近排我食咩...

January 20 (tuesday)

     近排天氣寒冷, 我同Brian 通常都係喺屋企食, 自己煮啲簡單食物, 或者食外賣囉!! 哈哈!! 但我近來好喜歡食蕃茄,  ....成日整蕃茄通粉, 蕃茄湯, 蕃茄麵, 蕃茄意粉, 食極唔厭, 仲食得好滋味...哈哈!!
    可能上次回港, 朋友J 帶我去食咗一碗好好味嘅番茄麵, 因此, 我對番茄產生咗興趣!!哈哈!!

↓我的番茄晚餐!!




    雖然, 我喜歡咗蕃茄, 但唔可以日日食架!! 有時都會買啲外賣返屋企 or 去啲food court 食下!!   
   但有時, 天氣太凍, 出街意欲都減退, 我可以成個weekend 留係屋企都得!! 但唔襯住weekend 買餸, 到閒日更加無心機去買喇!! 所以, weekend出街買餸, 就會順便出街食埋野, 唔洗煮, 點都對自己好啲喇!!! 而我有一日, 我又唔想煮, 但我同Brian 都好想飲紅酒, 我又想食薯條, 就麥記配紅酒, 兩個極端配塔, 我又覺幾得意...哈哈!! 


↓紅酒配麥當當, 都ok 架!! 哈哈!!....而有日經開商場同Brian 食咗杯大雪糕, 雖然, 天寒地凍, 但都好想食....有時冬天有個煩腦, 戶外天氣好冰凍, 但商場開heat 開到好暖, 有時着住件厚樓, 帶頸巾行商場, 其實好焗!! 雪糕可以令我係商場裡唔覺太焗!!!   


↓有日天氣暖啲, 得-10℃倒, 仲落大雪, 但天氣已經暖咗少少, 所以, 就同Brian 出街買chinese外賣!!


↓雖然, 周街都係雪, 但我屋企樓下係唔會積雪架!! 因為, 我大廈範圍啲地牆係heated架!! (地牆低藏發熱線), 所以, 落大雪都唔會見到地下白矇矇架!!


↓有時放工就近近哋去商場啲food court 攪掂餐dinner, 有冬陰公雞肉湯粉, Brian 就食咖哩雞飯!



     我都有自己煮啲比較似樣飯.....我有時太耐唔食飯, 都會掛住食飯嘅感覺, 可能此終都係中國人, 真係食啖飯先舒服!!!

↓有日煮咗豉油雞, 蒜容生菜, and 煎午餐肉配飯囉!! 仲有日本蕃茄汁伴飯添!!


    我平時出街食野好喜歡食日本野! 有咩節日想慶祝, 我都好想食日本野慶祝!!! 但自己煮飯, 就比較少用日本調味料, 最多用日本豉油, 自上次返港, 有朋友介紹啲日本即食汁比我....我覺好容易整, 只係整熱就撈得飯, 非常方便, 味道還唔差, 好有日本風味, 連Brian 都好喜歡食, 仲問我點解唔係香港買多啲返黎添!! 哈哈!!

    而見自己聖誕節去咗溫哥華, 溫哥華又特別多日本人聚居, 就去啲日本店鋪行, 比我見到番茄肉汁賣, 便買返屋企試, 味道都好好!! 哈哈!! 而家係屋企煮飯食都可以擁有食日本野嘅感覺...哈哈!!

↓係香港買嘅日本咖哩汁黎撈飯食,...yummy!!! 而係溫哥華....見有番茄肉汁賣, 就即刻買!!味道同樣yummy... 哈哈! 


9 comments:

  1. 我尋日又係心血來潮好想食蕃茄於是就買左幾個﹐但我煮嚟煮去都係蕃茄炒旦(or牛)或者煲湯﹐雖然都知道有茄麵/茄通咁﹐但就真係未試過自己煮﹐E+見你整﹐我又學下你先~~~
    日式嗰D咖喱真係好鬼好食架﹐我次次返HK都會買返嚟!!
    [版主回覆01/30/2009 16:27:00]Bobo de Licious:   ~我好老套架!! 我都係第一次試啲日本咖哩汁......哈哈!! 一試就愛上,因為好好食, 而且又方便....價錢唔貴,真係食得好開心!!哈哈!!   ~我都唔知點解對番茄上癮咗,去襯超市都會放啲入欖先開心!! 其實,我都係買咗番茄返屋企,無真正諗點煮, 買咗先算!! 煮飯時,見雪櫃有咩物資係襯到番茄就煮囉!! 但煮煮下又比我整咗好多唔同款嘅蕃茄菜式...哈哈!! 你見到有咩岩洗嘅番茄餐, 就隨便攞去參考,哈哈!! 唔洗客氣!

    ReplyDelete
  2. 畀bobo第一左 Next week 我地就去M 記,你帶紅酒
    [版主回覆01/30/2009 16:29:00]Kitty:   ~你今次慢咗喇!! 我真係要提你水先得...哈哈!!   ~紅酒邊可以周街飲架!! 哈哈!!但下次我哋見面,可以再M記架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 嘩....你咁有心機影低食過乜嘢, 我食過既嘢都去晒廁所囉....哈哈....核突咗添..... 最近我都無煮嘢食, 差不多都係返去99度食or 喺街食埋先返...好似都唔想煮咁呀~~~同埋我最近都掛住玩facebook既遊戲呢
    [版主回覆01/30/2009 16:38:00]細細粒:   ~我都唔係餐餐影架!!! 有時記得就影啲食物相,儲下儲下就有咁多食物相...哈哈!!   ~咁食完就要去washroom 架喇!! 自然反應,如果無仲核突喇!! 哈哈!!   ~你就好喇!! 結咗婚都唔洗煮飯, 其實, Raymond 媽咪真係好錫你哋, 依家好少啲99 會係咁架喇!!! 你都要錫99多啲呀!!   ~Facebook,我真係到而家都唔知點玩架!! 我係facebook 都係send 下email....無玩啲咩game.....我好老套架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. everything looks good
    Your building very high tech
    [版主回覆01/30/2009 16:46:00]小col:   ~多謝,我煮野好求其, ...雪櫃有咩就整咩...哈哈!!   ~我住果座buliding, 年年都有啲傑作架!! 而整咗依個heated 係好, 係比較安全, 但無咗白檬檬,滿天飛雪果種氣氛!!

    ReplyDelete
  5. Vicky: 我未有時間睇你個blog,遲下啦!祝你新年快樂!
    [版主回覆01/30/2009 16:52:00]陶陶夫人:   多謝你百忙當中都走黎同我祝賀!!! 大家咁話!! 新年快樂, 心想事成,身體健康!!

    ReplyDelete
  6. 哈哈!~ 紅酒配麥當勞,  starbuck & Chinese 外賣!~
     
    [版主回覆01/30/2009 16:54:00]小威威:   係喎!!! starbucks 配chinese 外賣, 都係你講,我先覺好笑...因為,好似又中又西...哈哈!! 如果你有機會都試下喇!!

    ReplyDelete
  7. Vicky: 其實蕃茄真係好有益,而且又美顏,你想靚靚就真係要食多d!BTW,你隻kitty杯幾靚喎! 我都有買呢d咖喱盒黎煮送架,佢地仲有唔同辣度選擇,真係好方便,唔知你o個邊賣得貴唔貴呀?香港就一定平囉,我呢邊買都唔貴既,大概$2-3蚊美金一盒囉!
    [版主回覆01/30/2009 17:07:00]陶陶夫人:   ~我都係依輪先愛上番茄, 食食下就上咗癮!!! 原來可以美顏架!! 咁我就食多啲喇! 邊個想唔靚架!哈哈!!   ~我隻hello kitty 都唔係影得好大, 你都留意到我隻hello kitty 杯, 哈哈!! 隻杯係前排返香港買架!!! 杯身闊闊哋,幾好用架!! 哈哈!   ~我好老套,我第一次食依啲咖哩汁.....依啲日本咖哩汁真係好好食,價錢又平, 但我係多倫多比較少見,依啲咖哩汁....但我係溫哥華就見到, 都係賣$2 盒, 如果compare 香港, 香港緊係平啲喇!!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  8. 咁你真係要玩吓啦....就算唔玩都可以add咗先...等我同魔女都可以賺吓coins嘛....嘻嘻~~~或者你玩下玩下都會鍾意玩都未定呢~~
    [版主回覆02/06/2009 06:02:00]細細粒:   就咁add 就可以earn coins架?? 但我都係啲落伍人, 都唔會點玩facebook 啲game 架喇!! 哈!!

    ReplyDelete
  9. 哦....你add咗個games後就可以探朋友, 每日第一次探訪就會有coins架....儲咗D coins就可以買傢俬....你問魔女佢實答到你呀~~~哈哈~~~

    ReplyDelete