年三十晚飯

January 25, 2009 (Sunday)

    講返年三十, 年三十同Brian 食dinner, 今次揀咗去食日本野慶祝!! 由於, 我喜歡食日本食物, 雖然, 慶祝農歷新年, 應該食chinese 野, 但唔緊要, 食得開心, 同滿足咪得囉!!

    我同Brian 好喜歡去Davisville 個度間日本餐廳食, 因為依間日本餐廳係正中日本打理...食物真係好新鮮, 而且, 近排仲全新裝飾咗, 坐得份外舒適, 其實, 依間餐廳, 我同Brian 幫襯好多次,  連個日本餐廳老版都認得我哋, 次次都好好招呼架!!

   食年三十飯, 緊係食得豐富啲喇!! 我同Brian 叫咗好多野食, 食完啲啲又再唉! 每次同Brian 食日本野, 就算order 完野食, 都唔會比返個menu 比侍應....因為, 我哋一定一邊食, 一邊再唉過 or encore 過!!! 所以, 每次同Brian 食日本野, 我都食到個肚---漲"book book",哈哈!

↓日本餐廳, 全新裝飾, 全店以紅色為主,....我哋order 咗炸蠔


↓仲order 咗好多卷物, 手卷, and 刺身(海膽,三文魚,,Macherel....), 叫到可以用隻船裝住...哈!!仲有享受到好肥美, 好新鮮嘅Toro 刺身.....


↓後尾,日本老版(總廚) 出咗黎, 同我哋傾下計,仲私人醒咗個甜品!! 哈哈!!


9 comments:

  1. 點解我地唔去o個到lunch?
    [版主回覆02/05/2009 16:15:00]Kitty:   好呀!! 如果可以下次就係度lunch喇!!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  2. 好豐富呀!~
    [版主回覆02/05/2009 16:23:00]小威威:   咁新年,係會食得豐富少少黎應節嗎!!

    ReplyDelete
  3. 正)))))))))))呀)))))))))))) 
    下歺飯Kitty做"老細"﹐佢叫你去返哩間﹐你一定要去呀﹐知嘛!!
    [版主回覆02/05/2009 16:25:00]Bobo de Licious:   Kitty 做老細, 實去食喇!!  我唔會客氣架!哈哈!

    ReplyDelete
  4. 好豐富呀....美味呢
    [版主回覆02/06/2009 04:11:00]心樂:   係呀!! 新蒸頭, 食好少少, 開心下嗎!! 哈!

    ReplyDelete
  5. Vicky~
    [版主回覆02/06/2009 04:28:00]歐冰冰@比樂太太:   多謝你, 我都祝你新年快樂,身體健康

    ReplyDelete
  6. 好豐富呀,我都好鍾意食日本野架~~~
    [版主回覆02/06/2009 04:31:00]V&M:   迎接新年嗎!! 咪食得豐富啲囉!!! 雖然, 新年應該食啲chinese food 先似樣, 但我同你一樣...都太喜歡食日本野喇!! 所以, 我就食日本野迎接新年囉!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 記得年三十晚原本食完飯出街架
    但... 好凍 都係留係屋企 哈哈
    仲有 新年快樂呀~~
    同埋身體健康!!
     
    [版主回覆02/06/2009 04:35:00]畫:   ~唔緊要喇!! 我相信你留係屋企都會好熱鬧, 氣氛都好好架!! 哈哈!! 我依邊新年都凍架!! 但如果唔出街食野慶祝, 就真係咩新年氣氛都無架喇!!   ~多謝你祝賀我,我都祝你and 炭炭都身體健康!!! 日日開心!!

    ReplyDelete
  8. Vicky: 年三十晚其實食咩都無所謂,其實最緊要係同邊個食o者!原來你係鍾意食日本野既,咁你到日本乜會發顛?因為o個度既魚生係超新鮮,不過,我諗你都已經好鍾意去呢間餐館啦,而且個大廚已經同你地咁熟,大家已經有傾有講添! 睇黎佢真係好開心同你地傾計啦,仲送多個甜品俾你地食。其實我都鍾意好似你地咁,點完野食仲要留番個餐牌係度,因為方便想再order時即刻就有得睇丫嘛,但就會佔左餐檯少少位囉! 我今日可以睇兩篇你既blog,因為我今日病左無返工呀,呢排成日轉天氣,好易病,你都要小心d呀!
    [版主回覆02/18/2009 06:14:00]陶陶夫人:   ~我其實, 都唔識講傳統啲人, 有時, 啲chinese 節日, 都係parents or 朋友話我知, 我先知,但見年三十晚, 又係sunday, 就比個籍口同Brian 出去食餐豐富飯...平時係屋企, 我都煮到悶, 間唔中出街食, 真係好開心!!   ~我係對日本野好情有獨鐘, 但係我只係對hello kitty and 食物 and sony 品牌, 比較有啲情意結..其他日本化妝品, 日本服裝, 日本漫畫, 我係唔識...哈哈!! 但好希望可以去日本走一走...去日本滑埋雪仲好..哈哈!! 所以, 我都期待去日本, 但我係加拿大住, 去日本個旅程都需要好多時間, 所以, 一定要有長假先去到!!   ~依間日本餐廳都幫襯咗一段時間, 我哋由細細間, 幫襯到而家廣建咗,  所以, 同個大廚好熟....有時, 仲會私低下加多啲份量比我哋...哈哈!! 而甜品....就真係會時時送....日本人好有禮貌架!! 雖然, 大廚英語唔太好, 但都會盡量同我哋講係好多野架!! 不過, 都係Brian 同大廚friend 啲, 因為, Brian 會帶同事去依間食架!!    ~天氣唔好, 有時又凍, 又暖, 真係容易病, 你平時盡量飲多啲水....會令到新陳代謝好啲...身體會健康啲架!!! 我平時係飲暖水多!!! 可能我怕凍....但我覺飲暖水真係好舒服....哈哈!!   

    ReplyDelete
  9. 日本菜永遠都係好多人既至愛......
    你哋每次都見叫多嘢食, 今次見得晒, 係咪? 始終日本嘢細件D, 應該可以食多D....哈哈~~~
    又會咁勁, 個總廚走出嚟同你哋傾偈既? 咁佢咁主要講咩語言架? 包括侍應&總廚啊?
    [版主回覆02/18/2009 06:22:00]細細粒:    ~係呀!! 日本菜真係好多人嘅至愛, 但我daddy 係唔喜歡食日本菜架!! 我都係大個啲, 先至賞試到日本菜, 一食就愛上!!哈!!    ~其實, 我哋都幫襯依間日本餐廳有一段時間....由細細間,幫襯到依家廣建, & 新裝飾.....由於, 我同Brian 一食日本野, 就order 好多野食, 可能咁, 個日本廚師認得我哋喇!! 哈哈!! 個總師傅係唔太識講英語架!! 但他次次都用有限度英文同我哋溝通...好有禮貌架!! 至於, 啲侍應係識英語and 日語架!!    ~不過, 個廚係同Brian 講多啲野, 因為, 有時Brian 都會帶啲同事黎依間日本店食野架!!

    ReplyDelete