裝備聖誕活動.....

December 5, 2008 (Friday)
   
    嘩!! 終於, 到weekend喇!! 一星期好似好耐先到!! 真係每日都有好多野要做!! 真係眼都檬埋!!  想早一點食飯都唔得!! 平時, 夜一夜唔瞓嘅我!! 都頂唔住....最遲11pm 就息燈...瞓較!!  雖然, 返咗黎成個week, 但都好似無好好休息到.

   上星期六Nov 29 (返黎加拿大兩日)  Brian 同我一齊買滑雪服裝, 因為, 我十二月會去滑雪, 依次滑雪, 仲係我人生第一次滑雪添!!! 由於, 我第一次滑雪, 所以, 要買全套滑雪裝備!! 試咗好多款式, 我先合心水!! 攪足半日! 好彩, 差唔多買齊晒,  但原來滑雪, 都唔係平嘅運動....比錢埋單都好肉痛! 雖然, 係Brian 付款...但我都好肉痛...真係要慳啲先得!! 依家, 我好希望自己會學識滑雪, 咁就唔會晒咗啲滑雪裝備!!!

↓我的滑雪裝備......


    而到同日(Nov 29)夜晚, Brian 屋企攪咗個pre x'mas party, 要請咗我啲妹and 啲妹男朋友...大家一齊整火雞, 一齊食dinner, 飲下酒....同聖誕樹影相, 傾下講下又玩咗成晚!! 成晚意思, 即係玩到零晨, 三間半夜!!  哈哈!!! 雖然, 我休息時間少咗!!! 不過, 玩得好開心!!

↓Pre-X'mas party ........最後,一齊影張大合照.....



   而今日(Dec 5),一放工就去攞隱型眼鏡....順道買生日禮物比五妹. 同Brian 放咗工都無得休息下, 仲周街行添!! 而Weekend 就去媽咪度, 由香港返黎成個week, 我都未見過媽咪喇!! 真係要spend 成個weekend 時間坐係媽咪屋企...比媽咪見夠本...哈哈!!


8 comments:

  1. (Empty)
    [版主回覆12/13/2008 05:24:00]Kitty:  你喊咩呢!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 我1111111111111111
    [版主回覆12/13/2008 05:22:00]Kitty:   你好巴閉,成日第一!!!

    ReplyDelete
  3. 我都未滑個雪!~
    [版主回覆12/13/2008 05:25:00]小威威:   我見雪就多!! 但我都未滑過雪架!!

    ReplyDelete
  4. 諗著去邊到滑呀?
    我當年無買任何野, 去到報個course, 連埋裝備呀
    [版主回覆12/13/2008 05:30:00]通少:   ~去Whistler 滑雪呀!!! 但我黎咗加拿大咁耐,都係第一次滑雪咋! 所以, 有啲驚囉!!   ~你當年都幾無準備就去滑雪, 真係以前細個先咁瀟晒!! 哈哈!! 而家大個,又驚lee 驚"露", 自己都覺自己煩,哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 我早幾年都買晒成套滑雪裝,滑過幾次咋,而家著黎出去放狗
    你地係咪去Whistler滑呀?我老公遲d都會去 。
    [版主回覆12/13/2008 05:36:00]Mui:   ~買咗滑雪裝備就點都要滑!! 而家希望滑識喇!!! 希望套滑雪裝備唔會晒就好, 因為我覺成套衫好貴!!!! 而家Charile 變咗富貴狗喇!! 你用啲咁貴嘅服裝同Charlie 出街!!!! 哈哈!!   ~係呀!! 我同Brian遲啲去Whistler 呀!!! 你先生真係好outgoing...自己一個人去滑都得架!!!  你會唔會陪你先生去下Whistler 呀?

    ReplyDelete
  6. 一諗到滑雪就好開心呢........但我知道裝備一定好貴架...我哋住香港既又點會有得滑雪喎.....一定好好玩架喇.....好期待你的旅行呢....嘻嘻
    勁耐都無搞過聖誕Party呢....可能係懶啦, 而家都無裝飾個屋企, 我記得細個時哥哥會買聖誕樹裝飾, 好有氣氛架, 但佢結咗婚後反而無咗添....奇怪....哈哈~~~
    你哋都玩得好開心呀....
    [版主回覆12/13/2008 05:45:00]細細粒:   ~其實, 我住咗加拿大咁耐,都係第一次要滑雪....!! 講真, 都唔知自己學唔學得識, 我都希望會學得識喇!!! 咁唔會晒啲滑雪裝備嗎!! 哈哈!!   ~你而家同Raymond 自己住, 有多啲空間, 你如果有時間,都開下party, 或者同你結婚時,啲伴娘and 姐妹聚下嗎!! 哈哈!! 一旦有聖誕party, 聖誕節就會有更加多氣氛架喇!!!   ~而今次個pre-x'mas party 都係啲妹諗啲籍口, 話黎我度玩, 所以, 就一落機第二日就攪咗依個party 喇!! 雖然, 我好攰, 但依日好開心!! 仲希望聖誕節快啲到添!!!

    ReplyDelete
  7. 點解唔rent呢?等學識先買都唔遲丫~
    [版主回覆12/13/2008 05:46:00]睛天娃娃:   我都想rent, 但Brian 話買會好啲, ......所以,我都希望自己會學識!!!

    ReplyDelete
  8. 我見到你個Kitty喇,洗唔洗挨到咁埋呀...哈哈!
    你就好啦,可以每年都有聖誕樹,我都好想放一棵呀,但我諗真係要搬大d先得喇....
    你去滑雪要小心呀,千祈唔好整親呀....
    [版主回覆12/19/2008 02:38:00]爆炸魔女:   ~你見到個Kitty 聖誕裝飾喇!!我都求其放咋!! 而我見到Hello kitty 緊係要挨埋啲喇!! 我辛辛苦苦飛咗半個地球...帶hello kitty 聖誕裝飾返黎架!!! 唔挨啲唔得呀!! 哈哈!!
      ~其實, 我都叫你買聖誕樹架喇!! (本來安置hello kitty 碗蝶and 你送比我台灣手信個果位) 係幾好position 黎放聖誕樹架!!! 唔洗為棵樹而搬大屋喇!!哈哈!!
      ~多謝你提醒我滑雪要小心...我滑雪時會盡量留意...thx

    ReplyDelete