意大利餐

January 17, 2011 (Monday)

     去完旅行之後, 計計埋埋返咗黎多倫多十幾天, 我都係今日先執完啲行李.  平時, 都係要咩就走去個夾度摷, 攪到個書房都幾亂下. 今日, 將啲行李執好兼收埋晒. 個書房頓然"好睇好多". 不過, 我都讚一讚自己屋企個床下抵. 原來, 我家的床下抵可以放到五個行李架!! 哈哈~~~

    執完行李無耐, Brian又咁啱放工返黎, 見他一袋二袋, 原來他走咗去超級市場行咗一轉先返黎. 明明weekend先入完貨. 你又再買嘅? 都唔知係咪而家, Brian 開始對煮飯有興趣. 連超級市場都鐘意行埋呢??

    他買咗意大利Gnocchi and pork liver pate返黎. 今晚, 突然享受一餐意大利餐.

↓Gnocchi with creamy sauce (我加埋ham,蘑菇 and parsley)..........Pork Liver Pate 渣麵包食0




↓Gnocchi 嘅包裝. 煮法好簡單, 水滾後, 落Gnocchi, 3-4 mins. 攞起撈creamy sauce就食得. 一包大概兩人份量 0

   


4 comments:

  1. ~你呢排真係可以完全"等食"就得喎!好梳乎啊
    [版主回覆01/26/2011 13:16:00]靚太Mrs. Beauty   依個煮法好簡單架咋!! 不過, 依排係煮飯方面,我真係少咗煮,變相多了點時間囉!!

    ReplyDelete
  2.  ... easy to make
    [版主回覆01/26/2011 13:16:00]表叔公:   ~表叔婆好返啲未呀??   ~係呀!! 依隻Gnocchi 好容易整架咋!! 好快開得飯.

    ReplyDelete
  3. Soon Brian will be the Chef of the house! then you can take a break and do your shopping!!
    [版主回覆01/26/2011 13:16:00]Big Daddy   haha.....但現在Brian煮多咗飯, 我真係多了時間做自己野!! 上多咗internet 哈哈~但shopping就唔會啦!! 因為我好少online shopping 架!

    ReplyDelete
  4. 難得Brian 對煮飯有興趣. 甘就要鼓勵佢多d啦
    [版主回覆01/26/2011 13:16:00]WingL^^   Yes, 你講得啱呀!! Brian對煮飯有興趣,我會乘機讚一讚佢, 令到他有信心, 咁他就會煮多啲. 我咪有好野食外, 仲可以多了點時間上網添!! 哈哈~

    ReplyDelete