年初一...開年飯

January 26, 2009 (Monday)

    年初一, 我依邊仲要開工, Brian 仲收遲咗少少添!!! 但我哋每年年初一(如果係閒日), 都會出街食返餐當慶祝chinese new year!!!

    依日天氣仍然寒冷, 如果唔係chinese new year, 我都未必出街食dinner, 留係屋企仲好, 可以暖苙岦!

    今年,年初一去咗食泰式食物慶祝!!!依間泰式食店, 越開越多分店, 每一間都好識裝飾....間間都裝飾得好靚, 好有時代感!! 連Brian 身邊啲同事, 都成日點名話要食依個集團啲泰式食物!! 所以, 一間食店, 要成功, 除咗食物, 同服務要好, 餐店內嘅裝飾 and 食物presentation 都好緊要!!! 雖然, 我覺依個泰式食店啲野食都係一 般, 泰式食物唔太正統!! 但去襯依間食店都見到好多人幫襯!!! 就係因為, 啲人都食埋環境囉!! 哈哈!!

↓泰式食店個環境!! 裡頭圓形燈會間唔中變色架!! 懶有型...哈哈!!



   依日開年飯, 我唔知做咩, 叫咗三個頭盤食, Brian 又唔介意, 見到我肯食,就order 黎食!!! 哈哈!!  新蒸頭就食得豐富啲囉!! 可能,真係眼闊肚榨....食到自己個份main course時, 已經食不下, 要打包....哈哈!! 話雖如此, 我見人食甜品, 我就好想食....最後, order 了一個甜品同Brian 兩份食!!! 當甜品上臺時, 我覺份甜品大過其他臺啲人好多, 個招呼我哋個侍應話, 因為係運送頭盤時, 跌了啲拌蝶裝飾品係臺(跌係我面前).... 所以, 就加大個甜品比我哋喎!! 講真, 我已經唔太記起依件微小事了!! 但有大大甜品食, 我個甜品胃一定接收到!! 哈哈!! 依個開年飯, 真食得豐富, 兩個人食飯, 叫了三人份量!!! 仲要打包....(食到有餘....)算幾好意頭吖!! 哈哈!!

↓頭盤有湯, 蝦卷,and 生菜包!!! Main course,...Brian 食mango chicken rice, 我食pad-thai (我估係泰式炒粉), 甜品係綠茶雪糕,....我食了一半才記得影相!!


    返屋企都有開中文電視睇, 好例牌, 聽下啲運程 and 聽啲新年歌!!! 我農歷新年, 就係咁過!! 以前,細個等行花市, 同屋企人一齊派利事, 同屋企人周街去拜年, ..... 依啲期待心情,  ...已經好耐無試過喇!! 依家, 大個咗, 心態唔同咗, 而家, 我都唔好意思去拜年, 逗利事, 因為, 一見啲長輩就比人問幾時結婚....你想我點答!? 而且, 依個時間, 如果朋友約食飯, 都唔好意思去人屋企食, 因為,怕人哋屋企人係屋企, ...總之, 就唔好意思喇!! 哈哈!!


12 comments:

  1. 111111111111111111
    [版主回覆02/06/2009 04:52:00]Kitty:   ~都係因為我提一提水,我應該比返個"叻"比自己...哈哈!!   ~但你反應都快,我一話你知就即刻留message,.....

    ReplyDelete
  2. 我之前去過一次, the one at Atrium, d customer service 差到 呢... 你o個間好d, I think U went to the one my friend works at.... I go back to work on my GL report...ai...
    [版主回覆02/06/2009 04:56:00]Kitty:  ~我都去過Atrium 個間, 咁岩我去襯啲customer service 都ok....!! 我其實,如果要去Spring roll 都係去Atrium 個間多!!! 但今次, 唔順路,就去咗fairview mall 個間食, 你個friend 係咪係Fairview mall 個間做架??   ~好喇!! 你慢慢"enjoy"做你啲GL 喇!!!!

    ReplyDelete
  3. 都唔錯噃~~~
    [版主回覆02/06/2009 04:57:00]V&M:   係架!! 新年食好啲啲囉!!! 哈

    ReplyDelete
  4. 呢餐開年飯都好豐富啵
    [版主回覆02/06/2009 04:58:00]心樂:   係呀!!! 雖然,依日都要返工,但都襯放工,出去食好少少囉!! 黎慶祝新年嗎!

    ReplyDelete
  5. this restaurant called "Spring Roll"?  ok I will give it a try, cause I don't know any good Thai Rest in uptown.  I went to the one at 14th/Kennedy, food quite good, but presentation...........
    [版主回覆02/12/2009 16:43:00]小col:   ~係呀!! 依間restaurant 係叫做"Spring roll"....係fairview mall 都有間架!! 你咁鐘意同屋企人出街食野, 你就試下依間喇!! 價錢ok 架!!   ~我都好喜歡食thai food...但係dt 食多, 但近幾年都係食spring roll 多, 可以就腳喇!! 哈哈!! 我反而係uptown 少食Thai food 添!!! 原來14th/Kennedy 有thai food 食....都係你講我先知, 哈哈!! 我記得uptown 有間叫"西貢星"啲咖哩都唔錯!!!

    ReplyDelete
  6. I thought u go to downtown tim, like near union station, thats where my friend works lar..I am done the GL big report lar, I am just waiting for manager to say okay, then I think I have 1 or 2 more to do. (Can't function in jo muun anymore) I go to bed lar, good night
    [版主回覆02/12/2009 16:33:00]Kitty:   ~嘩!! Spring roll 咁利害,連union station 附近都有架!! 我未去過Union station 個邊個間呀!!! 因為唔就腳囉!!! 如果係, 我哋第時lunch 去Union station 個間Spring roll, 叫你個friend 比折我哋喇!! 哈哈!!   ~做完啲GL 喇!! 我相信你個阿頭,都已經話你做得唔差喇!! right!! 如果你GL 做得有問題, 你仲唔post blog 發洩咩...哈哈!!!   ~好喇!! good night...我都sleep!!

    ReplyDelete
  7. 我至愛之一泰國菜.. 好耐都無去食過 lu....
    睇你咁瘦真係估唔到你咁拆得啊~~~
    咁... 海鮮餐.. 你一定會好滿足.. 哈哈哈
    [版主回覆02/12/2009 16:48:00]畫:   ~係囉!! 依排都少見你post 去食泰國菜啲相...不過, 你食海鮮都已經夠喇!! 你食啲海鮮咁豐富...哈哈!!   ~你有錯覺, 我係唔瘦架!!  我係啲妹當中,我係最重,最大粒架!! 所以, 搬搬抬抬都係我做架!! 哈哈!!   ~我到而家都記住你個餐海鮮餐呀!!! 好特別呀!! 你食有啲海鮮,我都未食過!!

    ReplyDelete
  8. 通常有好野食都係眼闊肚窄~~~hehe
    [版主回覆02/12/2009 16:50:00]C&K:   係囉!! 由其事去食buffet, 都有眼闊肚窄架喇!! 真係咩都想放內肚...哈哈!!

    ReplyDelete
  9. In Europe, Chinese New Year is just another day for us ..... We just had an ordinary day, but every day is a happy day!
    [版主回覆02/12/2009 16:52:00]Mrs. Tin Tin:   我係加拿大, 過新年, 啲氣氛都唔太農厚! 都係放咗工, 同男朋友出去食下飯! 但學你話齋, 我覺係加拿大, 同我男朋友一齊, 真係每日都係happy day!!!

    ReplyDelete
  10. 新一年已經開始喇,係呢度祝大家新年快樂!! 為顧及唔同客人既需求 HAIR SILVER現推出多個全新優惠 令所有客人都可以選擇到合適自已既服務
    全新優惠組合如下:
    水療負離子/曲髮+日本3.1焗油套餐 1人$428    2人$398
    學生優惠負離子/陶瓷曲髮/日式電髮+水份焗油 1人$188    2人$169
    駁髮套餐 $380/40朿 $680/100朿
    *以上套餐已包洗吹/洗剪吹服務

    ReplyDelete
  11. 咁又係呀, 每年都比人問幾時結婚都幾煩架, 例牌菜都係話未有咁快啦....哈哈~~~
    新年初一你反而去食泰國菜? 乜唔係去食齋咩? 哈哈....但你呢個泰菜賣相都唔錯....如果好味就更加好啦~~
    [版主回覆02/18/2009 06:31:00]細細粒:   ~我其實都好怕逗利事架!! 自己都係大人喇!! 所以, 近新年我好怕去朋友屋企, 我啲朋友係同屋企人住, 我覺好似去貪人利事, 所以, 依啲時候, 有朋友約會,我會盡量要求出街...哈哈!! 其實, 結婚啲野, 我時時都比人問架!! 但我覺我依家, 其實我同Brian真係過得幾開心, ....所以, 我唔太多想依個問題......係真架!!    ~係呀!! 我都有聽...新年係要食齋架!! 但唔緊要喇!! 新年係開心日子, 食咩都無所謂....食得開心咪得囉!!!    ~依間泰菜味道都唔差架!! 蝶頭仲幾大添!! 哈!

    ReplyDelete
  12. Vicky: ~你都真係幾醒喎,知道一定要食淨d野先叫好意頭(其實可能你唔係特登食淨),因為呢d叫做年年有餘喎,我都係今年要自己食年飯先食咋,唔怪得年年屋企都要煮得特別多送,多到根本無可能食得晒啦! ~呢間泰國餐好有型呀,有晒LED燈咁,而且你話Brian既同事都好喜歡黎呢樹食,咁我諗點都一定有d水準既。Pad-Thai應該係泰式炒麵啦,我都好鍾意食,如果有埋泰式咖喱炒蟹就仲正呀,越講越想食,好彩我最近都有去食泰國菜,真係黎美國後都未食過呀! ~新年自我氣氛好緊要,即係你心入面有無過節氣氛,我每年都有,就算我未結婚,我都會去拜年架,我鍾意新年熱熱鬧鬧!
    [版主回覆02/24/2009 03:35:00]陶陶夫人:   ~我眼闊肚窄,見到個menu 啲野食就咩都想叫黎食, 哈哈!! 不過, 新年就放"種"下自己,食多啲野喇!! 哈哈! 其實, 我都好耐無試過係香港過年喇!! 雖然,係加拿大屋企都會籍着新年食餐飯, 但都係一餐飯....就係咁,講氣氛都唔夠香港強!!    ~其實,黎到外國地方都食到chinese 野,我都覺好幸運架喇!! 有時我覺自己接觸太多chinese食物, 咁跟本同住香港有咩分別呢?? 黎到外國,我會盡量接受外國啲文化架!! 加拿大有咩食店,我都會盡量去享受, 唔會點同香港比較!!! 比得多咪盞自己唔開心, 更加掛住香港!!    ~我新年係加拿大都無咩特別慶祝, 都係出街食下飯,就係咁簡單, 至於, 拜年,我真係太耐無做過依樣野喇!! 依家我牛高馬大, 仲去拜年, 好怕人哋會覺得我貪封利事呀!! 反而我結咗婚又唔同, 我會去拜年,派下利事囉!

    ReplyDelete