年廿九@Vancouver


February 9,2013(Saturday)


其實, 依日一朝早, 由機場返到去Brian 嘅屋企,都係瞓咗幾個鐘頭. 就起身食早餐.



但估唔到, 只係幾小時睡眠, 我就ok!! 有時, 都覺自己係鐵打咁, 瞓少少就可以回電.



一朝起身, 就感覺Brian 屋企好有農曆新年氣氛. 客廳已經放滿了農曆新年食品.



其實, 「氣氛」真係可以自己營做出來, 無論在那裡, 好多節日,只要花小小心思. 都有儂厚嘅氣氛.


↓Brian家中的客廳, 好有農曆新年氣氛




每次, 好例牌, 在Brian的溫哥華家中, 至少要吃三餐, 一早起身, 餐檯上, 已經有早餐,等住我食!! 還有我早餐, 良伴---yogurt!!


↓Brian屋企個早餐, 時時都排到好整齊!



由於, 我和Brian臨時轉第二班飛機行線去溫哥華, 所以個行李, 仍滯留在多倫多機場. 所以, 人到了溫哥華, 我哋行李就未到. 因此, 要去百貨公司, 買住幾日內外衫褲. 頂住先. 



而Brian's daddy 時常都擔心, 我一個女仔無行李跟身, 會好唔方便, 反而Brian 去溫哥華是回家. 普通一切所需, 一定會有.  所以, 我覺Brian's daddy 好似特別擔心我嘅情況多啲.   其實, 我未到溫哥華, 已經幫我準備一些個人清潔用品, 但食完早餐, Brian's daddy 第一件事, 就話要帶我去百貨公司, 去到百貨公司, Brian's daddy 差啲想幫我埋埋單添!!



而我哋就在中午打電話去航空公司, 追縱行李. 航空公司幫我哋入了檔案.  還即時給了行李個code 給我. 以便我自己上網追蹤. 

航空公司也同時詢問,我哋嘅聯絡電話和住址. 航空公司會在2-3日(business day). 就有專人, 把我們嘅行李送到, 我們所報嘅地址上.



其實, 航空公司對行李追縱, 有一套很有效嘅方法. 只要講清楚, 行李標籤(tag)嘅number 和航班篇號.  航空公司就會追縱到. (所以, 無論坐飛機去邊, 都要keep 好boarding pass and 行李標籤嘅收據) 



曾幾好何時, Brian 也試過, 同一遭遇. 行李真是2日內, 就到達!!


↓午餐, 去了吃粥和雲吞麵 (這些午餐, 好味道之餘, 又可以食得快啲, 因為, Brian's mom 要趕住返回家整蘿蔔糕)



農曆新年, Brian's mom 會慣常整蘿蔔糕,應下節,  其實, 都係得五個人食, (Brian's 父母, Brian, 我, and Brian家的家傭), 但Brian's mom 整兩大盤出黎, 仲要係super 多料.  出面都食唔到!!!



不過, 整蘿蔔糕都幾吃力. 用咗成個下晝去整蘿蔔糕!!!


↓幾大盤蘿蔔糕, 一共整咗兩大盤. ......而綠色衫個位女士, 係Brian家中的家傭. 她協助Brian's mom 整蘿蔔糕......哈哈~~



↓當日, 我都有幫下手, 準備過年啲野!!!



↓Brian家中嘅全盒, ...............Brian's mom會係年廿九, 新年前夕放啲吉和利是係床頭架!




而年廿九晚飯, Brian 話要去滾一滾!! 咁樣就有財源滾滾來, 越滾越有嘅意思.



依餐打邊爐, 同埋上次去Las Vegas 個家人一齊食, 仲食咗成四個幾鐘. 不過, 我幾鐘意係溫哥華打邊爐架!!因為食材好新鮮......


↓年廿九飯晚餐, 去了打邊爐...其實, 依日場內超級多人, 可能今年, 年廿九係星期六, 人人都放假, 所以, 訂了位都要等!! 但啲打邊爐食材, 真係好新鮮



↓好鮮嘅龍蝦........一齊滾呀滾

 

13 comments:

  1. 妳成日去Brian家,唔擺定D衫、日用品係佢屋企嘅?
    估唔到Brian識整蘿蔔糕喎,而且跟足傳統,好有新年氣氛
    [版主回覆03/07/2013 09:06:48]Oli
    -雖然, 我一年都去兩至三次Brian 嘅老家, 但都唔係太想擺啲衫和日常用品, 係佢屋企, 一來我覺有啲唔好意思, 二來我唔想" 左" 住Brian 老家啲位. 所以次次我離開佢屋企, 都執唒啲嘢走㗎!
    -係Brian's mom 整蘿蔔糕.
    -其實, 我初識Brian 以為Brian 屋企全接受西方教育, 係啲中式節日,會冇咁跟足, 點知, 原來Brian 屋企係啲中式節日, 跟足之餘, 仲好玩得, 好多氣氛添!

    ReplyDelete
  2. 呢個CNY假期真係難忘!又再次見証到Brian+parents有幾關心你。
    [版主回覆03/07/2013 09:14:14]Dolphine
    -我都好鐘意去溫哥華過農曆新年, 因為Brian 屋企真係好玩得, 玩到好開心.
    -其實, 我覺自己都冇預料到會遇到Brian's 父母,對我咁nice. 我真係冇做過咩㗎! 真係喜出望外. 但當然, 我希望依個關系會繼續keep 落去.

    ReplyDelete
  3. putting lai see and mandarin oranges on bed, and hot pot: we have the same traditions in our family!
    [版主回覆03/07/2013 09:23:40]Mrs. TinTin,
    -我屋企, 雖然思想和行為比較傳統, 但反而係農曆新年, 就唔會putting 利事, 吉 and 打邊壚. 我都係跟咗Brian 之後,係農曆新年先有依d嘢節禮. 不過, 我覺依d節禮, 真不錯, 因可感覺到好多新年氣氛.

    ReplyDelete
  4. 我奶奶都放吉和利是係床架!
    [版主回覆03/07/2013 09:27:15]Mabel,
    -原來都幾多人, 有依個傳統, 我屋企反而就冇. 但依d節禮都幾好, 可以感覺到更多農曆新年氣氛.

    ReplyDelete
  5. Brian's parents treated you like their daughter ! They are very very nice !
    The lobster hotpot is very yummy !
    [版主回覆03/07/2013 11:13:54]Happy girl,
    -我都感覺到, 佢哋都對我好關心, 我希望一直都keep 依個關系.
    -隻龍蝦真係好新鮮, 越新鮮嘅食材用黎打邊爐, 就越美味!

    ReplyDelete
  6. Is it expensive to hire 家傭 in Canada?

    It's super expensive in the U.S.
    [版主回覆03/08/2013 06:16:51]HM:
    ~無錯呀!! 所以, 我覺係亞洲以外地方, 僱用家傭, 真是很昂貴!!
    [HM回覆03/08/2013 00:35:57]Paying for insurance and pension plan would be expensive!
    [版主回覆03/07/2013 11:25:24]HM,
    -我知美國hire 家傭都不便宜. 而係加拿大, 我覺請家傭都幾貴, 一個full-time (即8 小時), 一星期五天, 工作天, 都要over CA $2000 something , 還要幫家傭買保險和供pension plan.

    ReplyDelete
  7. 我最鍾意食蘿蔔糕, 看得口水流呢.
    [小倩 (Jade)回覆03/11/2013 12:50:29]哈哈, 無時間又無耐性整呀. 剩係識食咋.
    [版主回覆03/08/2013 06:17:31]小倩(Jade)
    ~我對蘿蔔糕都ok, 一年食一次都ok嘅!!
    ~你咁鐘意食蘿蔔糕, 自己有無整返幾底蘿蔔糕食下??

    ReplyDelete
  8. 嘻.....雖然上一篇講過,不過真係忍唔住再講,brian 父母對你真係好好呀,嗯,你一定係一個好好o既女孩,所以人見人愛呢 ^^
    呀....brian家好大呀,羨慕呀
    [版主回覆03/08/2013 06:17:32]samsamdandan:
    ~多謝你咁講我!! 其實, 我都無咩做過啲乜!! 不過Brian's 父母真係好nice!!
    ~外國啲屋係咁, 唔洗羨慕,至緊要係住得舒服, 就得!!

    ReplyDelete
  9. :+:+:涼粉子:+:+:7 March 2013 at 06:32

    哈哈哈..我都係鍾意新年氣氛濃D...我地都有放吉同利是..仲有年花...全盒糖果同糕糕糕...人在外做得足D更加有過年FEEL呢~~~
    [版主回覆03/08/2013 06:17:35]涼粉子:
    ~你都好做到足呀!!
    ~我係香港, 屋企人都會做到足, 但黎到外國, 就無啦!! 好簡單食餐飯, 擺個全盒出廳, 就算!!
    ~反而, 我識咗Brian, 他會做足一切.....同Brian 一齊之後, 係外國過農曆新年氣氛多咗!!

    ReplyDelete
  10. 真係好有氣氛, 我屋企都會擺利是同桔喺床上架!
    見到 HELPER 個粉紅髮捲笑死!
    [版主回覆03/08/2013 06:18:21]Angela:
    ~我發覺幾多blog友, 都會擺利是和桔係床上. 我由細到大, 屋企都無依個習慣架!! 係識咗Brian 先知依樣野!!
    ~個Helper 一入屋就帶粉紅髮捲,咁多年都係咁. 我都覺佢,, 好funny!!

    ReplyDelete
  11. 好有新年氣氛,蘿蔔糕都整埋!
    [版主回覆03/08/2013 06:19:06]Flora:
    ~Brian's mom 每年都會整, 應下節!!

    ReplyDelete
  12. Brian Family 好傳統而又好開明啊...!!
    Vicky ....蘿蔔糕, 我多多都食得晒
    [版主回覆03/15/2013 05:20:41]冬日Winter:
    ~所以,我有機會, 我都要keep 住依個態度去面對我將來的小朋友!!!
    ~你原來好鐘意食蘿蔔糕架!! 我就ok啦!!應下節都會食!!
    ~其實,依家一年四季都有蘿蔔糕食, 你真係隨時都可以食到

    ReplyDelete
  13. 好認同呀氣氛可以自己營做出來,真係要好有心思先得呀~
    蘿蔔糕好吸引~本想今年整蘿蔔糕,不過最後都冇整呀~XD~
    [版主回覆03/15/2013 05:20:42]素會員:
    ~所以, 我都提自己, 盡可以對每件事都有心思啲. 咁自己生活都開心好多!!
    ~今年整唔到蘿蔔糕, 唔緊要啦!! 下年先整返啦!! 都一樣!!

    ReplyDelete