聖誕節

Decemeber 17 (Wednesday)
    每一年, 我居住座condo 都有summer bbq and x'mas party!!! 今日, 就係我住所嘅x'mas party 喇!! 其實, 我都無咩特別去參加依個x'mas party, 只係放工同Brian 經過, 就周圍睇下囉!!!    而且, 年年x'mas party型式都一樣, 又係live band彈聖誕歌, and 有啲茶點小食 and 有雞尾果汁囉!! 但今年, 比我預期中少人添!! 好似舊年人多啲!! 但今年多咗啲小朋友參加, 平時, 係我住個層condo 裡面, 想見個小朋友都難!! .......好幸運今年可以見到多啲小朋友, 有新氣好多, 哈哈!!

↓今年x'mas party, 都一樣有水果花食, 有棋捉......



↓有live band ........


↓啲人圍住傾下計.....今年, 好多細路仔跳來跳去....整到個場熱鬧好多!


↓有聖誕樹裝飾!!!!


-----------------------------------------------------------------------------

December 24 (Wednesday)

今年,我沒有特別x'mas shopping!!! 但見到啲好特別嘅聖誕裝飾,都有叫Brian 幫我影返張相, 有時, 自己見到街外啲景特別又影下!!




** 你哋大家(blog 友們)都見我依排個blog 都無咩動靜, 哈哈!! 因為聖誕節嗎!! 我相信大家都會開開心心慶祝!!!我已經係離開咗多倫多, 去咗加拿大西岸玩!! 係度祝大家聖誕快樂and 新年快樂!!! 下年先見!!


16 comments:


  1. 你唔係去左加拿大西岸咩
    [版主回覆01/09/2009 16:21:00]Mui:   ~多謝你祝福!!   ~哈哈!! 我已經改咗喇!!! 係西岸個邊呀!! 我仲見到你中學時個間學校...哈哈!!

    ReplyDelete
  2. (Empty)
    [版主回覆01/09/2009 16:24:00]flying cupcake:   多謝祝福!! 我仲欠你張二x惠張卡添!! 到依家都未還比你添!!! Anyway, 新一年祝你開開心心!! 買到更加多平,靚,正嘅野!!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 東定西啊你 等你返來我地lunch Merry Christmas
    [版主回覆01/09/2009 16:27:00]Kitty:   ~哈哈!! 係西岸呀!! 我後尾改返喇!!!   ~等我感冒過咗先見人,我而家喉紗紗!! 講野好似隻牛!!哈哈!!   ~多謝你祝福,我都祝你新一年,所有願望都達成!!

    ReplyDelete
  4. 聖誕快樂...出年見~!
    [版主回覆01/09/2009 16:28:00]心樂:   多謝你祝福!!! 新一年開開心心!

    ReplyDelete
  5. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。25 December 2008 at 02:17


    加入BLOG友
    加入黑名單





    [版主回覆01/09/2009 16:29:00]Miss cheese cake:   多謝你祝福!! 新一年祝你開開心心!! 心想事成and 身體健康!

    ReplyDelete
  6. 哈哈!~好熱鬧呀!~我平安夜都有出去玩!!!
    [版主回覆01/09/2009 16:30:00]小威威:   咁咪好囉!! 平安夜玩得開心嗎!! 祝你新一年開開心心!

    ReplyDelete
  7. Merry Christmas!!!
    [版主回覆01/09/2009 16:32:00]Kat:   ~你醒渦! 係依度同我講聖誕快樂!!!   ~我都祝你新一年開開心心! 做咩都順順利利!!!   ~希望我下一次返香港, 可以同你食飯, 你啲皮膚要生勝呀!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. Merry X'mas ar
    [版主回覆01/09/2009 16:35:00]細細粒:   多謝你祝福!!! 我都祝你新一年, 開開心心!! 同Raymond 恩恩愛愛!!依排無咩時間update blog, 連留言比你都少添!! 但多謝你成日都有係我個blog 留言呀!!

    ReplyDelete
  9. (Empty)
    [版主回覆01/09/2009 16:36:00]C&K:   多謝你祝福!!! 張picture 好cute 呀!!

    ReplyDelete
  10. Merry Christmas ! Wish you have a happy trip to West Canada ! See you next year.
    [版主回覆01/09/2009 16:38:00]Happy Girl:   ~多謝你!!   ~我係西岸返咗黎喇!! 我係加拿大西岸玩得好開心!! 你又點呀!! Enjoy 聖誕and 新年holiday 嗎? 係新一年,祝你做咩都順順利利!!

    ReplyDelete
  11. (Empty)
    [版主回覆01/09/2009 16:40:00]爆炸魔女:   多謝你祝福!! 我哋係Hello kitty fans..係依啲喜慶節日, 當然有Hello kitty 陪襯喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  12. 遲來的"聖誕快樂"!!!
    [版主回覆01/09/2009 16:41:00]V&M:   ~唔緊要!! 你之前其實已經同我講咗"聖誕快樂"don't worry!!   ~新一年,祝你身體健康!!

    ReplyDelete
  13. Happy New Year 2009...
    [版主回覆01/09/2009 16:42:00]小威威:   大家咁話!!!

    ReplyDelete
  14. Happy New Year~~~
    [版主回覆01/09/2009 16:44:00]V&M:   多謝你!! Happy 2009

    ReplyDelete
  15. Happy New Year ^0^
    [版主回覆01/09/2009 16:45:00]C&K:   多謝你!! 大家咁話!!

    ReplyDelete
  16. Vicky: 你住既condo咁好有呢d party搞既,美國既condo我都未見過有呢d野搞呀!
    [版主回覆01/10/2009 05:17:00]陶陶夫人:   我以前啲condo 都無依啲party 架! 係而家依間condo 先比較多活動....但依啲活動都幾好, 大家可以聯絡下!! 我上次就識到人...講開清潔工人啲野...如果, 屋企有咩事想清潔工人幫手...我而家識門路囉!!

    ReplyDelete