中獎杯+宵夜

February 24, 2011 (Thursday) 0℃
     終於0℃....感覺溫暖好多!!! 雖是陰陰天, 但感覺好好多!

     近來, 咖啡店有roll up 依個活動. 卷起杯邊, 分分鐘會有驚喜.  所以, 近排多咗人飲咖啡. 係公司都唔例外, 個個聯同一齊買咖啡黎tea 一tea.  

     Brian放工時, 攞住個空杯返屋企, 佢唔講, 我都知他中咗獎. 中咗個Donut....都好過無啦!! 我飲咗兩日都中唔到. 而家, 中個donut 好勁架啦!! 哈哈~~

↓中獎杯.....卷起杯邊......就知有咩驚喜. 今年大獎係"四門房車". 我中到優異獎(Donut)已經好happy啦 0




     晚餐, 我煮了豉油火腿絲炒麵. 之後, Brian 就去做part-time了. 我都費事跟佢去做兼職. 我真係懶了許多.

   不知係咪兼職過後, 人會特別肚餓, Brian 回家後買了一袋二袋食物返屋企,當宵夜. 而家, 屋企樓下又開了間漢堡包店. 攪到Brian一經過就會心思思買個漢堡包黎食.仲攪到我一日食多一餐添! 真係間唔中食下好啦. 因為我覺得漢堡包, 係慢性毒藥黎架...哈哈~~

↓宵夜.... 漢堡包, 咖啡, 冬甩 and 薯條. 全部清晒. 個肚有脹大了!! 但好味0




4 comments:

  1. Really wanna try Hero's burgers! Hos do you like it?
    [版主回覆03/09/2011 11:22:00]Smac:   ~我其實係一個唔食牛肉嘅人. 我每次去Hero 都係食chicken or salmon burger. 我覺依兩個包都整得幾好. 不過, 我鐘意Hero啲薯條, 好香薯仔味.   ~而我聽身邊啲食牛人士, 就好鐘意食Hero 漢堡包. 因為Hero 啲肉, 好juicy!

    ReplyDelete
  2. Brian is working so hard ... part-time ... hey save money for get married?
    [版主回覆03/09/2011 11:22:00]表叔公:   都唔係因為save money for 結婚先做part-time. 份part-time係因為佢嘅興趣!!

    ReplyDelete
  3. True, when we stay up late, we eat snacks or junk food to keep up with our body....That's why all cops are fat, we eat donuts and coffee all the time in the cruisers!!
    [版主回覆03/09/2011 11:22:00]Big Daddy:   ~No wonder 我去襯啲donuts shop都會見到啲cops 幫襯啦!! 哈哈~~不過, 食太多junk food 都唔係太健康, 間唔中食下就算.   ~由於,近排咖啡店有中獎杯依個promotion, 所以, 就多咗買咖啡飲.

    ReplyDelete
  4. 我年年都係win到杯咖啡咋,不過同事話無氣"呂",要繼續買, !我返嚟日日都係食呢類高脂肪food~~,但係,你眞係得天獨厚,點解食極都唔肥咁好既???
    [版主回覆03/09/2011 11:22:00]LaLa:   ~我咪又係, 年年都係win coffee or donut咋!! 當每年都會特別買黎飲, 當玩下囉!! 哈哈~~   ~我真係, 唔係瘦, 可能係影相嘅錯覺. 我係五姐妹中,我係最大架, 而且, 我小時候無人叫我個名, 個個都係叫我肥妹架!!

    ReplyDelete