煲仔飯--飯局

January 28, 2011 (Friday)
    都唔知幾驚會落雪, 好彩無咋!! 一放工, 就同Brian渣車, 去飯局. 雖無雪, 但天氣仍然寒冷, 地面仍很滑.   仍要打起精神渣車, 不過, 放工依啲hours, 條路例必好塞車. 唔知依邊啲道路係咪特別長. 我見到好多渣車啲人越渣越紋. 令我見到啲驚險情景. 嚇到我吖! 所以, 我很怕在這邊生活. 因為交通不便. 要靠自己渣車.

    由於去飯局嘅地點近chinese mall...., Brian例必去行一行. 有時, 我也不明啲chinese mall 有咩好行. 但他係要行下才安樂. 而我行chinese mall 就買杯bubble tea. 一邊跟着Brian 行chinese mall啲手提電話鋪. 我行行仲食咗咖哩魚蛋, 街邊燒賣and 紅腸. 我係chinese mall 就係咁架啦.  

    而今日嘅飯局, 就係三妹招集嘅!! 因為我阿娘, 我Daddy, 我五妹.......仲有兩日就由香港返回加拿大. 咁我哋係加拿大依邊嘅人. 就一邊食飯, 一邊相討點樣去接機. 因為, 我哋聽阿娘講, 會帶成9件行李返黎加拿大. (計埋手提行李). 真係車都要渣多幾架去. 負責裝行李. 大大話無見阿娘, Daddy and 五妹, 成5個月啦! 他們返黎, 有點喜悅. 但另方面, 有點怕....因為我and Brian 唯一可以攪自己野嘅weekend就要全天候留在娘家. 足不出戶了.

    講返餐飯局, 我好鐘意依餐飯局啲食物. 因為啲煲仔飯好好食, 我哋六個人食咗3 大煲飯. 仲哎咗成五個小菜. 全部都熱辣辣. 食到暖笠笠.

   飯後, 仲上咗去三妹屋企玩Kinect!! Kinect 啲game 好好玩. 全班人, 完全投入去玩, 最緊要係大家合拍!! 所以, 玩到好開心. 玩到成3am 完歸家. 哈哈~~~

↓煲仔飯........and 小菜.
op




↓飯後去三妹家玩Kinect.
oop




↓三妹為我們準備嘅零食(有時感覺三妹好hong kong, 她啲零食大部分都係香港風味)
  opop



   3:30am 回到家見到電視做澳洲女子網球公開賽(現場). 李娜打final. 真係第一次見到chinese 女子打網球打到最後. 雖我有強烈感覺李娜未必會贏. 但李娜能打到final. 係中國人心目中. 她已經取得勝利了!


3 comments:

  1. (Empty)
    [版主回覆02/09/2011 09:56:00]表叔公   多謝你祝福, 我都祝你兔年快樂,身體健康,心想事成

    ReplyDelete
  2. you are right about having family get together, now you will have to give up some of your private time la!!
    [版主回覆02/09/2011 09:56:00]Big Daddy   ~我屋企好傳統架!! 所以, family gathering 就會嚴蕭一點. 個氣氛有點不自然. 哈哈~~~但唔自然感覺只係一陣間. 我好快就會無野.   ~由於, 近來會有好多family gathering, 所以, 會比較少時間update blog 架啦~~

    ReplyDelete
  3. Vicky, 你地有紅腸食就好啦,米國無見過有得賣 你三妹D零食真係好HK喎,但你又可以諗HK既零食其實又真係多好多選擇既,而且好多我覺得無美加既咁甜囉,可能亞洲人唔會食咁甜,有時食米國d零食,真係甜到放唔到入口架
    [版主回覆04/02/2011 08:55:00]陶陶夫人:   ~0下! 美國有好多野都無嘅!! 怪不得你咁掛住香港啦!!   ~我啲妹確實係度大, 但對香港所有野都情有獨鐘. 包括香港零食啦!! 有時, 我覺她們spend得太多係零食方面. 我也覺她們似香港長大多啲. 她們返香港還非常密添!!   ~依邊啲零食無香港咁多元化, 來來去去都係果啲. 不過,我覺美國啲食物真係比加拿大咸啲. 美國啲甜品比加拿大甜啲. 我去美國旅行都感受到依一點.

    ReplyDelete