Christmas lunch

December 11, 2008 (Thursday)

    我要快啲出依篇blog, 我要用我極速時間完成依篇blog!!

    頭先, 啱啱先同Kitty 食完一個好趕嘅lunch!! 好開心又見到Kitty....因為佢每次都有好多野講我知!! 不過,都要大家有心....先會有咁多話題!!!!  而且, 每次見完Kitty, 我都可以知道邊度有平野賣....哈哈!! 

   由於, 我打後都無時間再同Kitty約出黎, 所以, 就襯依餐lunch送埋聖誕禮物比Kitty!! 其實, 都唔可以話咩聖誕禮物...因為,啲禮物...係我喺香港買架!! 嚴格黎講.....係手信多啲!! 哈哈!! 不過, 就黎聖誕節...所以, 手信同聖誕禮物當一份禮物喇!! 哈哈!! 我相信Kitty 唔會介意!


  而Kitty 都送咗禮物比我and Brian!!! 好開心!! 到而家.... 除咗Brian 送咗聖誕禮物比我...我諗Kitty 係第二個送聖誕禮物比我! Thanks thanks....都未月中就已經有聖誕禮物收!! Yeah!! 今年都算早...可以收到聖誕禮物....(我好鐘意!! Kitty, 你好有心思!!Thx)

↓同Kitty 去咗Food Court 裡面嘅New york fries 食, 講真,食物都係其次...最開心係大家見面!!! 紅色個紙袋就係我份聖誕禮物...當然仲有啲coupons...哈哈!!啲coupons...Kitty 仲用label 紙mark 低晒, 教我點用...好細心!!

 

↓其實, 我一啲化妝品都唔用嘅人...我係香港都係亂買化妝用品比Kitty....她話鐘意就得!!! 哈哈!!


↓食完lunch, 返公司途中, 見到依個廚窗公仔好特別...又影!! 哈哈!! 周圍都係聖誕裝飾, 好有氣氛...真係要同Brian 行下街感受聖誕氣氛先得!
 


17 comments:

  1. 我1111111111111111
    [版主回覆12/16/2008 10:58:00]kitty: 第一....你都有啲出貓 !! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. 真開心啦,又約見面,好羨慕呀
    [版主回覆12/16/2008 10:59:00]Mui:   我今次同Kitty 見好少時間!!! 無同你上次見面咁長時間.....今次我同Kitty衝衝忙忙食一餐, 但估唔到同Kitty 食lunch依日係你生日!!! 你唔洗羨慕....你遲啲出黎,我黎揾你食lunch 喇!

    ReplyDelete
  3. Mui: 係啊, 我地特登約出來慶祝你生日
    [版主回覆12/16/2008 11:00:00]Kitty: 你又踏過間喇!!!

    ReplyDelete
  4. 我前日都和blog友食飯呀!! 仲要請我食cookies...
    [版主回覆12/16/2008 11:03:00]小威威:   嘩!!! 收到blog 友啲cookies,我相信你,一定好開心!!!

    ReplyDelete
  5. vicky, u look different jor ge!?   (actually len lui jor)
    [版主回覆12/16/2008 11:13:00]bobo de Licious:   多謝你讚我!! 可能咁岩啲影相角度!!! 所以,我先有所唔同!! 你估我返香港整咗容咩!其實,我無咩點變!! ! 哈哈!!
     

    ReplyDelete
  6. very happy wor
    [版主回覆12/16/2008 11:16:00]小col:   雖然,係短聚!! 但大家見到面,真係非常開心!!

    ReplyDelete
  7. 你地大家都好有大家心呀~~~識到一個好blog友!!
    [版主回覆12/16/2008 11:20:00]C&K:   你講得岩!! 要大家有心先可以維持到!!

    ReplyDelete
  8. 真係好開心呀,交換聖誕禮物~~~
    [版主回覆12/19/2008 03:18:00]V&M:   我同Kitty 每一次見面,都好似交換禮物架!!! 但而家聖誕節,就交換禮物,就更加有氣氛啲...哈!

    ReplyDelete
  9. happy gathering ...
    [版主回覆12/19/2008 03:21:00]表叔公:   係呀!! 每次見到kitty 都好開心!!! 由其事臨近聖誕見Kitty......因為, Kitty 準備好多聖誕禮物比我!! 真係好開心!!

    ReplyDelete
  10. 你就唔岩啦, 咁難得返黎 HK, 仲係昂平有緣見到我地添
    咁有緣一定要叫我地啦, 嘻嘻......影張相都好嘛!!
    [版主回覆12/19/2008 03:25:00]Bの家:   哎吔!! 我去昂平當日....係同好多親戚一齊去架!! 唔通我大叫你哋..."Bの家"個名咩...費事令到我啲親戚都好奇一份!!! 我怕我啲親戚會同你哋牽手咋!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  11. 見 Vicky 忙我幫你回Blog啦 小威威: 咁開唔開心啊 Bobo de Licious: Vicky 仲越來越瘦 小 Col: 係好好好happy C&K: 係啦, Vicky 識到我執到架 V&M: 基本上我地次次都係咁交換架 表叔公: 係啊, 好耐冇見過佢 B之家: 我地 Vicky 大嫂唔係係人都見架
    [版主回覆12/19/2008 03:29:00]Kitty:   多謝你依個代言人!!! 幫我同我啲blog 友傾下計!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  12. 點解會無時間再見面呀? 你忙d咩呀?
    [版主回覆12/19/2008 03:31:00]細細粒:   係呀!! 我好忙呀!! 我十一月都休息咗咁耐喇!! 而家當然大把野做!!! 而且, 我聖誕節會同Brian 去滑雪!!! 所以, 我有請假去玩喇!!

    ReplyDelete
  13. re 細細粒 佢哪有咁多時間理我
    [版主回覆12/19/2008 03:33:00]Kitty:   你依句說話,文筆好好!! 你比Bobo 教教下, 改下你啲錯別字, 你真係有進步!哈哈!

    ReplyDelete



  14. [版主回覆12/19/2008 03:34:00]aroma:   多謝你!! 大家咁話Merry Christmas!!!

    ReplyDelete
  15. 搞到人地鬼咁掛住你....等左你番黎好耐喇....
    [版主回覆01/09/2009 14:11:00]心樂:   我返完香港, 之後,留係加拿大多倫多唔夠一個月, 我就去咗加拿大西岸滑雪, 我依家返蕃黎多倫多喇!! 真係好耐無探你個blog, 祝你新一年事事順利!

    ReplyDelete
  16. 你就好啦~ 甘早有禮物收~
    [版主回覆01/09/2009 14:13:00]睛天娃娃:   今年, 唔單止我生日禮物會早收...連聖誕禮物都早收!! 都係啲朋友好...成日一早買定禮物比我!!

    ReplyDelete
  17. Vicky: 我相信Kitty會鍾意你份禮既,最緊要係心意o者! 其實我覺得送野俾女仔已經易過送野俾男仔架啦,起碼女仔 鍾意既野多好多,反而送野俾男仔就頭痛啦!
    [版主回覆01/09/2009 14:18:00]陶陶夫人:   ~你講得岩, 無倫係咩禮物, 都係小小心意黎架!! 而且,女士比較容易買禮物...有時買男士用品仲頭痕!! 如果我一定要送野比男士,我都會送gift card 就算!! 哈哈!!   ~新一年,祝你事事順利!!

    ReplyDelete