花燈和餃子節, 最後一日@Vancouver


February 17,2013 (Sunday)


最後一天, 係溫哥華啦!!



由於坐夜機返多倫多, 所以, 在臨上機前, 仲有全日時間係溫哥華玩一玩先上機!!



這天, Brian's daddy 好主動問我和Brian 仲有咩地方想去玩, 有咩地方想食!! 會盡量係最一刻時間, 帶我哋想去嘅地方!!! 連平時, Brian's daddy 最怕去嘅溫哥華downtown. (因當地, 道路太繁忙和時時刻刻都塞車). Brian's daddy 都唔介意同我哋去行下!!



其實, 黎到最後一日, 心情當然不捨. 而且, 返到去多倫多, 就有一種, "要捱"嘅感覺. 黎到溫哥華最後一天, 都無咩特別地方想去, 但我好喜歡Brian's daddy好顧及我哋嘅感受. 會問我哋意見. 



有時, 我覺自己好簡單, 簡單到Brian's daddy 問我一條問題, 我都會好感動!!



-------------------------------------------------------------------------------------------


講返今日嘅行程............



Brian見到溫哥華當地社區嘅新聞講, 台灣旅遊發展局會係溫哥華市中心舉行一個「花燈和餃子節」


見咁得意, 就去行下!! (其實, 我同Brian 都係被"餃子"依兩個字吸引咗.....所以,先去行下....哈哈~~)




↓一到「花燈和餃子節」現場, 就見到好多花燈裝飾, 可能又咁岩,就黎係chinese 情人節,所以, 都幾應節嘅!!! 而從中有好多poster 介紹台灣觀光地方



↓我和Brian 都係鐘意食, 以為「花燈和餃子節」,場內會一定有好多臨時灘檔賣餃子食, 一邊食住餃子, 一邊睇花燈.  點知一到場, 只係見到好多動物型狀嘅燈.....但黎到都影下相.



↓一邊行, 就見到更多不同動物形狀嘅花燈,但真係一隻餃子都見唔到喎!!



↓原來台灣啲花燈係咁巨大,我仲以為花燈係等同猜燈迷,要估下迷語添!!



↓越行就見到更多唔同款嘅花燈.


↓有啲花燈,無端端會噴出煙, 嚇到我吖!!



↓行完花燈, 仲以為有餃子灘檔, 點知, 就去咗一個好多遊戲灘位嘅地方, 但好surprise 遊戲灘檔又幾多人玩!(仲幾多外籍人). 不過, 就見唔到餃子嘅影粽



↓其中一個遊戲灘位, 係可以着皇帝服和古裝服影相!! (依個灘位好受外籍人士歡迎), 而我黎到, 就去咗其中一個遊戲灘位, 玩轉動行運輪, 我贏咗個風車. 哈哈~~




 


行到個場館最尾, 終於見到我和Brian 最期待嘅餃子啦!! 除咗餃子, 仲有好多其他點心!! 味道都OK!!  

不過, 係要黎依啲臨時熟食檔, 坐係街邊食, 咁樣食法, 先感覺陣風味!!

我哋四個人, 食咗幾彎, 人哋都無我哋食咁多!!



↓ 依個台灣旅遊發展局係溫哥華市中心舉辦「花燈和餃子節」我同Brian都係為咗依啲臨時熟食灘檔先黎, 啲餃子好多款, 仲有其他點心, 啲大大個叉燒包, 最好味!! 我哋四個食咗好多蝶...哈哈~~



去完台灣花燈和餃子節, 我哋四個就係溫哥華市中心行下街!! 周圍逛下!!



好值得欣賞係, Brian's 父母有什麼活動, 都好肯參與, 就算簡單到行街, 都很投入一齊去行.



好多活動, 其實好需要一齊參與, 從而了解大家生活樣模式, 就算相隔一段時間無見大家, 都會好容易有共識!!



大家多點關心, 多點尊重, 真係生活都會開心啲. 依啲環境成長, 生活無障礙, 可以無負責, 隨心想做咩都得. 出外創一返事業, 都會輕鬆啲.



可能,係最後在一日, 係溫哥華,......真係大家行下街,我都好似好感觸!!




↓行行下街, 見到有街邊栗子賣,買咗一包食, 熱辣辣, 好好食!!




晚餐, 想快點完成, 而且, 大家又唔太肚餓, 所以, 去咗快餐店吃,  食完就去機場啦!!



↓食咗XO醬炒河, 楊洲炒飯, 星洲炒米



↓坐夜機返多倫多啦!! 


*下一篇blog, 會講今次旅程嘅戰利品

11 comments:

  1. Vicky ,
    我都以為花燈和餃子節一定滿街都是賣餃子的攤位添 , 最後你們都食到餃子當時一定好高興了 .
    我好明白臨別在即那種心情 , 每次我探家人都係唔捨得走的 .
    [版主回覆03/22/2013 08:19:12]ak:
    ~我都以為花燈和餃子節, 會有好多餃子灘檔, 仲以為可以一邊食餃子一邊睇花燈,點知要行到最後一個場館先見到有餃子食!! 真係以為自己去錯地方添!!哈
    ~次次離開溫哥華都有哋唔捨得,因為係溫哥華嘅氣氛,令我感覺舒服啲!!

    ReplyDelete
  2. 唔使唔捨得啦, 你知你哋好快就會返VANCOUVER。
    你哋平時係咪成日同BRIAN父母傾電話?
    [版主回覆03/22/2013 08:19:13]Angela:
    ~但都仲有一年先搬去溫哥華!!
    ~平時,大概一星期一次電話. 但Brian's parents 好忙碌, 節目好多,有時, 打電話過去, 都會問我哋做咩唔出街!!! 哈哈~~~

    ReplyDelete
  3. 餃子節好搞笑,不過我都以為會有好多餃子食,點知吾係tim.
    [版主回覆03/22/2013 08:19:14]Mrs. Wu:
    ~我同Brian都以為餃子節會有好多餃子灘檔, 點知都係得一個大檔口先有餃子賣, 真係行咗成個會場,最尾先見到有餃子食, 初頭都以為自己去錯會場添!! 哈哈~~
    ~你知我比較胃食啦!! 去依啲活動,都係為咗食餃子咋!!哈哈~~

    ReplyDelete
  4. 臨時灘檔賣餃子食, 一邊食住餃子, 一邊睇花燈......
    哈哈, VICKY仲以為係HK?
    本省臨時灘檔賣熟食的衛生要求好嚴格的.
    [版主回覆03/22/2013 08:19:16]愛SHI 家庭:
    ~我仲以為一邊食餃子,一邊睇花燈. 點知兩樣野,完全分開. 要行晒花燈場館,先有餃子食!!!
    ~我都覺加拿大啲臨時熟食檔比較嚴格, 所以, 可以放心食!!

    ReplyDelete
  5. 妳同Brain都好鐘意食餃子㗎?Brain咁鐘意煮嘢叫佢試下玩下啦
    期待睇妳D戰利品
    [版主回覆03/22/2013 08:19:18]Oli:
    ~其實, 整餃子都唔難, 我同Brian都係貪得意, 所以,先去餃子節. 襯下熱鬧!!!
    ~我好快post 啲戰利品架啦!!
    ~你去泰國有無買啲咩戰利品??我都有興趣想睇下!!

    ReplyDelete
  6. Vicky, 中華文化永遠都有吸引力!
    [版主回覆03/27/2013 06:59:51]冬日Winter:
    ~我唔識欣賞, 我至在去食下野!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  7. 你的溫哥華之旅好充實好多野睇。
    [版主回覆03/27/2013 06:59:52]Ka
    ~咁係溫哥華, 我嘅時間比較多, 就上網揾下有咩活動, 就去觀光下.

    ReplyDelete
  8. 第一次聽有餃子節~知多樣野呀~XD~
    [版主回覆03/27/2013 06:59:54]素會員
    ~我都係第一次聽咋!! 所以特別去參觀下囉!!

    ReplyDelete
  9. 如果你夏天來溫哥華, 行夜市的時侯, 你又可以同Brian's Mom 掃街吃盡街頭美食.
    [版主回覆03/27/2013 06:59:58]TaTa Source:
    ~我舊年, 係夏天時,都去過溫哥華, 也去過夜市, 夜市啲小食,好好味呀!! 但我估唔到溫哥華夜市, 都幾多外籍人士會去玩埋一份!!
    ~我都掛住溫哥華夜市.

    ReplyDelete
  10. 原來溫哥華有餃子節, 好特別呀
    開心嘅日子過得零舍快, 又期待下一次再聚時
    [版主回覆03/27/2013 07:00:01]Jo姐姐:
    ~我都估唔到會台灣旅遊發展局, 會舉辦餃子節. 但都幾特別, 我最後都食咗好多餃子. 哈哈~~
    ~我都覺, 開心日子過得特別快!! 唔捨得。

    ReplyDelete
  11. d花燈咁特別既,好搞怪
    [版主回覆03/27/2013 07:00:04]Ophelia:
    ~我覺啲花燈, 又唔可以用cute去形容. 但就大大件, 有啲睇頭囉!! 哈哈~~

    ReplyDelete