年初四, 聚會

January 30, 2009 (Thursday)

       我依排lunch 可以藤到啲時間, 而且, blog 友 Bobo 又放假, 而blog 友Kitty 又有時間, 大家時間咁巧合都得閒, 緊係一齊食餐lunch, 聚一聚喇!!

      其實, 我平時食lunch 好簡單架! 又唔多出街食! 所以, lunch time 有得同blog 友食野, 我真係幾開心, 食lunch之前一日, 我好師奶仔, 我係屋企準備啲小小新年食品比blog 友.....其實, 我預備啲新年食品好簡單....只係啲賀年糖 and 角仔. 但新蒸頭見面, 點都要有啲意頭嗎...係外國過新年都可以開開心心, 有啲氣氛....哈哈!

      我哋一行三人去咗食韓國餐, 講真我好耐無食韓國野....大家一齊食, 一邊傾計真係好興份...感覺好relax......當中我哋仲一齊影相...真係好好玩!!!

    食完lunch, Kitty 要趕返工作地方, 但我仲有時間, 所以, blog 友Bobo 就陪我周圍行商鋪, 其實, 我哋傾計多過留意店鋪嘅物品!! 哈哈!! 今次, 我同BoBo 單獨接觸最耐, 平時見Bobo 都係一大班人, 單獨傾計反而唔多!! 今次, 我接觸Bobo 多咗, 我覺Bobo 為人更加親切!.. 我好開心, 可以同多一位blog 友加深認識!!哈哈!! 好多謝bobo 陪我陪我到夠鐘返工!!! 仲有多謝Bobo請我食lunch.....  哈哈!!

↓韓國lunch set, 我第一次食韓國lunch set.....份量幾多架!! 到dinner time 都未消化完!! 哈哈!



↓我哋緊係大合照喇!! 我哋大家身上都有黃色裝速, 我帶Kitty 訂黃色帽, Bobo and Kitty 有黃色頸巾, 最後, Bobo 請我食lunch, 真係多謝晒, (Bobo 你又要特登坐車黎, 而且, 街外又凍,仲有啲雪.... 又要你請, 你好客氣!)


↓每次見到Kitty, 都會有coupons 之外, 今次Kitty 嘅先生都買咗禮物比我.....哈哈!! 我開始係Kitty 屋企變得出名咗....,連Kitty 屋企成員都買野比我, 哈哈!! 我仲即刻用個Hello kitty 袋做環境袋, 係超市買野,扮環保人士!! 而Kitty 仲整咗木康蛋糕比我...味道好好, 我同Brian 好快就食完喇!! 哈哈!





  


5 comments:

  1. 1111111111111111111111111111111
    [版主回覆02/04/2009 06:37:00]Kitty:   叻, 又第一.........

    ReplyDelete
  2. 你份禮物仲係我屋企度呀
     
    [版主回覆02/04/2009 12:37:00]Edison & Cherry:   原來, 你預咗份禮物比我!! 首先多謝你先.....希望有機會可以見你,Edison and cherry and 收到你份禮物!!!

    ReplyDelete
  3. 睇唔到你頂黃色帽添~~~
    其實我好少落DT﹐同你地食lunch可以俾個機會我哩個鄉下妹出下城走動見識下呀﹐我樂意之致! 
    [版主回覆02/04/2009 12:56:00]bobo de Licious:   ~係囉!! 頂帽帶得好太後喇!! 好似無帶帽咁!! 哈哈!! 見用多啲眼力先見到我帶帽!! 哈哈!! 但依日真係好好玩....影相都笑咗一大輪, 仲記唔記得我都係用芋頭糕, 檸檬茶幫手先可以影到合照....!! 哈哈!   ~0下! Downtown 只係一個好普通地方, 所以, 都唔算話有咩見識, 因為我都唔知帶你去邊度行好, 因為,我平時行超市多啲咋!!........., 多謝你同我一齊周圍行就真, 感覺好舒服!!!   ~有機會我去你度食日本自助lunch 喇!!   

    ReplyDelete
  4. all the yellow very sharp, can see from far far away.  I also seldomly go to DT........
    [版主回覆02/04/2009 13:03:00]小col:   ~你真係見到我帶黃色帽呀?? 我頂帽帶得好後, 影咗相都唔多覺...哈哈! 真係要好留心,先見到我帶咗頂黃色帽!! 哈哈!   ~其實, dt 都係一個地方....唔需要就唔需要去.....由於,我同男朋友都係依樹工作地點都係依樹, 所以, 我同男朋友係dt 多囉!

    ReplyDelete
  5. 你唔講, 我都唔係好見到頂帽, 你講咗我又見到囉....哈哈....
    咁點解大家都要有D黃色物品呢? 有咩意思架?
    大家開開心心食餐飯真係幾好~
    [版主回覆02/18/2009 05:58:00]細細粒:   ~其實, 頂帽唔係我架!! 我係見到我另外兩位blog 友同時都係有黃色裝速, 所以, 我偷了其中一件黃色物品黎影相...哈哈!! 其實, 黃色無意思, 我哋只想扮襯咋!!....   ~我lunch 都好少出街食架!! 但見大家都有時間,就食餐lunch, 順便傾下計, 真係幾開心架!    ~如果我係香港, 都會約爆炸魔女, and 你食野架!!!

    ReplyDelete