情人節 & 皮草show@Vancouver


February 14,2013 (Thursday)



   這天,是情人節, 我知情人節已經變得好商業化, 但我同Brian 都會「係咁二」慶祝下. 我哋一早交換了禮物仔.  踏入12 am. 仲互相擁抱下. 就係咁囉!!



   而Brian's 父母就好sweet, 直到而家仲互相送賀卡比大家. (大家啲賀卡, 仲一路keep到而家) 出街時仲拖住手. 情人節會特登book間餐廳食飯. 依啲行為由佢哋拍拖,結婚, 生咗Brian之後.....直到現在, 都 keep住依啲舉動. 好難得吖!!
   

  由於, 今年情人節,我和Brian都係溫哥華, 所以, 就同Brian's parents 一齊慶祝!! 其實, 我以前都試過同Brian's parents一齊慶祝情人節架啦!! 我仲比Brian's mom 話我同Brian 係怪人. 情人節都唔去拍拖, 會肯四人行!!



  其實,情人節四人行, 我真係完全無咩所謂, 大家食飯時啲野食, 又可以交換食啲, 仲開心啦!! 而且, Brian's parents 退咗休之後, 好似大解放,他們越來越風趣, 好好玩架!!



  不過, Brian's parents 仍是好鼓勵我和Brian在溫哥華時,  自己出下街架!! 時常鼓吹我哋要出下街, 拍下拖架!! 有時, 聽到都好好笑.....Brian's parents 真係好怕我哋會悶親!!



  情人節早上,Brian's parents 有活動. 我和Brian 先會私低下兩個人出下街. 講真, 黎溫哥華是預咗同Brian探親. 所以, 我完全唔介意有無街出架!!  


  雖然,  我和Brian出街, shop下平, 又買咗少少野, 但每次我同Brian 兩個人出街, 都會唔覺唔覺, 望下有咩特別貨品, 岩Brian's parents架!!!! 哈哈~~


↓情人節早上同Brian 行街行到2pm......下午茶時間, 約埋Brian's parents 一齊去港式商場飲茶, 依個港式商場, 真係比較似香港啲商場, (可能仲係香港人投資) 商場肯裝飾, 地方光淨. 而且,啲鋪頭都係港式化. (唔係大陸化) 由於, 正直chinese new year...所以, 商場裡面好多農曆新年裝飾物. 所以, 我次次去溫哥華, 都有啲感覺自己去咗香港和日本架啦!! 哈哈~~(因依個商場好多日本人和日本分店)


↓情人節午餐, 去了飲茶. 由於,Brian's parents 好忙, 事前有自己節目, 所以,我哋依餐茶成2:45pm 先食, 仲要好快手叫點心, 因為茶市close at 3pm


↓依間茶樓啲點心不錯!!! 芝麻雞絲和蝦角,都好好味!!




   飲完茶, Brian's daddy 有自己野做, 所以, Brian, 我 and Brian's mom, 三個人就去咗行街.



   點知行行街, 我哋三個齊齊, 都買到野. Brian 仲見到隻Hello kitty公仔, 還即時買下來送給我. 我都估唔到Brian 買Hello kitty 嘅熱誠仲多過我!!


   由於,隻Hello kitty公仔係一隻穿着皮草嘅Hello kitty!!! Brian's mom 話她自己有件皮草, 同Hello kitty 嘅服裝差不多. 所以, 一行完街, 返回Brian 家中, Brian's mom 就馬上摷件皮草出黎, 叫我着住件皮草同Hello kitty 皮草公仔影相!!



   點知, Brian's mom 係衣櫃越摷越多皮草出黎, 我和Brian's mom 又再開始玩fashion show 了. 穿完一件皮草便影下相. 玩足成幾個鐘.


↓我身上件皮草, 係咪同我手上嘅Hello kitty公仔咁嘅款呢??哈哈~~


↓Brian's mom 越摷越多皮草出黎, 由於Brian's 屋企, 除了Brian' s mom 就得我一個女性, 所以,我每次去溫哥華,  Brian's mom 好鐘意同我玩fashion show. 我次次去溫哥華都至少同Brian's mom 玩一次!! 哈哈~~



↓有啲皮草, 都幾靚, 個款仲好得!!



↓以前啲衫, 興大大個博頭墊嘅款式, 件皮草keep 咗成20年以上, 啲fur仲好舒服!! 原來Brian都岩着!!着到好似Mark 哥咁, 哈哈~~




玩咗一倫皮草fashion show,便準備出發去食情人節晚飯. 好彩, Brian's daddy 提我哋要換衫食晚餐. 如果唔係玩皮草fashion show玩到唔知時間. 哈哈~~



↓好例牌,臨出街前, 係Brian家中嘅客廳影下相. (Brian & 我, Brian's mom & Brian's daddy)




情人節晚餐, 去了一間西餐廳食,當日好彩有book位, 因個場都好爆. 啲男士揾車位泊, 仲揾到好耐添!!  



依餐情人節, 幫襯嘅西餐廳,其實我係聖誕節去溫哥華時都有食過, 但今餐情人節餐, Brian's parents 約多一個朋友仔去. 個朋友仔想試依間西餐廳, 所以, 今次去溫哥華, 又再光顧一次. 不過, 依間西餐廳都幾好食架!! 去多次無防...哈哈~~


↓情人節晚餐, 飲咗支香賓






↓頭盤:沙律, pan fried veal sweetbreads on toast



↓頭盤:還有三文魚tar tar 羅馬芝士多士, 主菜: breast of chicken cooked on the bone



↓主菜: Roast scallops & pork belly  和 steak diane with potato



↓甜品時間: Earl grey pot-de-creme milk foam 和 lemon tart配雪糕 (檸檬批表面, 好似creme bulee)



↓甜品時間:chestnut mousse cake, 最後,  一張大合照, Brian, 我, Brian's mom & Brian's daddy
,

15 comments:

  1. 隻kitty好得意呀
    [版主回覆03/15/2013 05:59:34]Ophelia:
    ~我都好鐘意隻Hello kitty 公仔, 真係好少何,見Hello kitty着皮草!!哈哈~~

    ReplyDelete
  2. Brian父母真係好sweet喎,我依家都好懶做呢D野,食下飯就算
    隻KT好高貴丫
    不過我覺得妳著皮草唔岩妳呢,我覺得太成熟了...
    [版主回覆03/15/2013 05:59:35]Oli:
    ~我都估唔到Brian父母到依家, 都會交換賀卡和出街食飯, 表示對節日嘅心意架!! 我都希望會同Brian 會keep 到.哈哈~~
    ~我都估唔到Brian會留意到依隻着皮草嘅Hello kitty 公仔, 我都覺依隻kt 好特別和高貴!!哈哈~~
    ~着皮草,係會顯得成熟啲, 但皮草的確好暖!! 所以,有機會都想投資返一件!!
    ~你係鄉下點呀!! 盡情enjoy, 等你啲相or 遊記

    ReplyDelete
  3. 你同 Brian 日日都咁開心, 又個個月十二號都慶祝, 情人節都唔使特別慶祝啦。
    你同 Hello Kitty 個 fur look 好搞笑呀,你應該帶返隻蝴蝶襯佢呀。
    我都想好似 Brian 父母咁 keep 住情趣。我依然每個節日都買禮物比 Dondon, 諗到頭都大
    [版主回覆03/15/2013 06:00:07]Angela:
    ~你真係好留意我and Brian. 你都記得我同Brian會慶祝每個月嘅12號. 今年情人節係溫哥華,我哋只係送咗啲禮物仔比大家囉!! 夜晚, 同Brian父母一齊食飯....都幾special 啦!! 哈哈~~
    ~當時,邊有蝴蝶.....如果有都會帶黎影下相,玩返下!!
    ~我都覺你對Dondon好有情趣架!!會係啲紀念節日,會花心思, 送下禮物or 送下卡比Dondon,都幾sweet!! Dondon 感受到你嘅心意架!! 我見你結婚周年紀念,Dondon都帶你重遊Boston. 都好sweet!!

    ReplyDelete
  4. Brian父母真係好好呀,難得!
    [版主回覆03/16/2013 12:09:52]Flora,
    -我都估唔到會有依個局面,我自己都覺好難得, 希望一直keep住依一個關係

    ReplyDelete
  5. Hello kitty着皮草, 又確係幾特別喎
    Brian 父母真有情趣, 好sweet sweet啊
    [版主回覆03/16/2013 14:53:15]Jo 姐姐,
    -我都係第一次見到咁高貴嘅Hello kitty, 依家依隻皮草hello kitty, 係我收藏中最特別嘅一隻.
    -我自己都唔知自己到將來仲有冇心機去花心思去慶祝, 所以Brian 父母到而家仲咁有情趣, 真係好難得

    ReplyDelete
  6. 好開心又豐富的情人節節目呀 簡簡單單食餐又倍溫馨 4人行也很開心!
    [版主回覆03/16/2013 14:54:35]Katie,
    -其實情人節一齊慶祝個氣氛都不錯

    ReplyDelete
  7. 玩幾個鐘皮草fashion show, 有趣!

    你善解人意, 乖巧! 抵錫!
    [版主回覆03/16/2013 15:01:08]zaza,
    -我次次去溫哥華, Brian mom好鐘意同我一齊玩fashion show,哈! 有時玩到唔知時間添!
    -你過掌啦 ! 我反而覺自己有時都檬下檬下㗎! 儍更更又一日就真

    ReplyDelete
  8. 嘻...Brain 父母真係好sweet呀,甜蜜蜜
    [版主回覆03/16/2013 15:06:01]samsamdandan,
    -係Brian 父母依個年紀嘅人,真係好少,仲會花心思,所以真係好難得. 我都希望我同Brian 都每年會慶祝下, 希望可以keep 到依個心

    ReplyDelete
  9. 相處好容洽呀。
    你未來MOTHER﹣IN﹣LAW有好多FUR, 真係可以玩FASHION SHOW。

    個點心同DINNER都好正, 睇到我想WEEKEND去飲茶
    [Ka回覆03/17/2013 04:06:54]飲茶來回車程是3小時, 我都想個個周末飲一次, 不過太遠了。
    [版主回覆03/16/2013 15:17:58]Ka
    -好好彩同Brian 屋企人都算合得來, 但希望會一直好下去啦!
    -哈哈,佢鐘意shopping 㗎, 所以好多時, 都會玩一玩fashion show, 咁樣簡簡單單又嘻哈幾個鐘. 哈
    -你嗰邊近唔近飲茶? 襯週末去下吖, 我覺身處外國, 可以嘆到點心, 係件開心事

    ReplyDelete
  10. Molly 公路之星15 March 2013 at 08:31

    情人節同父母double date真係未試過tim~~hehe^_^
    [版主回覆03/16/2013 15:24:19]感覺仲有d warm
    [版主回覆03/16/2013 15:20:18]Highway star 公路之星
    -其實我哋又唔係年年情人節都咁, 簡唔中一兩次黎個四人情人節, 感覺都不錯

    ReplyDelete
  11. Mrs Cook 小花媽15 March 2013 at 08:45

    你未來奶奶真係當你女一樣...真係登你開心...好難得咖
    [版主回覆03/16/2013 15:23:23]Mrs. Cook 小花媽,
    -Brian's mom 比較玩得, 所以到而家退咗休, 仲玩得仲癲, 難得Brian 仲有咁多拍力,一齊玩下扮靚靚, 好開心.

    ReplyDelete
  12. 一齊慶祝~既sweet又wrarm~XD~
    [版主回覆03/16/2013 15:26:12]素會員,
    -間唔中嘅情人節, 四個人一齊慶祝, 令到個情人節氣氛都特別d 而且一樣開心

    ReplyDelete
  13. Vicky ..好甜蜜的情人節啊...!!
    港式下午茶的點心好大碟, 份量好多啊...
    妳著第六件, 淺啡色那件皮草好襯妳....大方高貴, 又年青 feel !!
    [版主回覆03/19/2013 07:01:09]冬日Winter:
    ~個間下午茶點心都唔錯!! 味道都唔錯!!
    ~其實, 啲皮草都係着黎玩下, 不過, 啲皮草真係好暖!!

    ReplyDelete
  14. Very happy and sweet valentine's Day ! Very happy family !
    [版主回覆03/19/2013 07:00:34]Happy Girl:
    ~其實情人節, 都可以一班人一齊過, 唔係局限於情人嘅, 而且一齊玩都好開心!!

    ReplyDelete
  15. 公民黨是美國政府的代理人23 March 2013 at 07:51

    我何文達是赤柱八間屋原居民, 現在正申報我在赤柱大街的祖屋成為香港法定古蹟. 妳要知道英國在鴉片戰爭中用武力佔領香港, 搶走許多香港人財物.當時侵華英軍大部分都是基督徒. 所以妳未到18歲思想未成熟時不要入讀 何明華會督銀禧中學,培正中學,九龍華仁書院,五旬節中學,迦密中學,華英中學,基督教女青年會丘佐榮中學,德蘭中學,天主教余振強紀念中學,鄧鏡波學校,真光女書院,聖匠中學,彭學高紀念中學,民生書院,聖公會蔡功譜中學 和 聖公會聖三一堂中學. 因為過早被迫偏信某神對妳的心智發展有不利的影響. 最好入讀無宗教信仰的學校, 如旅港開平商會中學,何文田官立中學,順德聯誼總會胡兆熾中學,東華三院黃芴南中學,新亞中學,勞工子弟中學,九龍塘學校(中學部) 和 賽馬會官立中學就係最好最可靠的中學了,起碼不會迫妳上耶穌堂,浪費妳的時間
    我以香港民族英雄身份反對外傭和窮大陸人享有居港權.
    打倒民主黨,公民黨,社民連,民協,職工盟,街工和 天主教,
    支持新界丁屋政策延長多1000年 ^^
    http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%85%AB%E9%96%93%E5%B1%8B8
    (星島日報報道)大學經濟系一名男博士生,與香港天主教郭得勝中學一名男神父發生不倫的親密關係,偷偷拍下親密片段,串謀教友勒索該名神父港幣六百多萬元,神父期間曾給予他九十二萬元;案件昨於九龍城裁判法院 提堂,博士生被控各兩項串謀勒索及勒索罪名,暫毋須答辯,案件押後本月十六日以轉介區域法院 審訊。 天主教教區一名神父涉遭親密教友勒索案昨首度提堂。二十七歲的被告張家和,大學經濟學系博士生,昨在親友陪同下到庭。他被控以兩項在今年四月一日至五月二十二日與王琦串謀勒索X及Y,及兩項與王琦共同勒索X共港幣六百三十萬元的交替控罪......
    http://the-sun.on.cc/cnt/news/20100715/00407_032.html
    在香港主辦聖母院書院,聖馬善樂小學 和 獻主會小學 的無玷聖母獻主會神父性侵犯二千五百名加拿大學生
    編譯陳宜君╱特譯
     除美國外,世界其他地區也曾爆發多件備受矚目的天主教神職人員性醜聞案,其中又以英語系國家居多。
      據國際前鋒論壇報報導,加拿大紐芬蘭島的大主教潘尼是第一位因為管理無方而辭職的神職人員。他的教區內有二十餘名神職人員被控性騷擾男童,迫使他在一九九一年辭職。另外,加國的印地安裔日前向法院提出二千五百件求償訴訟,指控「無玷聖母獻主會」主持的寄宿學校對學生性侵害與體罰。該教會已在上週向法院申請破產保護......
    http://www.libertytimes.com.tw/2002/new/apl/24/today-int2.htm
    天主教神父狎童教區向受害人賠款
    【本報訊】引起社會廣泛關注的本港首宗天主教神父狎童案,受害人在前神父劉嘉兒被判監4年半後入稟高院,向劉嘉兒及案發時所屬的天主教索償逾1千萬港元。事件擾攘4年後,天主教昨日在索償案件正式開審前一刻,終和受害人達成庭外和解,表明不會承認任何責任,但同意負擔受害人一方的所有訟費,惟雙方協議有關賠款數額保密。本報得悉,受害人同意把原先的1千萬元索償額減低,成為亞洲首宗同類個案。
     主審法官辛達誠昨形容本案甚為不幸,因案件拖延至今(7)日才達成和解,令受害人多年來蒙受痛苦及可怕的經歷。尤其終審法院首席法官李國能已成立研究小組,積極發展「調解官司」......
    http://paper.wenweipo.com/2008/07/08/HK0807080031.htm
    辦學團體聖公會瞞騙交稅敗訴須繳利得稅1.8億 法官指聖公會以慈善為名呃香港人為實 稅務局就大埔豪宅鹿茵山莊發展項目向聖公會追收逾一億八千萬元利得稅一案,高院昨駁回聖公會的上訴,聖公會須繳付稅款,預計判決將成為稅務局向慈善團體徵收發展地皮利得稅的參考案例。法官指聖公會出售其鹿茵山莊物業後,獲利逾十一億元,但無帳目證明如何將利潤在香港作慈善用途,故稅務局以聖公會用該地皮做生意賺錢及追稅,是合理決定。香港聖公會教省秘書長管浩鳴牧師稱,要與法律顧問研究判詞後始決定會否再上訴......
    http://the-sun.on.cc/cnt/news/20100128/00407_020.html
    牧 師 非 禮 弱 智 女 囚 21 月 ( 星 島 日 報 報 道 ) 信 義 會 牧 師 相 識 年 輕 弱 智 女 子 , 兩 年 間 陷 入 情 慾 陷 阱 , 跟 對 方 赤 裸 愛 撫 約 二 十 次 , 後 更 因 對 方 未 代 買 安 全 套 , 竟 在 教 會 百 般 折 辱 , 擰 手 咬 背 鞭 打 、 逼 赤 裸 上 身 上 下 跳 動 。 裁 判 官 指 牧 師 以 虐 打 方 式 逼 使 弱 智 女 子 就 範 , 絕 非 一 般 非 禮 案 可 比,是他所見最差的其中一宗非禮案。重判信義會牧師即時入獄二十一個月......

    ReplyDelete