飲茶+辦年貨+他煮飯

January 29, 2011 (Saturday)
   睇完澳洲網球公開賽. 真係睇到一朝早先瞓!! 但瞓無幾個鐘就醒咗! 就換件衫, 落咗樓下飲茶. 今年, 都係我第一次去飲茶.

   好驚訝!! 都有個成個幾月無飲茶. 但啲侍應還記得我們. 由門口叫我哋叫到入座. 真係有啲熱情. 最驚訝係, 連我哋飲開嘅茶都知. 啲侍應實在太有記醒啦!!

   最驚訝係,......臨近農曆新年, 間茶樓啲侍應, 完全無迫我哋買糕點. 又無特別hard sell, 迫其他茶客買喎! 我初頭還以為臨近農曆新年飲茶, 實會比啲侍應迫添!! 點知又無喎!! 依間, 茶樓真係比較gentle啲. 但依間茶樓賣果啲新年糕點, 比較大份. 有啲唔啱我哋兩個. 所以, 我哋都無買到.

↓飲茶點心   0




   飲完茶, Brian 做咗陣兼職 (今次唔係賣電話, 係ipad, 原來都幾好賣). 見Brian做完兼職, 個天色都幾好, 起碼無雪嗎!! 咁我哋就走咗去chinese 超級市場. 因為Brian話想辦年貨喎. 說實話, 我自己好少辦年貨架!! 因為我一返娘家, 就好中國化, 好傳統. 所以, 我自己係好少辦年貨架! 但出咗黎做事之後, 我會封利事. 以前都貪得意整年糕. 而家當然懶到出汁啦!

   有時, 我都唔明Brian,由細到大都接受好西化教育. 但內心竟然好中化. 連壓碎錢每一年都做足!!! 我自己就無依啲習族啦! 可能, 我家思想和習慣太傳統了. 令到我覺得做什麼都有很多程序. 所以, 攪到我成長之後, 有咩都喜歡簡便就算啦!

   不過, 將所有農曆年貨擺埋係屋企. 頓然感覺自己屋企好有農曆新年氣氛呀!!

↓在超級市場買咗以下嘅年貨.0




↓還買了利事封 (我遲啲想買啲印有性氏嘅利事封, 依邊我就未見過, 印有性氏嘅利事封, 係咪要係香港訂先有呢?)0


   而夜晚, Brian 又話"玩煮飯", 係呀!! 他覺得煮飯好似玩咁. 他越玩越開心, 越煮越有成功感. 今次, 就煮clams pasta. 味道比較清甜. 唔錯,唔錯!!!

↓煮到出晒煙........................製成品 clams pasta (即係clams上湯匯意粉,so 好甜架!)0




--------------------------------------------------------------------
January 30, 2011 (Sunday)
   星期日, 休息日....都好遲先起身. 因為喜歡瞓到自然醒.   遲起身, 當然肚餓啲啦! 嗱嗱聲入廚房煮下野先. 近排,我真係很少機會入廚房攪下野食!! 哈哈~~~ 趁有機會就急急腳入去整個brunch 先. 如果唔係Brian 又話煮架啦! 現在, 我好像和Brian 爭廚房用添!! 哈哈

   一邊食brunch, 一邊睇澳洲男子網球公開賽 (Final 捷克vs. 英國). 雖然,係睇repeat, 但我事前唔知賽果嗎!! 所以, 睇到好肉緊架!! 睇到食完brunch, 啲碗都無洗添!! 哈哈~~

   而夜晚, 我又伸展廚藝啦!! 雖然係pasta. 但我係將雪櫃啲剩餘物資攞黎煮. 無睇食譜, 求其煮咋!! 雖求其煮, 都入得口架! 哈哈~~

↓早餐+午餐 (有炒麵, 食剩嘅點心+混醬腸粉), 晚餐食pasta. (有cream, clams, 洋蔥,parsley)0




9 comments:

  1. eeeee咁你封利是係用你自己個姓定係Brian既呢? 我用既利是封係好耐前係香港買既,你或者可以去試下d Chinese mall,如果個last name係popular既,我諗都有得賣

    [版主回覆02/09/2011 10:01:00]Mui   ~你好似諗多咗啦!! 係我自己想有自己性氏嘅利事, 我覺咁樣派會有心思啲. 我個性氏都好普遍, 但依邊此終係難揾到. 而且我又想係長身型利事嗎!!  難度仲更加高. 雖我屋企人, 好多時都係香港. 但我此終唔想煩他們買依樣, 訂個樣. 所以, 我今年都係好求其係chinese mall 買啲特別啲利事就算數.    ~不過,Brian都想擁有印有自己性氏的利事封. 但他性氏比較特別, 很少有. 睇黎我哋都係求其係chinese mall 買利事就算啦!!   ~我都祝你新年快樂,身體健康, and 心想事成

    ReplyDelete
  2. like what Mui said 性氏嘅利事封 should be available in Chinese Mall, but not as good as those in HK.
    The food looks so yummy......now my hubby will cook most of the time as I'm busy lately.
    [版主回覆02/09/2011 10:01:00]小col:   ~我有去chinese mall睇過, 都無嘅!! 睇黎都要返香港, 買啦!!   ~咪好囉!! 你hubby 都會煮飯比你!! 你可以多點時間休息or 做自己野都得.

    ReplyDelete
  3. 我係China town 見過有性氏既利是封賣, 但唔記得邊間shop, sorry
    [版主回覆02/09/2011 10:01:00]慳妹   ~其實,我唔多喜歡去china town的. 要我去揾, 我直情唔想去. 但多謝你話我知!!   ~今年我都係求其係chinese mall 買咗利事, 封好晒啦!! 仲派埋啦!! 哈哈~

    ReplyDelete
  4. ~恭祝你們步步高升,豐衣足食,笑口常開,身體健康!
    [版主回覆02/09/2011 10:01:00]靚太Mrs. Beauty   多謝你祝福, 大家咁話, 步步高升,豐衣足食,笑口常開, 每天都靚靚, 最緊要係 身體健康!!

    ReplyDelete
  5. 新年快樂! 身體健康! Brian 真係好傳統喎!  我都冇辦年貨, 又冇整賀年食品 ... 只係買左利是封包利是.
    [版主回覆02/09/2011 10:01:00]Wedy   ~多謝你呀!! 大家咁話新年快樂,身體健康!! 你快啲生bb 啦!!   ~他係超傳統架!! 我無他對節日咁講究. 我自己都係封利事咋!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. Mrs Cook 小花媽3 February 2011 at 07:37

    Hello,Vicky: ,喺香港,好容易買到有姓氏嘅利是封...超市,報紙檔..都有,唔駛訂咖!!
    [版主回覆02/09/2011 10:02:00]小花媽:   ~我太耐無係香港過年了!! 就算以前係香港過年,都係好細個, 唔需要封利事!! 哈哈~~ 原來性氏利是隨處都見到架!! 我都唔知添!! 多謝你話我知呀!!   ~祝你新年快樂, 身體健康.

    ReplyDelete
  7. You guys have so much fun together...cooking!!
    [版主回覆02/09/2011 10:02:00]Big Daddy   We both like to cook, 開始爭廚房用. 哈哈

    ReplyDelete
  8. Happy CNY !
    [版主回覆02/09/2011 10:02:00]Happy Girl   多謝你呀!! 祝你心想事成, 身體健康

    ReplyDelete
  9. 恭喜發財 !
    祝妳新年開心如意 , 身體健康 !
    [版主回覆02/09/2011 10:02:00]WingL^^   多謝你! 大家咁話, 新年快樂, 事事如意, 身體健康!! 仲有, 你啲小朋友學業進步. 

    ReplyDelete