Year 2009

January 14 (Wednesday)

     今次溫哥華(西岸)trip, 重點係滑雪, 周圍食野,見下Brian's Auntie and Uncle 外, 我仲同Brian and Brian 父母去咗個new year eve ball!! 一齊同Brian 父母啲朋友一齊倒數2009!! 
 
     去new year eve party 對我黎講, 唔算陌生, 我每一年, Brian 都會由溫哥華趕返黎多倫多同我一齊去, 但今年, Brian and 我都係溫哥華, 係溫哥華渡過2009 年!

     依個new year eve party, 真係係好好玩, Party 場館真係好熱鬧, 場館除咗裝飾好有心思, 而且, 個個賓客都悉心成裝打扮出席, 攪到新年氣氛特別隆厚. 我在new year eve party 裡識到好多Brian's Auntie and Uncle, 雖然, 全部Auntie and Uncle 我都係第一次見面, 但他們好似好熟識我, (可能平時Brian's parents 間唔中都有提及我0卦!)  個個Auntie and Uncle 也和我傾計, 傾完一個就有另外一個Auntie or Uncle 和我談話....令我感覺依個new year eve party 嘅時間好快添!  

↓去new year eve party 相片



↓係new year eve party 同Brian's 父母的合照, 而Brian's parents仲係依個party 抽到禮物添!! 哈哈!


       透過依個party, 我見到Brian's 父母跳舞, 仲跳得好好!! 他們對跳舞特別喜歡, 每星期學跳舞, 除當運動外, 係平時社場合真係大派場添!! 我都有同Brian 在舞池跳舞, 但當然係好普通舞姿喇!! 到2009倒數, 仲同Brian and Brian's 父母係舞池倒數, 氣氛份外高漲添!! 倒數完, Brian's 媽咪還在舞池帶領舞龍, 我同Brian 在舞池玩到汗水都出埋, 但感覺好開心,好興奮!! 

↓我同Brian 都有係舞池跳舞....真係好好玩!! 哈哈!   


     而我個加拿大西岸之旅, 都差唔多喇!! 但臨離開西岸時, 我竟然收到新相識啲Auntie 送比我啲禮物!! 我都有點意外, 我收禮物時, 仲同啲Auntie 講, 「做咩送禮物比我.」.....哈哈!! 見Brian 's mommy 都叫我收, 我就接收啲禮物....我臨離開西岸時, 都有打電話同啲Auntie 講多謝 and 再見架!!!

↓杏色盒份禮物係Brian's mommy 送比我嘅聖誕禮物, 我今年第一年親手接收Brian's mommy 嘅聖誕禮物!  而盒黑色, 紅色盒係新相識啲Auntie 送比我架!!


      我本來Jan 3 朝早離開西岸, 但架飛機天氣問問題(溫哥華落大雪), 航空公司將我朝早飛班行機變咗細機走,  有一大班原本要離開西岸啲人走唔到, 我同Brian 都係走唔到班人, 航空公司安排我哋坐夜機離開! 由於航空公司臨時變動, 所以, 我同Brian 係機場食野有優惠!! 可以唔洗付款有餐dinner! 但其實, 我有無優惠都唔會嘈, 而且, 轉咗夜機對我同Brian 黎講都幾好吖 (況且Brian 都喜歡溫哥華), 我哋就襯空檔時間同Brian's 父母出返去溫哥華飲茶and 行街添!! 多咗半日時間係溫哥華玩!! 哈哈!! 但返到黎多倫多就攰啲, 因為Jan 4 (Sunday) 先返到多倫多, 瞓完一較就起身返工喇!!!

↓轉咗夜機走,諗住飛機唔會好delay...點知雪仲未停仲落得大, 飛機要排隊做溶雪, 所以, 都係delay咗好耐先起飛 ....我坐成好多個鐘先飛到多倫多, 坐飛機啲鐘數, 夠我飛到英國喇!  而航空公司送優惠dinner coupons, 我同Brian 去咗starbucks 換dinner, 雖然, starbucks 啲哥哥話,我哋仲可以攞更多食物走....因為優惠額未夠....但都攞咗好多, 費事貪心....況且我哋又有手提行李, 兩雙手邊可以攞咁多野!




      我加拿大西岸之旅都講完, 原來一連3篇都講去旅行添...哈哈!! 而今次去西岸玩, 真係好開心, 到而家都同Brian 無意中都有提開依次旅行花紮, 雖然, 加拿大西岸, 都係加拿大領土, 都係加拿大, 但我覺西岸啲人比較有善, 渣車好禮讓! 交通好方便, (由其事sky train 新線將落成), 由A 點去B 點距離都唔需要渣太耐車就到達, 又無咩highway, 都好快就到達所需地點,  感覺好近, 時間好噤洗....食物方面, 真係多好多新鮮食物選擇, 起瑪唔會太多冰鮮食物, 雖然, 今次去西岸都落雪, 但落雪氣溫都係-1℃ or -2 ℃, 今年算係最凍的冬天....如果多倫多係咁溫暖...出街着衫都方便啲!! 而西岸仲有山, 有水(pacific ocean), 感覺好舒服!! 

     我以前都去過好多次西岸, 今次去留意啲觀點比以前唔同!! 以前留意有咩shopping mall, 而家留意交通, 住屋, 食物 and 工作....所以, 我都明白Brian 點解喜歡西岸多一點!! 但西岸物價還比多倫多高....因此, 要舒適就有取捨!!

   


9 comments:

  1. 11111111111111
    [版主回覆01/17/2009 15:41:00]Kitty:   有我醒水嗎!! 你實係第一喇!

    ReplyDelete
  2. Vicky: 等我都學你打essay咁打先~ 你努力d跳好d,到時結婚咪跳好d我睇lor...OMG, 到時婚禮上有一台係 "Yahoo Blog Friends" 型到呢~ 條裙咁熟口面既? 你向HK 著過做姐妹..(Just checked facebook) 平時同你食lunch點解你唔著到咁性感呢? d Aunties 好錫你, 你都好大方得体啊~ 你高Brian 媽咪咁多既? 最後,多謝你提水畀我做第一啊! Kitty
    [版主回覆01/17/2009 15:57:00]Kitty:   ~Essay.....你係咪想轉句說話,想我話長氣呀!!   ~到時希望daddy 會肯配我跳喇!! 哈哈!!!    ~比你講, 我先諗, 如果, 我到時結婚, 真係要預一圍臺比我啲blog 友先夠!! 真係型!! 哈哈!!   ~你真係有記醒,條裙係香港着過, 着得唔好晒喇!!! 但平時同你食lunch! 點着得咁性感,我估唔止你眼甘甘望我, 唔識我啲人,都可能攞相機影我喇!! 哈哈!! 依啲小布衫唔係我作風黎架!! 成日着依啲衫唔"經" 貴架!!   ~我都好突然, 點解啲Aunties 見完我一次之後,第二日食飯會送禮物比我!! 嚇了我一跳!!! 哈哈! 而"大方得體"依個四字詞, 我後尾都有聽啲Aunties 講...希望係講我喇!! 哈哈!!   ~我媽咪 and Brian媽咪個代啲高度係咁上下喇!!哈!   ~我最後,要多謝你留咁多字比我...而且, 啲字唔多mistake...哈哈!! 真係比Bobo 改正得多,你暫時唔洗變鬼妹喇!!  

    ReplyDelete
  3. 你去左Vancouver 之後我就唔理你 唔叫你sign up freebies, 唔畀ariwick 你,唔幫你拿coupon 你走啦!!! 你要Brian 定要我?
    [版主回覆01/17/2009 16:00:00]Kitty:   去溫哥華先算!! 如果有日我去溫哥華, 你都生咗bb 喇!! 無時間sign up freebies 喇!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 著得咁令既....第一次見
    [版主回覆01/17/2009 16:02:00]心樂:   乜我平時着得好得人嚇咩!!! 哈哈!! 但去party 實係着好啲, 尊重場合嗎!!

    ReplyDelete
  5. woo... 好靚女呀!~
    [版主回覆01/17/2009 16:02:00]小威威:   多謝你讚我!!!哈

    ReplyDelete
  6. I haven't been to Vancouver b4, but I know it's a good place, esp with alot of GOOD FOOD!!
    [版主回覆01/17/2009 16:04:00]小col:   你講得岩, 溫哥華真係好多唔同種類食物食, 而且, 食物比較新鮮架!!

    ReplyDelete
  7. 好多禮物收噃~
    [版主回覆01/23/2009 16:16:00]C&K:   係架!! 都收到幾多禮物架!! 有啲唔好意思添!! 哈哈!

    ReplyDelete
  8. 哈哈....真係越嚟越同佢家企親近呢..... 有 party都一定叫埋你, 仲咁識做送禮畀你, 佢哋都當正你係自己人lu..........嘻嘻 嘩...去party我絕少去架, 如果有得玩, 我都想去呢....跳吓舞都會開心d 你都打扮得好靚喎~~ 八卦想知auntie送咩畀你添~~~~呵呵!
    [版主回覆01/23/2009 16:29:00]細細粒:   ~其實, 每一年都有同Brian 去依啲除夕倒數party!! 而今年, 我都係溫哥華, 所以, 就join 埋Brian 父母一齊倒數囉! 都幾好玩!! 哈哈!   ~去party...我係大學讀書時去得最多, 個陣時讀書係住學校宿舍, 成班人dress up  靚靚去玩, 而家人大咗, 無咁好動, 多數都係去除夕party 就算喇!!   ~多謝你讚我打扮好靚, 其實我唔識化妝架!! 如果化好啲, 效果會更加好!!   ~我係度無講啲禮物係咩...緊係唔想話比人知啲禮物係咩喇!! Auntie 送禮物比我都係小心意!! 無需要講係咩喇!! 哈哈!! 我要保持神秘感..哈哈!

    ReplyDelete
  9. Vicky: ~真係好替你高興,你有一個咁開心既trip! 我都終於睇晒你滑雪之旅啦,行程好豐富添呀,而且我仲投入到代人其中,去試下感受一下你地既氣氛。 ~個auntie咁好人既,送你禮物,當然啦,你都要得人鍾意先有人送野俾你既。係呢,你當晚既打扮好靚呀,紅色夠搶眼。我諗你都要同Brian學下跳舞,咁下次就可以show off啦 !
    [版主回覆01/29/2009 17:09:00]陶陶夫人:   ~係呀!! 依次依個trip 好開心!! 以前去溫哥華, 我同Brian 喜歡行下街, 而家, 可能我哋兩個大咗, 今次去溫哥華留意啲事物唔同咗, 感覺溫哥華好住啲!! 哈哈!! 而且, 今次仲滑埋雪.....真係好好玩, 自己學識多樣野!! 原來開心, 係可以感染, 睇完我個blog, 除咗你都開心埋一份, 你有無諗住去溫哥華玩呀??哈哈!!   ~係除夕倒數party, 我先係第一次見Brian啲Aunties.....但啲Aunties and Uncle 好nice, 個個都倫住同我傾計, 可能怕我會悶啩!! 哈哈!...第二日同啲Aunties and Uncle食飯, 仲送禮物比我, 講真我有啲驚架!! 都唔知收唔收好, 都唔係識咗好耐, 點解無喇喇收人禮物, 好似唔太好意思...所以, 謂有臨離開溫哥華時, 就call 晒啲Aunties 講bye bye and 講多次多謝喇!!   ~多謝你讚賞我依日嘅打扮, 我其實唔多識化妝架!! 我依日打扮都係亂咁黎....如果, 我識多點化妝技巧,我相信效果會好一點!!!   ~係囉!! 我同Brian 都係時候學跳舞喇!! 但成日都"的"唔起心機學,......而且, 我哋對跳舞嘅興趣唔大....所以, 真係要show off, 迫到埋身先會學...哈哈!

    ReplyDelete