遙控

January 19, 2011 (Wednesday) 飄雪
     依家Brian放咗工, 都唔會由地鐵站直接返屋企架!! 他竟然會入去沿途啲百貨公司, or超級市場行一個圈先會返黎. 所以, 他間唔中會買啲零食返黎.

      我以前都會咁, 好鐘意出咗地鐵站之後, 就行埋沿途啲店鋪一個圈先返屋企架!! 一來, 行到個身暖啲, 先上返街行. 咁樣行返屋企就會無咁凍. 二來, 我胃食嗎!! 睇下有無新零食, 有就買黎試囉! 但而家已經無依個心機啦!! 係需要買野先會行. 因為現在好多人. 唔想同人迫囉!!

     見Brian而家肯自己行百貨公司and 超級市場, 我有時會遙控Brian 買埋啲濕聲野比我架!!

     好似早倫, 我係flyer 見到set 化妝掃, 連埋眼睫毛梳做特價, 就遙控Brian 幫我買埋囉!! 同時, Brian見到相架做特價就買埋返屋企. 因為個相架好平, 半價再半價......又啱擺放到去cruise 時影落啲相. 所以, 行得百貨公司多, 就格到價. 買到平野.

    不過, 最難得Brian 肯行.......肯排隊. 我已經無咗依個柏力

↓我set 化妝用具..................紫色箭咀指住果個就係Brian 買嘅超平相架0





↓唔該Brian 排隊幫我買野, 就整啲他最喜愛嘅chicken nuggets 當晚餐啦!!0



----------------------------------------------------------------------
January 20, 2011 (Thursday) -21℃ windchill 落雪
    我返黎多倫多之後, 真係落足咁耐雪, 凍足咁耐. 仲係凍到好得人驚個隻. 而家, 我連兼職都無返啦!! 但Brian 仲有返. 有時, 他做完兼職, 我會叫佢去埋我家樓下間咖啡店買熱飲 or 冬甩返黎架!!

    今日, 食完飯, 好想食點甜野, 便自己着好裝準走落樓下---買熱飲and 冬甩. 原來2011 年過咗大半個月, 自己先至係第一次踏足樓下間咖啡店. 但我今個月,好似都食唔少依間咖啡店嘅食物. 但原來次次都係我遙控Brian去買架!!

   雖然話落樓下就有咖啡店, 去到咖啡只需時1-2 mins. 但而家依啲天氣, 凍成咁. 過條馬路個人都薑咗. 啲風吹到眼都增唔大. 依邊嘅冬天真係越黎越難渡過.

   原來有人比我遙控, 我係好舒服架!!

↓Apple Cider 熱飲+冬甩做宵夜0



1 comment:

  1. Vicky, you should brave the cold and keep your sweetheart company la!!!!  if I live in a city like Toronto, i will walk and shop each day after work...eat some good food, watch the passingby, enjoying life!!!
    [版主回覆02/02/2011 08:36:00]Big Daddy    ~我怕凍嗎!! 每天都想第一時間回家. 而且, 依家條街真係多咗好多人呀!! 時常都要同人迫.    ~我以前都有周街行一陣, 食啲野先返屋企, 但時間耐咗, 人又多咗! 自自然然無果個心情周街行架啦!    ~lucky, Brian肯行,他以前唔肯行架! 但依幾年他就無咩所謂. 我咪越黎越懶囉!! 咩都叫他幫我買囉!!哈哈~



     

    ReplyDelete