又黎聖誕蛋糕

January 10, 2011 (Monday)

    又到上班一族, 最唔多鐘意嘅 一日-------星期一. 其實, 我就無咩野架!! 但起身個下, 好辛苦. 因為, 依家好凍, 開heat 都覺凍.....同埋, 中午想瞓下晏較囉!! 哈哈~~~

    今日, 唔知咩事Brian 放工, 無啦啦!! 買咗個意大利聖誕蛋糕返黎.  依個蛋糕十二月咪食過囉!! 唔知點解又買?? 但依個就朱古力味. 好似好食過"原味意大利聖誕蛋糕"嘅!!

    後尾, 先知, 原來我哋個仔, (我哋未生架!! 我哋個仔, 係指我哋架車)係依日生日....(生日代表架車到達咗多倫多). 可能係咁, Brian 買依個朱古力聖誕蛋糕黎慶祝啦!!

    男士真係對車, 比較有感情. 關於, 架車啲日子. 真係記得好深.

    TT 仔仔生日快樂!!

↓意大利聖誕蛋糕 (朱古力味), 食時, 加上蛋糕盒附切嘅朱古力粉0




   過咗聖誕節好耐啦! 原來間意大利餐廳門口仲有聖誕蛋糕賣. 我估係聖誕賣唔晒啦!! 而家, 放係門口繼續啦!! 雖過咗聖誕, 但個蛋糕一毫子都無減過. 唔知間意大利餐廳幾時先清完啲聖誕蛋糕呢??

2 comments:

  1. 我兩日前去睇戲經過見佢仲有呀
    [版主回覆01/25/2011 12:47:00]慳妹   我其實日日都會經過依間意大利食鋪, 但就唔會日日望, 因為我有時行過咗龍先記得. 哈哈~~ 不過, 我見仲有剩,但唔係好多啦!!

    ReplyDelete
  2. Well, any tasty cake is always good to eat no matter what time of the year!!
    [版主回覆01/25/2011 12:47:00]Big Daddy   咁又係,但食得多甜點, 都係唔太healthy. 有時,就會諗特登諗啲籍口出黎, 食啲唔healthy 野囉!! 哈哈~~

    ReplyDelete