My first ski (Whistler trip)

January 7 (Wednesday)

     我返黎喇!! 我本來係Jan 3 已經返咗黎多倫多喇!! 由於, 係溫哥華(西岸)坐飛機返黎時, 落大雪, 飛機delay 咗好耐先起飛!! 到Jan 4 零晨先返到多倫多!! 點知自己又病咗, 喉沙沙.....到2009 過咗咁多日, 我都未update blog ....但我每一日都見自己個blog 有人遊覽, 真係多謝blog 們支持!! 新一年祝大家都新年快樂, 身體健康, 做咩都順利!!

    今年, 聖誕節及新年假期, 啲雪好像跟隨我左右!!! 當我係多倫多, 又落咗幾場大風雪!! 去到加拿大西岸(平時唔太落雪), 都落咗幾場破記錄大雪!! 我真係名符奇實比雪跟!! 哈哈!! 其實, 落雪係幾靚, 但落完雪, 地面濕滑, 坐車, 坐飛機(delay), 一啲都唔方便!! 唔好話坐交通工具, 連行步路都要份外留神!!!好麻煩!

↓臨係多倫多上機, 係多倫多已經係咁落雪, 啲雪落到,連剷雪車都剷唔切, 我係機場等上機(等咗好耐), 我隻手攞住張機票...係咁等上機, 攪到張機票比我嗱到好似條咸菜咁!! 哈哈!!


    幾經大風大雪, 我同Brian係機場等咗幾多時間, 比平常時坐得更加耐飛機, 終於,到達加拿大西岸!!! 同Brian and 他屋企人去滑雪, 過聖誕節 and new year!!!

↓坐咗好耐機, 終於去到西岸...但去到西岸又落大雪,(飛機又delay)......西岸落雪, 落到破記錄(因為平時西岸唔多落雪架!!!就算落都唔大架!!)  我都破記錄係飛機坐咗好耐先到西岸!!! 而且 , 我真係難得, 可以見到Brian西岸屋企有咁多雪!! 哈!


    我同Brian一到西岸同他屋企人過咗一日, 第二日就上山, 去咗Whistler 過聖誕節!!  我仲滑咗3 日雪!!! 雖然, 我第一次滑雪! 但好榮幸可以比Brian and Brian's daddy 教我滑雪! 滑雪當中我跌過好多次, 仲學到手,腳都酸晒!! 但最後,Brian's daddy 都話我有啲成績!!yeah!!!!  無晒到Uncle 啲心機!!! 其實,自己好彩, Uncle and Brian 都好有耐心教我滑雪!! 如果比我啲妹教我滑雪, 我一有少少mistake 一定話到我唔想學滑雪!! 哈哈!

↓初頭學滑雪....跌咗好多次....



↓之後慢慢學....比Uncle 慢慢教,(綠色衫係Uncle 黎架!!), 我又慢慢聽..... 


↓後尾.....Ok咗!! 慢慢滑都滑到...而且, 識轉彎....yeah!! 其實, 滑雪需要好多體力架!! 每次滑完雪, 成身酸晒!! 頭一日, 滑雪..我又可能跌得多, 對腳酸到..唔覺自己有對腳..哈哈!! 但我住個resort 有戶外spa 浸, 唔好以為係戶外,就好凍, 其實spa 池係熱水行溫架...一邊浸熱水spa....對啲腳有輸緩啲外...而且, 一邊望住落雪, 但身體暖淋淋, 個感覺好得意!!哈哈!!


    除滑雪, 我係Whistler係住 resort 架!! 感覺好舒服架!! 由於resort有廚房,有客廳,.....咩屋企物品都有!! 所以, 我同Uncle and Brian 滑完雪, 就係resort 休息, 想幾時食飯先煮, 或者幾時肚餓先落去雪山下啲餐廳食!!.... 而Chirstmas 當日, Brian 當然會整火雞慶祝聖誕節喇!!!! 我就整甜品, Aunt 整ham, Uncle 整野飲!! 分工合作整x'mas dinner!! 大家一齊胞製dinner 感覺啲食物份外好味!! 而且, 好warm 添!! 

↓Whirster (雪山)我哋住嘅resort 型式嘅地方...有廚房, 客廳, 兩個廁所, 仲有火爐架!! 一邊落雪又有火爐...真係好似聖誕節啲故事情節咁..哈哈!!.....我仲放啲滑雪鞋係火爐前旱乾啲雪..哈哈!!



↓Christmas dinner....點少得火雞...and Uncle 酒櫃嘅私人珍藏紅酒


↓仲有我整嘅朱古力心太軟


   由於Whistler 係2010 冬季奧運嘅地方, 而家Whistler 好多地方已經大興土木, 迎接2010 冬季奧運會!! 所以, 我同Brian 屋企人渣車上Whirster 雪山時, 感覺啲道路有好多修改, 原來一切修改and 興建, 都係為冬季奧運作準備!! 而家Brian同我暫定2010 會再去Whistler襯熱鬧!!!  其實2009年尾都會去多次Whistler 架!! 哈哈 

↓Whistler 覽車...由一個山去另外一個山!! 方便參觀!! 而且,仲有冬季奧運Mascot....係Whistler 周圍都係依啲mascot 物品賣!!


13 comments:

  1. 你終於返嚟update個blog喇~~~yeah! 
    btw我好似未多謝你嘅禮物﹐thanks!!
    [版主回覆01/10/2009 05:22:00]bobo de Licious:   ~我都想問你, 點解你無咗個blog 架!! 係yahoo blog 唔知你啲近況喇!!   ~係呀!! 我返黎喇!! 我好懶到而家先update....哈! 但近排喉紗紗, 真係時時都想休息!!!   ~唔洗多謝我啲禮物, 我都唔知你鐘唔鐘意, 只係少少心意!!   ~新一年祝你開開心心,身體健康, 做咩都順順利利!

    ReplyDelete
  2. 返來啦!~... 我好掛住你呀!~哈哈!! 我睇新聞加拿大d雪好勁呀!~... 睇你blog原來都好嚴重呀!!~
    滑雪真係幾好玩....
    [版主回覆01/10/2009 05:30:00]小威威:   ~原來香港新聞都有講加拿大啲雪架!! 今年加拿大落雪, 真係落到出晒名..哈哈!!   ~滑雪其實好晒氣力架!! 也要手,腳動作要協調到, 而且, 衝力好快,...要喜歡速率感先可以覺好玩!!哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 你返來啦 check yr fb wall 個decoration on the 心太軟 is from Aerie?
    [版主回覆01/10/2009 05:33:00]Kitty:   ~有呀!! 我check 咗facebook 喇!! 你話有新coupons 比我嗎!!! 多謝你呀!!! 時時都為我家居着想!! 我已經好耐,唔洗用錢, 就有啲空氣清新用具!!真係多得你咋!! 哈!   ~醒目!!! 啲decoration 係from Aerie!! 我物盡其用嗎!!哈哈!

    ReplyDelete
  4. 好好玩既journey呀! 我都好恨去滑雪呢....可惜要洗好多錢架...而家儲錢都好難....真係咁恨吓啦....嘻嘻~~~ 其實你同Brian父母都相處得好好呀.....好似新抱咁...哈哈....不過都一樣架啦.... Brian屋企都好靚喎....雖然只係見到一部分....我諗都好大呢~ 好快又到農曆新年啦....好似都未預備好咁添...
    [版主回覆01/10/2009 05:56:00]細細粒:   ~其實, 滑雪平衡力要好好, 身and 腳都要協調得好好, 而且, 腳力要足夠!! 才能夠係山波上滑行, 而且, 滑雪衝力好大, 如果喜歡衝力嘅刺激, 滑雪就好岩喇!! 我一早無預滑雪係好玩,...我但求學識啲啲,我都好開心!!
      ~Brian 父母好nice, 咩都預我一份!!! 唔洗講到新抱....因為,我都未係....哈哈!! 而我覺Raymond 屋企人都對你好好, 我都覺你好幸福...可以擁有一個同你咁融洽嘅奶奶!! 雖然, 我無係你blog 留言, 但我有去你blog 度睇你啲文章, 我感受到你Raymond 屋企對你好好!!!
      ~我都無影到Brian 屋企...我只係影Brian 屋企後花園啲雪, 我食火雞啲相...係我去滑雪山, 租住個間resort 黎架!!!  食火雞地點, 唔係Brian 父母屋企黎架!!!
      ~係呀!! 今年農歷新年, 好像特別早!! New year 過無幾耐, 就到農歷新年, 你今年要派利事喎!! 你作好準備未??哈哈!

    ReplyDelete
  5. Happy New Year !! Your Christmas was very romantic and warm even though you went to skii !
    [版主回覆01/10/2009 05:59:00]Happy Girl:   ~大家咁話!! 新年快樂!!   ~今年Christmas and new year 過得比較特別!! 因為又滑雪, 又去西岸玩一倫, 見一見Brian 屋企人!! 真係好enjoy!!!

    ReplyDelete
  6. 你係貴人,所以一出門就咁多雨(雪) 你好叻呀,學左短短幾日就識滑,我試過幾次就唔敢再試啦。By the way, 我老公而家係Whistler,都係住resort
    [版主回覆01/10/2009 06:13:00]Mui:   ~係囉!! 真係可怕...我去邊都見到雪....仲要啲雪好似落極都唔想停!!! 你知西岸唔係落太多雪嘅地方, 係落都係Whistler 先落, 但今次連溫哥華地區都落大雪!!! 落到好似多倫多咁!!! 哈哈!!
      ~其實, 我一早都預定滑雪唔係一件容易事!! 身and 腳要協調得好好, 而且, 腳要用大量力量才可以在山上滑行, 而且, 衝力好大....真係要大膽量啲才可以玩依啲刺激運動!!  我而家只係識得好初步啲滑雪技巧, 而且, 我只係在山腳滑下, 仲要唔係步步滑雪動作都岩, 我都好驚, 下次我再滑要由頭學過!!
      ~你先生真係好喜歡刺激運動.....好似年年都聽到你先生去滑雪!!依家依個時候滑仲好, 因為而家唔係Holiday 雪山就無咁多人! 可以滑得開心啲!!!    ~我覺係Whistler 住Resort 真係明至之舉, 因為有廚房, 客廳, 感覺好似屋企一樣!....如果啲resort 係正slope 度就最好添!!! 可以一落酒店,着晒滑雪用具, 就即滑!! 因為, 我住啲resort 都係在slope 隔離架!!!

    ReplyDelete
  7. looks like u have a wonderful trip & holiday.
    [版主回覆01/10/2009 06:20:00]小col:   ~你講得岩, 我今個Christmas and new year 個trip 真係玩得好開心!! 成個holiday 都好enjoy!   ~新一年祝你新年快樂, 身體健康!  

    ReplyDelete
  8. 真係好大雪喎! 但見到你玩得好開心呀~~都算係happy2009!
    [版主回覆01/14/2009 05:43:00]C&K:   ~唔知點解, 我今年去襯邊度, 唔係突然間凍, 就係咁落雪!!! 但係聖誕有雪落, 氣氛真係好好!!   ~大家咁話 Happy 2009!

    ReplyDelete
  9. 嘩........好好玩呀,咁大雪~~~好耐唔見你喇~~~
    [版主回覆01/14/2009 05:48:00]V&M:   ~滑雪, 其實用好多氣力, 有時滑一陣都成身散咗! 但好彩, 今年落雪多咗, 滑起雪上黎容易啲!!   ~唔好意思, 我近排比較忙, 所以, 都無咩時間回blog 添!! 我會慢慢追返架喇!

    ReplyDelete
  10. 估唔到你原來去咗Whistler Ski !更加估唔到係原來你未Ski 過,我唔係笑你,不過通常係度讀書D 人都會去過Blue mountain or Mont.Tremblant ski! 令我覺得幾意外!
    今年係Van 十年難得的大雪,你咁好彩都比你遇到!落雪好過落雨(我自己覺得)
     
     
    [版主回覆01/14/2009 05:57:00]高貓貓:   ~我真係第一次ski....我啲妹讀書時, 學校都有啲ski trip, 所以, 我啲妹都有ski 經驗, 但我可能太大個先黎加拿大讀書(中學), 我唔見學校有ski trip 攪, 而且, 我讀書時真係一名書蟲, 攞住本書就夠...哈哈!!! 因此, 到而家先第一次滑雪, 感覺滑雪好刺激, 仲要用好多體力先完成到!! 哈哈!!   ~我初頭諗住去溫哥華, 都唔會太多雪!! 估唔到今年溫哥華啲雪落到唔想停, 由於, 溫哥華地理位置比較多斜路, 所以, 有太多雪渣車要份外留神!!! 所以, 我認為係溫哥華有雨好過雪!  

    ReplyDelete
  11. 貴人出門招風雪呀....身體好番未呀? 記住著多件衫....好好保重身體....唔好再冷病呀
    [版主回覆01/14/2009 05:57:00]心樂:   多謝關心!! 我而家好返啲喇!! thx!

    ReplyDelete
  12. Vicky: ~你呢個trip真係好多姿多彩呀,而且仲可以見到佢daddy同mummy添,雖然o個度已經變左雪國,但你地成家人咁過節,真係唔使驚出面有幾凍呀! ~係喎,原來你第一次滑雪?我仲以為你已經好勁添呀,我黎到NY反而都無去過滑雪,只係以前係韓國滑過,但都係唔太識,我老公佢地就只係玩snowbroad,我就係玩ski。 好彩佢爸爸有教你,而且仲係耐心o個隻,你先咁易上手呀! ~我老公佢地去滑雪時都係住呢d resort,但就唔知有無spa,真係好歎呀!
    [版主回覆01/29/2009 15:01:00]陶陶夫人:   ~依次去溫哥華好好玩, 由其事係滑雪, 而且, 係雪山過聖誕真係好有氣氛, 而且, Brian 父母又帶我食好多美食, 令到我覺得去溫哥華更加好玩!!   ~都幾多人好surprise, 我係第一次滑雪....我一黎加拿大就讀中學時, 真係純讀書, 真係無咩點參加過啲咩活動架!! 平時見雪就見得多!! 哈哈! 而且, 滑雪依種運動, 我覺係一種比較昂貴運動, 投資係啲滑雪褲, 滑雪衫, 所有滑雪裝備已經唔少錢.....而且, 住雪山啲resort 又昂貴!! 真係要好大癮滑雪先會玩得投入!!   ~你去過韓國滑雪架!! 啲滑雪山係咪好好玩呢!! 雖然, 我未去過韓國, 但近來加拿大多咗許多韓國移民...同他們傾談當中都有講,韓國都有地方係滑雪架!! 而我個人認為玩ski 好似正統啲滑雪, 所以, 我學ski 囉!.. 而且, Brian's daddy 教喎!! 緊係學喇!! 哈哈!!! 其實, 而家啲雪山都已經可以snowbroad and ski 都玩得!! 就算你同你先生去滑雪都唔洗分開運場地玩!!   ~如果滑雪, 住resort 舒服啲!! 由其事住係slope 隔離啲resort....一起身着上滑雪裝備, 一落resort 樓下就滑得, 超方便, ....而且, resort 仲有廚房, 客廳, 感覺上好似渡假!! 哈哈!!   ~由於, 我去依個雪山係下年係冬季奧運地點, 所以, 有好多特別設施興建....連spa 都有兩大個!!! 哈!

    ReplyDelete
  13. 你好,請問可否話我知你當時住的 resort 名?? 我一行五人打算出年一月中去滑雪。謝謝。
    [版主回覆10/14/2009 07:02:00]超力仔/豬先生   我當時住Aspen resort on black comb slope

    ReplyDelete