Whistler village & Vancouver

January 10 (Saturday)

    去Whistler  除咗滑雪!! 緊係唔放過係Whirster 裡面嘅 village周圍行喇!! Whistler  Village 除咗有食鋪, 商鋪, 咩都有得賣, 仲有啲名牌物品賣添!!! 哈哈!! 其實, Whistler 係旅遊地方, 跟本好多人都係遊客, 所以, 我都周街影相..哈哈!! 不過, 滑完雪....多數都會係resort 休息陣就會去Whistler village 食野!!  食咗好多餐好好味嘅野食﹐講真, 同得Brian 父母去Whistler  一定有好野食,哈哈!! 仲去咗一間好好食嘅意大利餐廳食!! 啲意大利頭盤到而家仲記得啲味道, 因為實在太好食喇!! 到而家都好難忘!!.....但我就無咩點影啲食物相! 此於, 影食物相都唔太方便!!一來Brian父母係隔離影食物好像有啲唔好意思, 二來啲餐廳都唔太適合影相架! hehe!! 但我好享受係Whistler  village 啲食物...亦好enjoy 同Brian 父母一齊就餐.

↓啲夜景就係行去Whistler  village 食晚飯時影架!! 由於Whistler 迎接2010 年冬季奧運, 所以, Whirstler village 今年啲燈飾特別靚, 每樣聖誕燈飾都係啲滑雪畫案, 雖然, 係夜晚...但啲燈飾真係好燦爛, 整到成個山頭都好有氣氛!



↓而我以下兩張相, 就係Brian, 係Whistler 山上間渡假屋, 依間屋係正滑雪山隔離, 真係一開門就滑得雪...好方便架!! 哈哈!!


↓而我係Whistler  其中去過一間日本餐廳食晚餐....由於, 依間日本餐廳係以鐵板燒(Teppanyaki) 為主, 鐵板燒啲 chef 係表演好多燒食物嘅花款, 所以, 係鐵板燒個餐特別影多啲相!!



     我今個new year trip 除咗係Whistler 外, 我係溫哥華都食咗好多美食, 溫哥華唔知係咪近太平洋, 啲野食真係好新鮮, 好好味.....又唔知點解溫哥華好多日本人, 有好多出色日本美食, 啲日本餐店真係好好味呀!! 我仲去過溫哥華麥奀記(香港果間)食雲吞麵, 啲麵真係好水準, 有一日, 又食上海野做lunch, 啲上海食物真係好正中,... 我每天就係密密食 .....總之, 係溫哥華真係食到體重都上升埋喇, 哈哈!!

↓係溫哥華, 我食咗餐上海野, 間餐店....裝修好舒服, 食物仲好好味添!!



↓係溫哥華, 我一定要去依間朱古力店(我好多年前已經幫襯過), 因為依間朱古力店啲雪條係自製架, 雖然, 係多倫多都有依間朱古力店, 但分店好少, 係溫哥華, 依間店鋪就周圍都係, 我一見到, 就要食!!


↓係溫哥華, 我幫襯咗一間街邊hotdog 食, 依個街邊hotdog 店, 賣hotdog 賣到出晒名, 唔少food network 主持, CNN 記者都幫襯過, 係報紙上也有人寫文章讚賞依間hotdog店添!! 我一早知自己黎溫哥華, 所以, 一定唔放過試依個hotdog!!! 依間街邊hotdog,係日本人經營, 以日本醬料調較hotdog 汁....我都係第一次食, 有麵豉醬+ 日本菜苗 hotdog, 同有Wasabi 沙律醬+紫菜 hotdog....兩個hotdog 都好有日本風味!!! 味道配合得好好添!!


↓係溫哥華, 有一日, 我去咗一間日本食店食dinner, 啲魚生相當新鮮!! 有一蝶燒龍蝦, 我到而家都記得, 燒得好好味架!!


      講真,我今次係溫哥華之旅,每一日時間都好緊迫, 每日都好多節目, 而且, 我又同Brian 見唔同Auntie and Uncle, 真係連行街時間都好似好趕咁,哈哈!! 但我都有增取時間去行一行溫哥華啲商場, 雖然, 以前都行過, 但有啲商場已經返新過, 面目已經同以前唔一樣, 而家再去行有另一種感覺!! 地方好行咗.....

↓溫哥華嘅Holt Renflew....裝修咗, 感覺格調高貴咗, 啲名牌店鋪分得好分名....好清楚!! 行得好舒服!!



↓我也去咗溫哥華--時代坊(香港人興建嘅商場),....溫哥華啲華人商場起得好好, 好有條理,籍得一讚!!  因為商場中間有噴水池, 每個鐘都有表演, 感覺好豪華!


11 comments:

  1. u had alot of good food..........   I also want to try the hot dogs, looks so yummy.
    I love Purdy's ice-cream bar too.
    [版主回覆01/14/2009 06:05:00]小col:   ~我係溫哥華,真係享受到好多美食, 我仲感覺溫哥華啲食物比較新鮮添!! 哈哈!!   ~個hotdog 真係好好味架!! 我食完都想再食! 如果你去溫哥華都食下!! 係溫哥華downtown (Sutton place 酒店)門口!!    ~Yeah!! 你都係Purdy's fan....係多倫多, Purdy's 真係少門市, 係溫哥華好多間架!! 差唔多咩地區都有, 想食purdy's ice-cream bar 相當方便! 我最喜歡食白朱古力ice-cream bar!! so yummy!!

    ReplyDelete
  2. 你 出blog 唔叫我 返來唔見我 唔上msn 搵我 facebook 唔應我!!!!
    [版主回覆01/14/2009 12:05:00]kitty:   ~我都唔清楚自己啲時間.....所以, 唔上msn 住喇!! 費事傾傾下msn 我又要走, 我覺好麻煩!!!! 哈哈!!   ~我有睇facebook 架!! 但我懶留言, 而且, 我係blog 度,好似覆咗你! 你有無留意我reply 你啲blog message 架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 炸你架 你又唔要我 Vi記又唔要我
    [版主回覆01/16/2009 08:30:00]Kitty:   你係我個blog 發洩!! 哈哈!! 話時話,我都好耐無去Vi 記度添!!!

    ReplyDelete
  4. 不過我呢期都唔得閒同你lunch
    [版主回覆01/16/2009 08:33:00]Kitty:   你講真定假呀??不過, 依排太凍喇!! 我連food court 都唔想去, 坐電梯我都覺凍! 係咁流鼻水 ! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 好令既夜景呀....好鐘意落雪
    [版主回覆01/16/2009 08:35:00]心樂:   乜都洗做享受雪, and 夜景, 真係好開心, 但落雪好凍架!! 又做成交通不便, 真係唔係太想落雪!!!

    ReplyDelete
  6. Vicky, 你哩個温哥華之旅比香港之行更wonderful喎!!
    ***Kitty﹐多口講句﹐第三者永遠都唔會有好下場架! 
    [版主回覆01/16/2009 08:38:00]Bobo de Licious:   ~兩個地方之旅都好好玩, 好難忘!!! 兩個地方都有特別之處, 不過, 去旅行就係休息, 去邊我都enjoy!! 哈哈!!   ~你係我個blog 同Kitty 傾計!!! 但Kitty 又答到你, 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. Bobo, 你唔好向到講我啊下!!!
    [版主回覆01/16/2009 08:40:00]Kitty:   你遊覽我個blog 好密, Bobo 同你講野, 你好快就答到!! 勁呀!!

    ReplyDelete
  8. Whistler 都有好多正東西食呀~!
    [版主回覆01/17/2009 15:40:00]小威威:   由於Whistler 係旅遊區,啲野食會比較好啲!

    ReplyDelete
  9. Fatgarfield 肥加菲17 January 2009 at 20:55

    Ho ho, I'm in Vancouver right now, to visit H's mom. But we're leaving tomorrow to go to Montreal. It's been really foggy the past few days, couldn't see any scenery! Really wish I could go skiiing at Whistler, I went to visit 4 years ago, but never got the chance to ski, it must be really fun since it's so big there!
    [版主回覆01/20/2009 04:47:00]fatgarfield:  ~你依段時間係你探親之旅呀! 你哋好錫屋企, 每年都會去Vancouver 又去Montreal見見屋企人.....點呀!! Vancouver and Montreal 有無啲點變呀!! 哈哈!   ~我聖誕and new year 假期係Vancouver 當時就好大雪, 交通有啲不便....我相信而家溫哥華已經暖返...有霧....會唔會因霧令你去少咗溫哥華啲餐店食野呀!! 哈哈!!   ~而滑雪, 我都係第一次滑,感覺好好玩.....但用好多體力才滑行到....滑完雪都成身攰晒...哈哈!!   ~Have fun in Montreal!! 話時話我都好多年無去過Montreal 喇!! 等你post Montreal 啲相!!

    ReplyDelete
  10. 咦? 原來我有好多日無睇你既blog添.....一次過睇好多字呀....但知道你同Brian父母相處得咁好, 係一件好事嚟, 起碼結婚後都唔會關係差呀...哈哈~~~ 又有得滑雪, 好正呀....仲食到咁多好味既嘢食, 我諗大家喺冬天都肥咗好多呢....我都肥咗呀~~~~不過太懶無做運動....哈哈~~~
    [版主回覆01/23/2009 16:38:00]細細粒:   ~無睇我嘅blog, 都唔緊架!! 我知農歷新年, 做太太都會特別忙啲!! 點呀! 第一年派利事, 感覺係點呀!! 準備好晒未呀!!   ~其實, 我都見過Brian父母好多次架喇!! 他們好nice, 所以, 大家相處都好好!! 我見你時常都同奶奶吃飯, 我都覺你啲婆媳相處都幾好呀!!   ~你咁喜歡雪, 揾年冬天同Raymond 去韓國or 日本感受落雪喇!! 我每年冬天都對雪對太耐, 已經無咗..喜歡落雪嘅感覺喇!! 哈哈!!   ~冬天係真係容易食多野, 因為食野真係會暖啲...但我都覺自己漲大咗, 謂有夏天早一個車站落車行返屋企當運動囉!! 哈哈!

    ReplyDelete
  11. Vicky: ~溫哥華點解咁多港人移民過去呢,真係有原因架,你睇下你寫既野。 野食又好食,選擇又夠多,而且連香港名店都係o個度開分店,唔使下下飛番香港先食得到,我如果有得揀,我都想搬去溫哥華而唔住NY啦,NY乜都無,大陸人就最多! ~佢dad & mum都應該好識食啦,帶你去食咁多好野,其實你唔驚肥架,一來你有貨 二來你去滑雪都會消耗你好多體力啦!
    [版主回覆01/29/2009 16:09:00]陶陶夫人:   ~雖然, 溫哥華好近似香港, 但溫哥華生活指數係好高, 啲日常用品還比多倫多昂貴,所以, 要享受舒服,天氣好, 多物資嘅地方, 就要有取捨!!! 哈哈!   ~我都係你講, 我先知Ny 有好多大陸人, 因為, 我去旅行時, 真係唔多留意依啲野架!! 我依邊都有大陸人, 但有啲比較有錢, 都好識享受架!! 不過,近年多倫多好像比較多韓國人移民....真係周街都見到韓國人,韓國食店,啲韓國超市越開越多!!   ~Yes, 你講得岩, Brian 父母比較識享受食物...所以, 會周圍食野!! 因此, 他們帶襯我去嘅地方都好好食, 好新鮮!   ~滑雪雖然係好多運動量, 但我食野比例還比滑雪energy 更加多!! 所以, 係溫哥華食野實增磅...哈哈!  不過,溫哥華啲野食實在太好味, 忍唔到口!!! 話樣野你知, 我覺溫哥華都幾多日本人聚居, 而且, 溫哥華好近太平洋, 所以, 啲日本刺身真係好新鮮!!! 我到而家都記得!

    ReplyDelete