Back to Toronto+戰利品

January 3, 2011 (Monday)

    又係玩到, 最後一日先返黎多倫多. January 4朝返工, January 3 夜晚先返黎多倫多. 哈哈~~ 不過, 好多謝今個聖誕and 新年有好多補假. 其實, 唔係請咗好多日子. 但就感覺放咗好耐....Yeah!!

  但由多倫多機場返屋企途中, 我哋發生啲小插曲.   由於,我哋帶成五個行李返黎, 前所未有咁多行李.  機場啲的士, 見到我哋有五件行李就唔肯載我哋, 話我哋太多行李喎! 其實, 有啲行李係細細件, 可以放係座位上, 但機場啲的士話唔肯載我哋, ....係要我哋call 機場mini Van. (由於mini Van 需要額外加錢). 又要等, 我真係唔想. 其實,有啲的士肯載我哋架!! 但就要我哋額外加錢先, 我真係睬你都傻啦!! 明屈....

  後尾,Brian 咪call 我哋大廈啲的士囉!! 好彩,我哋大廈啲的士, 有啲咁啱係機場. 我哋係機場門口等陣就上到車.  都係我哋大廈啲的士老實啲. 我哋話五件行李, 原來係無問題架! 而且, 我哋啲行李唔係件件都大size. 跟本普通一架的士都載得晒. 因此, 唔係好明, 啲機場的士硬要額外加錢先肯載我哋. 

↓到達多倫多機場,..........................四件行李去, 但有五件行李返!!!0




   其實, 我次次去旅行都唔係買好多野啲人. 因為我思想好緩慢, 買咩都諗. 所以, 去旅行一定唔會買得多野啦!! (但香港除外...哈哈~~) 但我係食方面, 我好捨得架!! 買野食好爽手....哈哈~~

   不過, 今次坐郵輪都無咩機會買野....雖我有落船, 上下岸, 但墨西哥又無咩野係啱我. 所以, 都無咩戰利品.
 
   但都買咗啲野啦!!哈哈~~但由於我鐘意Hello kitty...所以, 我見到Hello kitty會顛顛哋.

↓我顛架!! 係美國(L.A.)可以買到Hello kitty (X'mas decoration), 係墨西哥都可以比我買到Hello kitty (Hello kitty T-shirt), 而我係郵輪啲商店,買咗對耳環.其實,係美國都有買衫,  但費事影啦!! 0





↓Brian係溫哥華就買咗部電腦...(我一啲都唔surprise佢會買MacBook Air 11 inch)因為蘋果有咩野新出,佢都會鐘意.0




↓依啲係今個聖誕and 新年假期收到嘅禮物.0



2 comments:

  1. 你哋大廈都有的士? 真係好好呀 真係估唔到墨西哥都有Hello kitty賣.........
    [版主回覆01/21/2011 11:49:00]WingL^^   ~我大廈有的士隊直去機場架!! 我平時係坐大廈啲的士去機場架!! 但由機場返屋企時,就難約啲, 因為唔知飛機會唔會準時到, 就算準時,又唔知啲行李會唔會好遲出. 費事call大廈啲的士﹐ 又要人等啦!!! l所以, 通常由機場返屋企個程係會坐機場的士, 貪方便都會坐機場的士. 但機場啲的士越來越唔老實啦!! 咩都座地起價, 上次都係架啦!! 但我都隻眼開隻眼閉, 收多少少我都算...今次,真係忍唔到, 好彩我哋大廈有啲的士岩啱載完啲客去機場. 我哋就唔洗等太耐就見到自己大廈啲的士咋!我依邊冬天好凍, 等得耐好辛苦架!! 而且, 我哋係大廈住, 收費好啲添!! 下次, 都係用返大廈的士啦! 因為我大廈啲的士話等一陣我哋都ok! 因為佢哋話好理解喎    ~墨西哥件Hello kitty 好明顯係老翻黎啦!! 但見到好開心, 而且, T-shirt 印有Mexico架!! 當紀念品.

    ReplyDelete
  2. Nice!  No matter what you bought, it's always carry a nice memory!!
    [版主回覆01/21/2011 11:49:00]Big Daddy   True....最緊要係有一個好回憶...玩得開心!! 我依家都會間唔中望返啲相, 仲會微微笑架!!

    ReplyDelete