聖誕禮物

Decemeber 18 (Thursday)

   今年, 聖誕黎得好像特別快!! 可能, 早排返咗香港喇!! 我好像黎唔切接收啲時間, 轉眼間又話聖誕節喇!! 好多野都黎唔切準備!!!


   我今年真係無咩啲特別行街!!! 入就有入到商場, 但一入到商場就馬上衝入適合的商店, 買完我同Brian 所需的物品(例如:滑雪用品,電器....), 就衝衝走人!! 連商場啲聖誕裝飾都無咩留意就離開!! 哈哈!!  我入商場真係好似陣風咁....好快就飄走了!! 哈哈!!


   聖誕禮物方面, 我今年, 都唔需要太講究喇!! 話晒我係香港都瘋狂咗一倫, 而且, 又至咗啲滑雪裝備...都已經花費唔少!! 但今年, Brian 仍然買咗野比我...就係一對boot 喇!!!  好野...係Whistler 行街時可以用, Yeah!! 其實, 今年Brian 已經送咗好多野比我喇!! 再收Brian 聖誕禮物真係有啲唔好意思添!!! 哈哈!

↓我對boot .....其實,Brian 係今年已經送咗好多野比我喇!! Boot 係其中一份



  而Brian 係聖誕都有獎勵自己....他自己買咗部notebook 比自己用, 外型細細, 攜帶方便, 係屋企邊個角落玩又得, 攞返公司都得!! 而且, 依個notebook熒摸係可以反轉....總之, 就好岩Brian 用喇!!! 講真, Brian 都好耐無買過野比自己(電話除外), 今次, Brian 話要買依部notebook, 我好鼓勵......而家齊齊有聖誕禮物喇!!真係Happy holiday 喇!!! 哈哈!!

↓而部電腦就係Brian 聖誕禮物...要用指紋先開到機!! 仲有筆, 可以touch screen架!!


↓相比我部電腦, Brian 個部電腦仲細過我!! 好似要同我細咁!!哈哈!!


13 comments:

  1. 一向都知Brian好錫你架啦, 聖誕又點會少得禮物呢...呢對boot都好好睇, 杏色其實好靚但又容易污漕囉, 小心D保護佢啦, 知冇!!!
    佢呢部係電腦嚟架? 我仲以為係PDA之類呢....但咁細部腦, 真係打字都唔方便呀.......比eeePC仲要細添
    [版主回覆01/09/2009 14:38:00]細細粒:   ~杏色boot係容易污漕, 但我平時成日着黑色衫, 突然間有啲淺色物品襯下, 都唔錯選擇!! 哈哈!! 而依對boot只係其中一份聖誕禮物....今年Brian 係我身上已經比咗好多禮物我!! 有時禮物,唔係一件件物體!! 好似今次我去滑雪, 所有物品都係Brian 比, 我覺Brian 係我身上spend too much!!!   ~部電腦真係比eeePC 細...但Brian 就係喜歡細電腦, 所以, 買黎用!!一用開就慣架喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. Brian 真係好錫你... 對boot好正呀!~
    電腦太細唔好用呀!~...
    [版主回覆01/09/2009 14:40:00]小威威:   ~多謝你!! 我都覺對boot 好睇!哈哈!!   ~部電腦係細, 但攜帶方便嗎!! 而且,一用開就慣...唔覺細架喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. 今日d flight cancel 晒,你而家向邊
    [版主回覆01/09/2009 14:42:00]Kitty:   你真有我心!! 有啲filght 係cancel...有啲就超級delay......我同Brian 一尾等囉!!又等到!

    ReplyDelete
  4. (Empty)
    [版主回覆01/09/2009 14:43:00]大鼻妹:   thanks!! 大家咁話!! 新年快樂!!!

    ReplyDelete
  5. 部腦真係好mini喎..
    [版主回覆01/09/2009 14:44:00]C&K:   係呀!! 部電腦好mini....我初頭都懷疑會唔會難用!! 但一用開就慣咗!! 上咗手...又覺幾好用!

    ReplyDelete
  6. Merry Christmas !!!
    [版主回覆01/09/2009 14:50:00]Happy Girl:   多謝你!! 你年年都好有心, 都同我講聖誕快樂!! 我都希望你來年, 身體健康, 做咩都順利!

    ReplyDelete
  7. 聖誕快樂呀
    [版主回覆01/09/2009 14:59:00]心樂:   多謝你呀!! 祝你聖誕快樂, 新一年開開心心!

    ReplyDelete
  8. 聖誕快樂喔!!!
    [版主回覆01/09/2009 16:10:00]V&M:   多謝你,你好有我心!! 年年都同我講聖誕and 新年快樂!! 我都祝你新一年開開心心! 攪婚禮事順順利利!!

    ReplyDelete
  9. 祝你有個甜蜜嘅聖誕... Merry Christmas...
    [版主回覆01/09/2009 16:11:00]connie:   多謝你!! 我都祝你新一年開開心心!! 身體健康!

    ReplyDelete

  10. Merry Christmas to you and Brian, wishing you both a very happy holiday season!
    Have fun in Whistler!
    [版主回覆01/09/2009 16:16:00]Mui:   ~我知你專登比依個Hello kitty icon 比我!! 多謝你!!!   ~我都祝你新一年開開心心!! 減肥願望達成!! (雖然你都唔肥!!!)哈哈!!   ~我update 咗Whistler 啲野係blog 樹,你自己睇下我係Whistler 有無損手蘭腳??哈哈!!

    ReplyDelete
  11. (Empty)
    [版主回覆01/09/2009 16:17:00]畫:   多謝你呀!! 聖誕節and 新年快樂!! 祝你新一年開開心心!! 影多啲靚相, 整多啲蛋糕, 炭炭健健康康!!

    ReplyDelete
  12. 我收到妳份禮啦!多謝妳!

    [版主回覆01/09/2009 16:18:00]Mandy@多倫多:   希望你會用得着份禮物喇!! 我都祝你聖誕快樂and 新年快樂!! 係新一年開開心心!身體健康!

    ReplyDelete
  13. Vicky: ~Brian成日都買野俾你架啦,真係好鬼sweet呀,你唔使唔好意思喎,你對番佢好d乜得囉! ~我個friend部laptop都係可以轉同touch screen架,而且仲有埋支筆可以寫中文上個screen度添,但就無Brian既咁細,佢呢部好方便呀!
    [版主回覆01/10/2009 05:13:00]陶陶夫人:   ~其實, Brian唔止送boot 比我, 他今年已經送咗好多野比我喇!! 所以, 我真係要更加對他好喇!! 哈哈!!   ~Brian 依部電腦都可以用支筆係screen 度寫中文!! 我都有玩過.....雖然,依部電腦細細, 但一用開就會好慣...完全唔感覺細得濟..最好就係攜帶方便嗎

    ReplyDelete