沒有煮飯的日子

January 25, 2011(Tuesday)
   的而且確, 好surprise!! 因為, 做完兼職嘅Brian 買咗晚餐比我食!! 仲係我近期比較鐘意食嘅Shawarmas.

   原本諗定晚餐煮啲咩, 食啲咩嘅我, 突然間, 唔洗煮, 就有得食. 真有點開心!! 雖然自己煮啲野都過得去. 但閒日食到街外野! 個心係會感覺特別啲.

   最開心係依兩個Shawarmas 只係半價咋!! 仲大大隻,  好抵呀! 食得好實惠....哈哈~

  唔知係咪琴日, 接到屋企人嘅長途電話, 講講下有啲唔開心. 全日無咩出聲. 所以, Brian 買依餐黎中東wrap 比我. 令我心情放鬆啲呢!! 唔理係咪, 我自己當係架啦!

↓Shawarmas 做dinner, 仲有甜品添!....近來我好鐘意食Shawarmas 依隻味道!!    0




---------------------------------------------------------------------
January 26, 2011 (Thursday)  
   其實, 真係凍咗!! 雖然, 話暖咗一日. 但第二日又會凍返! 所以, 就暖一暖胃!! 晚餐就食打邊爐. 食完真係暖好多!! 很喜歡打邊爐依個發明. 哈哈~ 幸好, 雪櫃時常有打邊爐材料看門口. 幾時食都得.

    連續兩天沒有煮飯. 現在, 連買零食, 都係Brian幫我代勞, 我今年做過咩呢?? 哈哈

↓閒日打邊爐暖胃. 0



-------------------------------------------------------------------------
January 27, 2011 (Thursday) -7℃
    今日, 個心好像有心不在言. 又鐘意食甜野!! 後尾, 才知道答案. 一個月一次....係咁架啦!! 謂有沖多點涼解肚痛.

    講返今日, 今日噤噤下電視, 見到澳洲網球公開賽進入白熱化. 好開心, 有得睇網球賽. 仲係我鐘意啲player. 令到生活上, 多一個節目. Very good!

    有球賽睇, 就多個籍口, 即刻落樓下買啲冬甩, 甜點. 一邊睇一邊食!!

↓看網球賽...食冬甩0






No comments:

Post a Comment