仍是放假天

February 22, 2011 (Tuesday)
      很多人, 都放完公眾假期(Family Day), 我也回服日常生活, .....但Brian 仍是放假天. 其實, 是他公司的規例. 我也很難一字一語解釋. 不過, 我哋自己知就得啦!! 哈哈~~

     其實, 他一連放四天假期. 他已經開始呻悶啦!! 我lunch time 咪同Brian 食餐晏囉!! 咁樣陪一陪,應該無咁悶掛!!

     咁晏晝係屋企, 剩機煲下劇添! 電視劇 (魚躍在花見), 追開就會追. 每日得一集. 真係有點頂癮. 哈哈~~ 食完麵, 睇完劇....我就回服正常. Brian 繼續放假.....

 
↓晏晝, 簡簡單單食個熱辣辣麵, 食到成身暖晒!!0



4 comments:

  1. We are watching this drama 魚躍在花見 in HK too ! We like it too !
     
    [版主回覆03/03/2011 01:35:00]Happy Girl   我現在已經很少追劇集. 係見Brian 追, 我咪睇下囉!! 點知睇睇下就跟住追...哈哈!!可能我鐘意食日本野啦!! 感覺依套劇啲食物真係好吸引.

    ReplyDelete
  2. woo.. a simple lunch !!!
    [版主回覆03/03/2011 01:35:00]表叔公:   simple is the best 嗎!!

    ReplyDelete
  3. As the weather is warming up, I should find more activities to do!!
    [版主回覆03/03/2011 01:35:00]Big Daddy:   For me, 就算加拿大嘅Spring來臨,我都feel 好凍架!! 因為我極度怕凍嘅人黎架!! 我每年都好少着短袖衫!

    ReplyDelete
  4. I don't like too much time off unless I have some place to go and things to do....Now I have saved up so much vacation time, i really have to burn it or lose it!!
    [版主回覆03/03/2011 01:35:00]Big Daddy:   Agree, 我都唔喜歡放太多假係for nothing. 如果放假無地方去,我真令願返工好過. 但現在啲公司好奸架! 啲假一年唔用晒就無架啦!!

    ReplyDelete