我也有得着


February 7,2013 (Thursday)


我又就黎去溫哥華啦!!


今次返去一星期咋!! 因我依邊二月有個長周末公眾假期. 所以, 就去一去溫哥華!!


每次去溫哥華, 都會買點禮物返去!!


↓去玩具店, 買禮物去溫哥華!!



今躺在多倫多, 買禮物途中, 比我遇到一間玩具店, 這所玩具店, 會售賣一些Hello kitty 物品. 雖然,這些Hello kitty 物品, 唔算太實用性. 以文具和公仔為主. 但無故發現到一間有售賣Hello kitty 物品嘅店鋪. 令我開心萬倍啦!!



平時, 痴起Hello Kitty癮, 都可以去這間玩具店, 行個圈!!!



真係估唔到買野送比人, 我自己都shop到野!!!


↓去玩具鋪買野送人, 估唔到發現到間玩具鋪, 係會賣埋Hello kitty 物品. 真係好開心!! 買咗兩仔公仔比自己添!! .....間玩具鋪廚窗, 全是Hello kitty物品, 但鋪裡面都係賣其他款嘅兒童玩具!!  由於Hello kitty 物品係最新到達, 所以, 放係廚窗!!



而每次去溫哥華前, 我哋都會去多倫多某間運動用品店行個圈, 順道買點運動用品作禮物.



去到運動用品店, 竟然見到運動用品店, 貼住張紙係門口, 寫住:「最後一日營業, .......因要擴充營業, 將會在February 尾, 再從新開業. 現全店50% off. 」



嘩!! 好突然呀!! 估唔到會有半價架!! 平時, 好少減到咁抵架!! 所以, 立刻執一大堆運動用品返溫哥華先!!!



真係好開心, 買禮物比人, 預算可以慳返啲, 仲買得更加多運動用品返去溫哥華作禮物!!!



↓次次去溫哥華, 都會由多倫多買啲禮物去, 依啲就我今次買嘅運動用品嘅禮物!!!



而買完運動用品, 就在附近, 經過一間自助式Frozen yogurt 店.


依啲Frozen Yogurt店, 平時, 好多學生哥去架!! 排晒隊, 今日, 竟無咩人. Yeah....即刻入去!!  (緊係啦!! 我哋買運動用品, 買到間鋪話要落押, 我哋先走!! 街都無咩人啦!!哈哈~~)


但估唔到夜麻麻, Frozen Yougurt 都仲開門, 當然, 入去食一杯!! 拿住個杯, 係咁"吱", 係咁"不"


估唔到買禮物比人, 自己會享受到Frozen yogurt!!!


↓零下17℃, 走去食Frozen Yogurt, 估唔到都幾多人食!!



↓沖沖忙忙去買運動用品,估唔到買完禮物, 仲可以食Frozen yogart嘆一嘆

 



↓買完去溫哥華嘅禮物, 返屋企就開始執行李啦!! (我又去溫哥華啦!!)



 

14 comments:

  1. Mrs Cook 小花媽25 February 2013 at 22:24

    買到咁多平嘢...shopping 就更加開心啦
    [版主回覆03/02/2013 14:32:25]Mrs. Cook 小花媽:
    ~啲野,都本來打算要買黎送比人, 而家有特價, 可以幫我慳返個荷包啦!!
    ~我今次去溫哥華, 都係同男朋友去過年, 而家都返番多倫多啦!!

    ReplyDelete
  2. 嘩!專登搭飛機去shopping真羨慕C人啦
    [版主回覆03/02/2013 14:33:11]Oli:
    ~唔係呀!! shopping 啲野係買黎送比人架!! 但一邊買野比人, 又見到野岩自己, 所以, 都買咗啲比自己!! 嘻!!
    ~我去溫哥華, 當然要買少少禮物過去, 作送有禮之用啦!!
    ~不過, 我係溫哥華, 都會shopping 架! 嘻嘻!!
    ~我知你將會去泰國(你鄉下)玩, 到時你玩得happy啲啦!!

    ReplyDelete
  3. so much baggage for just one week!?
    [版主回覆03/02/2013 14:33:14]Mrs. Tin Tin
    ~我坐親飛機, 都係會帶依四個行李架啦!!
    ~我同Brian 一人一個寄倉行李, 和一人一個hand carry!! 其實, 今次, 四個行李都唔滿. 但如果兩個人只係帶一個大行李又唔夠位, 所以, 分散啲黎放野囉!! 幾時都係預多啲位好過預少嗎!!

    ReplyDelete
  4. 好嘢,我鍾意睇你去 Vancouver 啲相,又可以見到兩位後生仔 lu。
    Vicky 你去 Vancouver 越來越密, 你仲用咗"返去"呢個 term。 嗰度先係你個家。
    50% off 真驚喜! 我做開 retail,買嘢一定搵人擰 staff discount, 我朋友喺 Giga Sports/Marathon/ Catalog 做 buying,又有朋友喺 Nike,所以買 sports 嘢會搵佢哋。
    [版主回覆03/02/2013 14:36:27]Angela:
    ~我估唔到我寫溫哥華啲遊記會有fans 添!! 哈哈~ 多謝你支持!!
    ~我自己都想早啲搬過去Vancouver 架!! 咁就可以早啲適應新生活, 我知Brian 已經忍咗多倫多, 好耐架啦!!
    ~我去買野, 都係為咗買禮物送比溫哥華啲人, 就算有無減, 我本來都打算買架啦!! 不過, 無啦啦有50% off, 真係幫我個銀包save 啲囉!!
    ~其實, 我買野, 有需要就會去買, 真係好少諗住有咩咩discount, 我唔係大口氣, 只係我唔識有咩渠道, 會有discount!!! 所以, 有時出街要買野, 有少少discount 都已經開心萬分啦!!

    ReplyDelete
  5. :+:+:涼粉子:+:+:27 February 2013 at 02:39

    玩得開心D唷~!!!!..我有時痴起條線黎...咩都想行一餐..就算行下睇下摸下買少少都夠唒開心~~^_^
    [版主回覆03/02/2013 14:36:54]涼粉子:
    ~我返咗黎啦!! 但懶上黎, 我而家先開始update blog!!
    ~我同你都幾似, 我有時癲起上黎, 真係咩鋪頭都會去行餐飽, 唔買都模下, 去滿足下自己!! 有時, 我都覺自己嘅行徑都傻傻哋, 但好開心!!哈哈~

    ReplyDelete
  6. 半價購物真係爽呀。英國都幾容易買到KT商品, 估唔到加國都咁受歡迎。
    [版主回覆03/02/2013 14:38:09]Ka:
    ~原本都打算去禮物送比人, 都無預算有價減. 但當入到鋪頭時, 見到有半價, 真係好開心!! 令我慳返唔少添!!哈哈~~
    ~其實, 加拿大係無sanrio 鋪頭, 只係有部分玩具店or 書店, 會購入一些Hello kitty 物品放係鋪頭賣. 所以, 加拿大嘅KT商品的種類唔會太多. 加拿大啲KT商品通常都係賣啲公仔, 童裝KT 衫or 文具. 今次,依間玩具店, 都係售賣KT 公仔多啲. 無咩KT家品賣. (例如:Hello Kitty 杯蝶). 雖然係咁, 我有時間都會去行下, 過下自己KT 癮!!哈哈~~

    ReplyDelete
  7. 零下17℃好凍wo
    [版主回覆03/02/2013 14:40:04]Ophelia:
    ~加拿大多倫多係咁架啦!! 好多人都習以為常! 但怕凍嘅我!! 我好想冬天快啲會暖啲. 零上2,3 度, 我都好Happy 架啦!!

    ReplyDelete
  8. 零下17℃。。。呼,聽到都覺得涷呀@@""
    嘻,你真係好鐘意Hello Kitty 喔,不過Hello Kitty 係迷人pink lady,女生見到都會好喜歡呢
    [版主回覆03/02/2013 14:46:29]samsamdandan:
    ~加拿大多倫多嘅冬天係咁架啦!! 好多居住係多倫多嘅人, 都習以為常架啦!! 不過, 我住了加拿大多倫多差唔多廿年, 都未習慣到依啲天氣....日日包到隻粽咁, 日日返屋企, 就除衫都除到檬!! 開大大嘅暖氣先得!
    ~我係Hello kitty fans 黎架!! 見到Hello kitty 超級happy!!

    ReplyDelete
  9. 好凍呀 !!! 我都鐘意kitty ^^
    [版主回覆03/02/2013 14:51:18]Katie:
    ~加拿大多倫多啲天氣係咁架啦!! 好凍.....好多雪, 好大風! 日日都開暖氣先得!!
    ~我係Hello kitty fans 黎....見到Hello Kitty 超級happy!! 你又鐘意LC and Hello kitty, 又會咁岩!!!

    ReplyDelete
  10. 真Happy呀! 買多d心頭好返嚟!
    [版主回覆03/02/2013 14:51:52]zaza:
    ~仲係無意中見到心頭好, 真係更加happy!!!

    ReplyDelete
  11. 咁凍!!! 我實凍僵左...唔願走出暖氣地方呀!! 個kitty window display...勁大勁多呀....見到都開心~
    [版主回覆03/02/2013 14:59:24]傻瓜.菲:
    ~加拿大多倫多嘅冬天係咁架啦!! 冬天特別長and 特別凍, 真係日日開暖氣先得!!!衫都要着多啲先出到街!!! 攪到出親街都有點倫盡!!!
    ~好少係加拿大見到有咁大嘅Hello Kitty window display, 所以, 一見到要即刻影低!! 留個紀念

    ReplyDelete
  12. 羡慕你咁多假,成日可四處遊玩!
    [版主回覆03/02/2013 14:59:08]mabel:
    ~其實, 都唔係好多假. 都係賴啲公眾假期一齊放, 就可以去耐啲旅行.
    ~而且, 我哋出黎工作一段時間, 堆積一定嘅假期. 而且, 我男朋友的家人係溫哥華, 我哋啲假期, 多數用黎探親!!

    ReplyDelete
  13. -17C咁凍, 仲食Frozen yogurt
    [版主回覆03/06/2013 09:34:54]Jo 姐姐,
    -咁啱經過, 又冇人排隊, 所以入去食返杯雪糕囉! 平時太多人食frozen yogurt 啦! 冇心機排隊食. 所以-17 c 都照食. 嘻

    ReplyDelete
  14. 50% off ...好抵呀....
    一定要買啦
    [版主回覆03/06/2013 09:37:11]冬日Winter,
    -其實唔減價都會買, 因要送禮物比人嗎! 而家50% off 就更加要買多啲啦! 嘻

    ReplyDelete