排長籠早餐, 逛LC @Vancouver


February 16,2013 (Saturday)


真難得, 黎溫哥華日日都係睛天!!


又好難得, Brian‘s  daddy 唔洗我哋係家中食招牌早餐, 一起身就換得衫, 可以出街食早餐. Yeah!!


而Brian係網上揾到間專門食早餐嘅店鋪. 但這間食鋪, 超級多人排隊, 我哋本來打算去食早餐, 但等位等到變咗食brunch!!


↓間專門食早餐嘅店鋪,位置唔起眼架! 但好多人排隊食, 真係離遠已經見到人籠啦!! (箭咀指住, 就係等位嘅人!!). 雖然, 排好耐隊先有位,仲係No Resrvations. 而且, 每日做到3pm 咋!! 但網上對這間餐廳仍是大獲好評



↓就係依間啦!! 等咗成個鐘頭先有位. (可能依間食店面積唔大, 好少檯, 所以, 有排等!!) 好彩個日好天, 企係街等, 當晒下太陽囉!!


↓終於有位坐啦!! 大家影下張好肚餓嘅樣先!! 哈哈~




依間專門食早餐嘅餐廳, 其實係食摩洛哥款式 (Moroccan) 嘅早餐.  所以, 啲早餐食材, 對我黎講,都幾好新鮮, 因為之前都未接觸過摩洛哥菜嗎. 但最後, 食完又覺幾好味!!

雖然, 係摩洛哥餐廳, 但也同時有出售Belgium Waffle (比利時華夫), 當我排隊時,聞到個陣華夫味, 都攪到我, 越等越肚餓!!

所以一入到去餐廳, 第一件事, 就係order 華夫食住先, 每一個華夫會跟一個醬, 啲醬仲係廚師特別炮製, 出面無得賣!


↓一個華夫, 跟一個醬, 我哋就試咗White Chocolate Pistachio (好香) ,Fig Orange Marmalade (啲fig 一條條好好食) and Mixed Berry(好新鮮嘅果漿呀!!), 全部華夫醬, 黎點華夫都好好味, 我哋最後連啲醬都食埋,先滿足!!  而飲品----Latte Lavender(透明玻璃果杯), Mocha Dark chocolate (最前果杯), 還有Milk chocolate coffee,仲有杯Loose Leaf Earl Grey Tea,(成壺上, 但無向上鏡)


↓原來摩洛哥早餐係成個pan 上檯, 份量都幾大, 但摩洛哥啲早餐名, 就比較難讀. 第一張相, 係Cassoulet 早餐 (兩隻蛋,煙肉,辣香腸,茄汁豆和一大個橄欖麵包), 第二張相, 係Fricasse 早餐, (有兩隻蛋,short ribs,薯仔,沙律菜,醋汁洋蔥,芝士和跟一大個橄欖麵包)


↓Tagine早餐(兩隻流心蛋,番茄羹,辣香腸,黑橄欖跟一大個橄欖大包), 最後, 係Paella早餐(一隻太陽蛋,香腸, 青瓜,紅胡椒, 粟米,番茄,沙律菜和牛油果懀咖哩長米飯)




食完一餐咁特別嘅brunch,個肚好滿足.
 

由於, 食Brunch 地點, 都近商場, 所以, 就順道去行一行. 而且我哋係網上面收到情報, 話溫哥華有Le creuset 減價. 所以, 就八八掛掛去睇下!


都唔知係咪我傳咗Le creuset毒比Brian. 他而家對Le creuset 嘅瘋狂程度, 仲比我利害. 佢差啲想掃兩個Le creuset煲走!!  但Brian真係忘記自己要坐飛機先搬到啲煲返自己個廚房!!  


因此係最後, 我哋係溫哥華買咗一個Le creuset煲. 個價錢真係非常超值.哈哈~ (遲d會再講個LC煲)


↓去百貨公司,睇Le creuset,還買咗個好超值嘅煲添!! .....依家係加拿大某大百年歷史嘅百貨公司, 終有售Le creuset 啦!!! 而且, 貨式選擇都幾多. (但顏色方面,我仍覺得好大路, 不過, 好過無, 而且買LC 方便咗好多) 




而行行下商場, 竟然見到化妝部有舞獅睇. 真係估唔到西人係新蒸頭,都會邀請舞獅表演. 仲響晒鼓聲和採青. 好特別呀!

我仲係地下執咗啲採青嘅菜. 拎返Brian 屋企擺!! 哈哈~~!


↓西人地方係新蒸頭, 竟然有舞獅....


↓仲有好多農曆新年裝飾,..............我仲執咗舞獅採青啲菜, 返Brian屋企, 嘻嘻!!




我哋四個, 係街行咗成日街.  所以, 夜晚就去街食埋晚飯. 


而我哋就去咗一間, 食燒蠟和鑊氣小炒嘅餐廳食飯. 而這一間餐廳, 最出名食脆皮燒肉.  



但因這間飯店, 每日都有限量去做, 所以, 好多野食, 都要事前一日預留先有得食. 由其是最出名嘅脆皮燒肉. 但我哋臨時臨急先去. 但估唔到,竟然有脆皮燒肉和豬肚湯..... 我哋隔離張檯, 同我哋同一時間入座. 想食咩都沽清!!! 我覺我哋好好彩!!


↓豬肚粉葛湯(好鐘意飲豬肚湯),欖菜肉碎四季豆



↓梅菜肉餅, 好美味嘅脆皮燒肉和併咗叉燒.



↓清蒸游水魚 (鮮美!!)

18 comments:

  1. 等成一個鐘先食到既餐廳, 我老公一定唔劑。
    LC好吸引呀, 難怪連BRIAN都感染到,但買一個太少了。
    中菜都好吸引, 我平常好少食魚, 但清蒸游水海鮮我實比面
    [版主回覆03/21/2013 11:39:06]Ka,
    -可能我哋去依間餐廳都預咗要等, 而且嗰日天氣好, 唔覺唔覺就等咗一個鐘.
    -LC 真係好好用, 用咗就停唔到. 但我哋係依個旅程, 買完d物品, 要托上飛機先返到自己屋企個廚房. 所以買一個夠皮啦!
    -我好鐘意食魚㗎! 新鮮游水魚, 簡直就吸引. 食都食多d.

    ReplyDelete
  2. does Brian's mom like LC pots as well? In Paris, you can buy LC in the big department store, Galeries Lafayette.
    [版主回覆03/21/2013 11:41:37]Mrs. TinTin
    -而家Brian 都比我感染埋, 好鐘意用LC 產品.
    -我都想係法國帶啲LC 產品返黎屋企. 原來, Galeries Lafayette 有㗎! 我要留意下先.

    ReplyDelete
  3. You all have a very enjoyable day ! Good food and shopping. Moroccan breakfast is very special.
    [版主回覆03/21/2013 11:45:03]Happy girl,
    -我都係頭一次食摩洛哥嘅早餐, 大家齊齊試到新嘢, 而且又好食, 個感覺好開心㗎!
    -而且食完嘢, 大家又齊齊去行街, 感覺好溫馨

    ReplyDelete
  4. 期待睇個 LC 煲!
    啲名真係幾難讀喎。 Paella我以為係海鮮飯添。
    [版主回覆03/21/2013 11:52:32]Angela,
    -個LC 煲係黃色. 其實都係黃色做特價. 我遲d 會post LC 煲個樣上blog.
    -我初頭都以為Paella係海鮮飯, 但原來摩洛哥paella 都唔係海鮮飯. 不過, 摩洛哥早餐都幾好食, 啖啖都熱辣辣

    ReplyDelete
  5. 嘩, 原來摩洛哥早餐咁大份架, 食晒真係會好飽啊
    LC 有咁多款式同顏色, 確係幾吸引呀
    [版主回覆03/21/2013 12:07:17]Jo 姐姐,
    -摩洛哥早餐都係頭次食, 估唔到大份之餘, 仲成個pan 上枱, 令到成個早餐每一啖都熱辣辣. 好好味.
    -加拿大都係依年先有百貨公司售賣LC 產品, 其實LC 幾好用, 用咗就停唔到

    ReplyDelete
  6. I love the waffles come with the unique sauces. 我係超級醬精嚟𠺢!
    [版主回覆03/21/2013 12:17:52]Dolphine
    -waffles 熱辣辣巳經好好味, 仲有埋醬點, 真係好perfect.
    -我見一個waffle 跟一大碟醬, 食曬個waffle, 仲有醬剩, 我緊係唔想浪費啲醬. 食埋d 醬啦! 而且啲醬又好特別呢! 美味

    ReplyDelete
  7. 哈 哈! 住在VAN 既我, 竟然唔知有間舖頭咁特別, 不次真是要試試!
    [版主回覆03/21/2013 12:20:33]Ta Ta Source
    -咁你有機會經開就去試下啦! 不過, 要預時間等位. 因為我聽人講, 依間鋪頭日日都係咁多人

    ReplyDelete
  8. 個brunch好正呀
    我想你快d講個煲有幾超值
    [版主回覆03/22/2013 06:30:58]Luxueux Yvonne:
    ~個brunch 真係唔錯!! 材料配塔特別, 食落好有新鮮感!!
    ~其實, 我依邊都係依年, 啲百貨公司先有Le creuset 賣, 而且, 我哋依邊啲LC 很少做特價架!! 咁岩今次, 黃色LC 做特價, 所以, 買咗一個煲. 計埋稅, 都唔洗$100 加紙,我覺好超值架啦~~

    ReplyDelete
  9. LC我都愛,但實在太重啦!!!!
    [版主回覆03/22/2013 06:31:00]mabel:
    ~其實, LC 一用開就會計續用, 因為LC真係好好用!! 雖然係重身啲, 但啲溫度好平均, 好快就煮到啲食物好入味, 由其事用LC抆野食!! 真一流架!!

    ReplyDelete
  10. 間餐廳唔錯wo,抵要排咁耐嫁
    [版主回覆03/22/2013 06:31:02]Ophelia:
    ~食啲特別少少野, 真係唔介意排隊, 因為結果真係好有驚喜.
    ~間餐廳, 都用啲食材都幾特別架!! 但又好夾做Brunch. 所以, 有機會都會encore!!

    ReplyDelete
  11. 博師奶Mrs.blog18 March 2013 at 01:17

    好味開心的話,排一排都值得啊﹗
    [版主回覆03/22/2013 06:31:08]博師奶Mrs.blog
    ~都係架!! 而且, 同男朋友一齊排, 大家傾下講下, 時間唔覺唔覺都過咗!! 食到好野, 真係唔介意排一陣.

    ReplyDelete
  12. 咁成個鐘先有得食早餐,咪餓C囉
    LC個隻綠色香港好少有架,我鐘意丫
    [版主回覆03/22/2013 06:31:06]Oli:
    ~其實都預咗要去排隊,而且, 四個人一齊等位, 傾下講下,都差唔多有位坐!!
    ~個隻綠色係新色, 一啲都無減價, 但我依邊有啲百貨公司開始入LC, 我而家買LC就方便啲.

    ReplyDelete
  13. 嘩....你成個旅程食d 野都好美味喔,引 c 人啦~~~
    e.....外國有舞獅,犀利喔,估佢唔到呢^^
    唔知舞獅果d 係chinese 定外國人呢
    [版主回覆03/22/2013 06:31:08]samsamdandan:
    ~其實去餐廳前,都預咗要排隊,而且, 四個人一齊排隊,大家都有傾有講, 唔覺唔覺就有位!! 其實,排下隊食到好野,我都唔介意排隊嘅!!!
    ~我都估唔到外國百貨公司都會請舞獅表演, 我以為啲chinese restaurant先會咁做!! 而啲舞獅果啲人, 都有好多係外籍人士, 我都相當surprise!!!

    ReplyDelete
  14. Mrs Cook 小花媽19 March 2013 at 03:20

    摩洛哥早餐好特別...咁大盆...夠晒飽lu
    [版主回覆03/22/2013 06:32:08]Mrs. Cook 小花媽:
    ~我都係頭一次食,摩洛哥早餐, 啲材料配塔幾特別,但夾埋一齊又幾好食, 而且用pan上, 啖啖早餐都熱辣辣, 食到暖粒粒

    ReplyDelete
  15. 好有特色既早餐~都幾吸引呀~估唔到外國都有舞獅~係外國人定中國人舞?XD
    [版主回覆03/22/2013 06:39:54]素會員:
    ~我都係頭一次食依類形嘅早餐, 材料配塔都幾特別,而且用pan上, 令到每啖早餐都熱辣辣.
    ~我都估唔到外國人嘅百貨公司會有舞獅表演, 而且, 舞舞獅啲人,都幾多係外籍人士!!

    ReplyDelete
  16. Vicky, 這摩洛哥早餐好別緻,又豐富!
    LC煲幾時都咁受歡迎。
    [版主回覆03/22/2013 06:39:53]冬日Winter:
    ~我都係第一次食摩洛哥早餐, 佢哋啲食材配塔都幾特別, 而且,又用個pan 上檯, 令到每啖早餐都熱辣辣!!
    ~LC一用開就會鐘意, 返唔到轉頭, 我覺LC用品真係好好用!!

    ReplyDelete
  17. Vicky ,
    < 摩洛哥早餐係成個pan 上檯 > 好特別喎 , 食物份量好大食完真係超飽了 .
    [版主回覆03/22/2013 07:29:36]ak
    ~就係成個pan 上檯, 啲食物啖啖都熱辣辣, 食到暖粒粒

    ReplyDelete
  18. 個早餐又幾特別喎,吾怪得知咁多人排隊啦!
    [版主回覆03/22/2013 07:28:39]Mrs. Wu:
    ~我都覺依個早餐比平時出面啲早餐唔同. 由其是食材嘅配塔,好特別. 食一個早餐,都感覺好有新鮮感!!!

    ReplyDelete