I'm back

Dec 3, 2008 (Wednesday)

    去完兩星期旅行喇!! 其實, 都唔可以話去旅行, 我係返自己家鄉---香港!!! 我已經成十年無踏足過香港, 雖然, 闊別了十年, 但還仍然好喜歡依個地方,......今次, 一返香港嘅感覺有所不同....! 可能上一次返香港, 我身份係一位學生, 留意啲野當然唔同依家喇!! 此於, 我依十年來, 都長大咗! 觀感都唔同咗! 

我就係坐夜機由加拿大坐十幾鐘頭機返香港.....yeah!!!


    而依十年...香港真係轉變得快, 雖然, 啲街名無變, 但好多建築物, 已經番新晒, 包刮自己係香港嘅居所...也番新了!!  不過, 我仍然認得路, 識得周圍去!! 識得自己去揾朋友見面, 識路去揾婆婆, 當然, 識路返屋企喇!

    這次, 返香港, 我有好多香港朋友, 什至親戚, 都害怕我會唔習慣香港, 怕我唔習慣人多車多, 但我一啲都無唔慣依樣野!! 因為我係加拿大居住嘅地方, 一樣人多車多!! 又係迫車時, 想揾個位都難!! 一樣都要迫地鐵!! 所以, 我一返到香港無唔習慣嘅感覺, 我還覺香港好舒服添!! 最好笑, 我返香港竟然沒有鼻敏感!! 係加拿大, 我一起身就要用紙巾抹鼻了!! 哈哈!!

    今次, 雖然係香港來去沖沖, 得十幾日, 時間好趕, 但我開心, 可以見到好多朋友, 又同啲親戚食飯, 還去了一個婚禮.  個個朋友 and 親戚都當我係貴賓, 帶我周圍去食, 周圍去街....連新娘都係台上點名多謝我!!! 感覺好榮幸!!       而今次返香港, 最特別係, 我第一次同Daddy 單獨生活, 原來Daddy 抹開大男人一面, 其實, 都好溫柔, 好細心!!  可能我細個時, Daddy 需要胃口奔馳, 我好少接觸Daddy....到我大啲, 就去咗加拿大讀書, 而Daddy 還在香港奔馳着.....真係到而家Daddy 先放鬆啲...我才有多點時間和Daddy 接觸, 由其事今次回港, 真係深深體會到同Daddy 生活嘅感覺..., 其實, 我初頭都有點擔心, 怕同Daddy生活會多規舉要守.......但原來, Daddy 啲規舉都好reasonable!! 真係好多謝Daddy 依兩星期對我照顧, 就係依兩星期, 令我同Daddy 距離接近了一點!!

這次回家之旅.....我和Daddy 接近了許多........


      至於,Brian....我離開Brian 依兩星期真係好掛住他, 我同Brian 拍拖咁多年, 我係第一次, 離開Brian 咁長時間!! 所以, 我有時係香港行街 or 食野, 都希望Brian 係我身邊, 同我一齊分享!! 如果Brian 係我身邊, 去行街買野時, 也會多一點意見!! 好讓我更加容易買到適合啲東西返加拿大!!  而我係香港時, Brian 每天係加拿大都擔心着我的盆川問題, 每天都問我能不能用, 還入了一個數額去我銀行戶口裡, 唔足夠可以即時使用!! 好感謝Brian 依個舉動! 哈哈!!!

   ----------------------------------------------------------------
   
      我會陸陸續續講我香港旅程....希望大家唔會嫌悶!!! 而我返黎加拿大之後, 真係忙了許多, 返黎加拿大第一朝, 已經做, 做, 做... 到晚上八時才回家, 食dinner!! 到晚上10 時就忍唔住sleep 喇!! 好像好有規律, 但我真好攰!! 頭幾日返黎加拿大時, 自己做咩都好似遊雲咁!! 慢幾拍!!  依家已經好返啲.....至於, 大家個blog 我係香港時, 都有巡過, 但無留言, 而你哋啲回應都有逐一看...但我又懶覆...真唔好意思! 希望自己會慢慢走上blog 嘅軌道喇!!!
  


12 comments:

  1. Vicky: 真係好,點解話好?第一,你返左HK既2個weeks我都無update個blog,勁爽。第二,你又無update個blog,我又叮使追得咁趕,此乃第二爽。 返HK你一定係食食食同買買買啦,HK真係變左好多呀,但無論佢點變,都係我地既家黎既。 Brian無係你身邊當然會擔心你啦,但其實我估唔到係你自己一個返去囉,點解你媽咪同d妹無同你一齊返既?你地唔係成日都群體出動架咩? 期待你既香港之旅。
    [版主回覆12/13/2008 02:13:00]陶陶夫人:   ~乜你講到寫blog 好似一種付擔咁架!! 哈哈!! 其實, 我離開咗加拿大兩星期, 我都有check blog, 但由於唔係用自己部電腦....所以, 就無留言and update 個blog囉!!   ~今次,返香港真係好開心!! 話晒我都十年無返!! 香港好多野對我黎講都好新奇!! 對眼成日周圍望!!  哈哈!! 而且, 仲食咗好多野添!! 雖然, 我係香港食啲野, 依邊都有, 但好似香港好食啲!! 而且, 香港啲食店都幾識裝飾, 所以, 一邊食都可以享受到氣氛!!! 而且, 平有平食, 貴有貴食!!! 平又有好野食, 貴都有好野食!! 所以, 今次係香港食咗好多!!   ~而購物方面, 我都買咗好多野, 講真,我係買野, 買到攞唔晒返黎加拿大!!! 有啲物品仲要daddy下次返黎加拿大時, 先比我!!! 哈哈!!   ~Brian 其實好擔心我自己一個坐飛機...又成日叫我keep 好啲證件!!! 又話"lee"又話露...但我都明白,他都係take care 我先咁做!! 哈哈!!! 而我啲妹, 個個都返學, 十一月都返唔到香港喇!!! 而媽咪都好想返, 但有啲野下年又可能會回港,所以,我媽咪費事飛咁密....所以,得我and daddy 返香港!!哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 有無買左好多野番黎呀?
    [版主回覆12/13/2008 02:15:00]Mui:   當然買咗好多野喇!! 多到攞唔晒返黎, 要daddy 下次返黎加拿大攞比我!!!

    ReplyDelete
  3. 你只係掛住Brian? 冇掛住我啦? 我一返去就鼻敏感啦,我來左呢到冇左
    [版主回覆12/13/2008 02:17:00]Kitty:   ~如果我係香港無記起你!! 你都唔會有啲eyeliner 喇!! 哈哈!!   ~我同你相反, 我係加拿大先有鼻敏感, 但係香港就無!!!哈哈!

    ReplyDelete
  4. Monday 幾點呢? 去邊呢? McDonald 啊
    [版主回覆12/13/2008 02:26:00]Kitty:  Sorry, Monday 放咗你飛機!! 要你食咗阿比份LUNCH, 所以, 星期四就同咗你去比McDonald 高貴少少嘅New york fries 食...哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 你Daddy 都幾靚仔
    [版主回覆12/13/2008 02:20:00]Kitty:   多謝你讚我daddy喎!!! 你知唔知, 好多人都話我似daddy架!! 所以, 我都幾靚女架.......哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 香港無咩點變丫......都一樣咁靚~~~
    [版主回覆12/13/2008 02:36:00]V&M:   香港變咗好多好多, 但我仍然都好鐘意香港依個地方, 真係每一秒係香港, 都感覺好舒服!!!

    ReplyDelete
  7. 你終於都update啦, 哈哈 原來你仲咁記得香港d路架.....好厲害呢 慢慢等你的行程啦~~
    [版主回覆12/13/2008 04:55:00]細細粒:   ~係呀!! 我update 喇!! 我都好lazy...但每日都好攰...所以, 寫blog and 回blog 啲速度比較慢啲!!! 哈哈!!   ~其實,香港啲路都唔難, 而且, 香港交通方便, 所以, 啲路一啲都唔難!!!!   ~講真,我香港啲行程唔係好特別, 都係行街,食野, 見朋友,見親戚, ...可能你會覺悶..哈哈!!

    ReplyDelete
  8. Welcome back!!! I'm glad you had a good trip and got to send time with your dad. Happy holidays!
    [版主回覆12/13/2008 04:55:00]貓公館壹號:   多謝你呀!!! 我今次返香港旅程都好衝忙, 但你enjoy 好開心!! 最特別係可以同daddy 一齊生活!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  9. 原來你返咗鄉下, セ得2個禮拜咁少,仲要做咗咁多野! 時間實唔夠用啦 !
    好祈待妳個H.K 之行!
    [版主回覆12/13/2008 04:56:00]高貓貓:   ~其實, 返兩星期,我係覺唔足夠架!! 但一係無得返, 一係就返兩星期, 我點都揀返去香港喇!!! 感受下香港啲氣氛都好呀!!!   ~話定你知, 我係香港,多數都係食野, 買野, 見朋友and 親戚...都唔係好特別, 我遲啲update 個香港之行啲野, 我怕你會悶親!!

    ReplyDelete
  10. welcome back, can't wait for your HK trip update.
    [版主回覆12/13/2008 04:58:00]小col:   哈哈!! 其實,我返香港好短時間, 無話啲咩特別地方,見下朋友and 親戚, 就係咁, ........遲啲我update啲blog, 我怕你覺悶! 但我好enjoy 可以係香港!

    ReplyDelete
  11. 原來你返左香港呀?我都唔知忝~ 好唔好玩呀?
    [版主回覆12/13/2008 05:20:00]睛天娃娃:   係呀!! 我返咗香港, 由於,我無係blog 提自己返香港, 所以, 你咪唔知囉!! 雖然,今次返香港好短時間, 但好enjoy香港每一刻嘅生活....好開心!

    ReplyDelete
  12. How are you ? You have come back to HK and returned to Canada !!! You must have a very happy trip to HK !! I would love to see your HK's trip blog.
    [版主回覆12/19/2008 02:18:00]Happy Girl:   ~我今次返香港真係好開心!! 香港對我黎講, 非常親切!!!   ~我近排比較多自己野做, 都黎唔切寫blog, 所以, 你要耐心等待我post 香港旅行啲blog...哈哈!

    ReplyDelete