炒飯


February 28,2013 (Thursday)


炒飯, 確實係方便又快捷的一款菜式. 我有陣時的晚餐, 都會弄炒飯吃.



自我隔離果個人, 喜歡下廚後,他連炒飯, 都開始慢慢作研究.  又咁啱他從老家, 見到一個關於炒飯的食譜.  他便以這食譜作藍本, 開始學整炒飯.



以我觀念---炒飯個定義係, 把一點肉和菜, 以及一些調味料,和白飯炒埋一堆. 便成一蝶炒飯.



但當然, 我隔離果個人, 對炒飯嘅定義和我不一樣. 他嘅炒飯, 要粒粒飯分明, 還要有一絲絲的蛋絲, 才是真正炒飯喎.



所以, 有了食譜, 他就開始學習炒飯.



第一次, 他炒的飯, 已經不錯了. 但我隔離果個比較奄尖. 他覺味道不夠濃. 所以, 第二天, 再試過.



點知, 第三天, 第四天,.......也不停試炒. 係就係進步了. 也做出效果, 但我已經吃厭了.



就算改變炒飯內裡的用料, 但製成品, 仍是一蝶炒飯嗎!!


↓我隔離果個人, 第一次弄的炒飯, 貌相都不錯!! 第二次整炒飯, 已經看得好清楚, 炒飯內有一絲絲的蛋絲啦!!



↓之後, 仲將啲飯, 越炒越黃金!!! 炒飯配以麻婆豆腐和洋蔥茄汁雞翼同吃



↓我隔離果個人, 開始掌握到炒飯技巧, 用了不同配料炒飯. ---依蝶係肉碎蔥花炒飯



↓有日, 我隔離果個人, 買咗叉燒, 所以, 一連兩日, 炒咗叉燒辣椒蔥花炒飯做晚餐. 依個炒飯, 用了叉燒, 有叉燒嘅飯, 炒起上黎都幾香



↓番茄洋蔥炒肉片,又是配炒飯同吃. 這個炒飯個名堂是煙肉蔥花蛋絲炒飯!!




↓就是這個食譜, 令我隔離果個深深愛上弄炒飯!!!!



而家, 我一聽到我隔離果說「炒飯」, 我會渴停佢.  因食得太多了. 可能隔段時間, 再整返, 我先會肯食返!!

可能我平時, 都無咩飯癮, 接二連三, 進食炒飯. 真係要停一停先得.

11 comments:

  1. Mrs Cook 小花媽28 March 2013 at 00:04

    我成家都好鐘意食炒飯咖...我唔係時時炒...所以一有炒飯...佢地會搶住食
    [版主回覆03/29/2013 13:45:40]Mrs. Cook 小花媽
    -物以罕為貴. 少食就自然搶黎食.
    -其實, 我都唔抗拒食炒飯, 但食得多, 會厭, 可能我個人係比較貪新鮮啦!

    ReplyDelete
  2. 嘻嘻,雖然身邊果個煮俾你食...係好開心的事黎
    但成日煮既話....的確有少少怕怕
    [版主回覆03/29/2013 13:52:18]Ophelia
    -我隔離嗰個煮嘢食都唔差㗎! 個炒飯都ok 㗎!
    -其實我隔離嗰個又肯煮, 我應無窮歡樂. 但同一時間, 連續都係煮同一樣食物, 我真係會有d 厭, 可能, 我個人比較貪新鮮啦!

    ReplyDelete
  3. 我炒飯係因為我懶,炒完飯煲個湯就慳返唔使煮兩個餸。你哋好好呀,炒完飯仲煮多個餸。
    我鍾意食嘅嘢日日食都唔厭架,例如提子CRAB CAKE 腸粉,DONDON 就重複兩日都唔得。
    [版主回覆03/29/2013 14:01:16]Angela,
    -我而家已經好少入廚,Brian 太愛煮啦! 他一放工, 就彈入廚房. 但我會洗碗.
    -幣啦! 我有d 似Dondon 添! 我冇咩食物係唔食,但我唔鐘意晚餐, 會時時一樣. 可能我個人比較貪新鮮,想特別下.
    -不過, Brian 個炒飯味道, 都唔差, 但他炒得太密啦!

    ReplyDelete
  4. 我又係冇飯癮!

    間唔中我加隻蛋、薑茸、蔥粒炒碗飯
    [版主回覆03/29/2013 14:13:32]Zaza
    -其實我自細都冇飯癮. 但我唔會抗拒食飯㗎! 我其實好多嘢都食, 但唔鐘意時時都同一款食物. 可能我貪新鮮嘅人, 鐘意特別下.
    -其實, 我隔離嗰個人, 炒飯唔差, 但他整得太密啦! 遇然, 食下炒飯, 其實都唔錯㗎! 炒飯真係用好簡單嘅材料, 已經好香, 好美味.

    ReplyDelete
  5. 你叫佢試吓張啲蛋液分三份, 第一份先落同埋界成小塊/蛋絲, 然後先落飯炒, 炒一輪落第二次同埋飯一齊炒, 到啲飯炒完熄火再落埋第三次, 用爐頭餘溫同飯嘅溫度熱住啲蛋唔會過熟, 咁就可以有蛋絲食, 但又每粒飯都包到蛋, 又會仍然夠滑..... 不過可能要比平時用多一隻蛋至做到咁效果.
    [版主回覆03/29/2013 14:23:44]Ceci
    -你對炒飯好有研究呀! 講解蛋絲炒飯, 好詳盡呀!平時, 好少聽你會講關於煮嘢食嘅事.
    -我都唔知用Brian 用咩方法炒飯, 但個蛋絲炒飯個效果都唔錯. 我見Brian 碟炒飯,都係用三隻蛋液整出來. 原來分開三次落蛋液, 會有蛋絲炒飯嘅效果.你講, 我又學識多一樣嘢, 等我同Brian 分享下先. 唔該你.

    ReplyDelete
  6. Brian真係勁喎,果然好有研究
    飯粒分明的炒飯真係好食的
    [Oli回覆03/29/2013 23:27:58]
    妳真係好,肯滿足佢研究之慾
    [版主回覆03/29/2013 14:27:58]Oli
    -佢係咁, 一有新菜式or 新電子產品, 都會keep 住研究再研究㗎!
    -其實, Brian 整嘅炒飯, 味道唔差, 都做到黃金炒嘅效果, 但佢係短時間內整得太密, 搞到我唔太想再食飯. 可能我個人比較貪新鮮啦! 嘻

    ReplyDelete
  7. i like fried rice with lettuce, diced chicken and salted fish. I ate this at Sam Woo restaurant in Scarborough before.
    [版主回覆03/29/2013 14:32:08]Mrs. TinTin
    -你講緊間三和restaurant, 依家仲係度呀! Chinese restaurant 佢算做得好耐啦!
    -你講緊咸魚雞粒炒飯! 依個飯有咸魚香, 真係好好配撘嘅一個炒飯. 你係法國嗰邊, 有冇出街食下Chinese 嘢?

    ReplyDelete
  8. 而家入得廚房,出得廳堂已經吾係女人既專利,不過我都想試下人地煮我負責食既時候,哈哈
    [版主回覆03/29/2013 14:38:17]Mrs. Wu,
    -我都好surprise, 我隔離嗰個會突然間愛上入廚, 真係估都估唔到. 可能, 時間真係會令人改變.

    ReplyDelete
  9. 嘩,Brain好有研究喔,Vicky 好幸福呢 ^^
    我都好鐘意食炒飯喔,你有冇試過食炒豆飯? 即係用長豆切粒粒,再加冬菇、調味料一齊炒,好好味架,你有時間試下丫
    [版主回覆04/04/2013 06:21:34]samsamdandan:
    ~Brian 做咩都要做到十足先肯擺休架!! 所以, 炒一個飯, 都一連幾日係咁整黎食!!
    ~你對炒飯都有研究渦!!! 我以前都用過長豆切粒粒炒飯, 啲豆炒埋入飯, 食時感覺好爽口.

    ReplyDelete
  10. 咁又係多一點, 日日都炒飯, 會好油膩的啊....!!
    [版主回覆04/04/2013 06:21:36]冬日Winter:
    ~依個炒飯, 唔太油膩, 但我比較貪新鮮, 唔想短時間內, 食太多同一款!!

    ReplyDelete
  11. 吸引左想食炒飯呀XD~
    [版主回覆04/06/2013 14:50:58]素會員
    -耐唔耐食下炒飯, 都幾好㗎! 你快d 行動啦! 哈

    ReplyDelete