!! 現代人都好少人鐘意食啦!我驚遲啲無添!

    ReplyDelete
  4. 我都好鐘意Hero Burger,但去過幾間,d quality差好遠呀 你地好勁,食完個咁飽既burger,宵夜仲勁
    [版主回覆03/02/2011 11:46:00]Mui:   ~我去依間Hero Burger又幾ok喎!! 下次你黎依間吖!!哈哈 ~~ 不過,我鐘意Hero 啲薯條多啲. 炸得好香...真係好重薯仔味.   ~係囉!! 食完Burger其實有點飽,  仲食埋宵夜, 個肚即時漲起來...哈哈~~

    ReplyDelete