出下街

March 2,2013 (Saturday)


早排, 喜歡坐在家.  除了日常生活, 要外出.  (例如去超級市場.) 其他周末嘅時間, 就是在自己家裡面. 不願外出...又可能天氣實在太凍, 唔願 郁.........   


靜了一陣子, 這個星期, 終於有返個心, 出街行下!! 好彩, 我隔離果個人,又肯配合我, 冰天雪地, 都車我周圍去癲下.


一出街, 當然去啲自己鐘意嘅鋪頭行下啦!! 唔買都睇下和掂下都好....不過, 最後, 就會好唔覺意買到野!!


就係......買咗個Hello kitty 裝清潔液嘅樽. 返屋企!!


↓就係買咗, 依個裝清潔液嘅Hello kitty樽, 估唔到一個Hello kitty樽,  間鋪頭, 會幫我包裝到咁靚比我, 有埋絲帶



↓個樽, 仲係按一按, Hello kitty 對手便會張開 (留意: 橙色箭咀指住嘅地方, Hello kitty 對手張開了!!)....哈哈~~所以, 按清潔液時, Hello kitty 對手便會張開



去開街, 就去埋商場行, 行下行下又買到野.. 哈哈~~


不過, 我買啲野, 都唔係話值錢野. 但買咗之後, 會令自己會開心一陣子. 而且, 我買啲野, 多數都係, 日日都可以用住. 都算實用吖!!!


↓買咗兩支hello kitty潤唇膏和兩塊table mat



有個心,出下街, 當然係街, 食埋個lunch啦!!  我哋去咗一間食麵包為主嘅餐廳, 食lunch.


原本諗住, 食完個lunch, 買多杯咖啡, 坐係餐廳多一陣, 用ipad 睇下報紙. 嘆一嘆.


但依間麵包店, 超級多人. 我就黎食完, 我面前嘅食物時, 店內已經有其他食客, 企晒我張檯隔離. 下意識, 要我讓座!! (唔好聽一句:食完仲唔走!)


我感覺, 現在多倫多生活, 已經比以前, 忙碌咗好多啦!! 人口方面, 真係多咗好多人!! 以前都唔見多倫多有咁多人. 啲人唔知係邊度, 突然間走出黎.

定係多倫多, 跟本.....一路都係咁多人. 只係我現在先發覺到呢?




↓食咗沙律三文治餐, 依間餐廳好特別, 每個餐附送一個蘋果架!! 哈哈~~ 我坐咗係餐廳火爐位食lunch!! 感覺暖笠笠
 



↓室內好多人, 但室外就無人咁濟, 其實,我身後是一個戶外溜冰場, 係商場附設嘅一個設施. 但凍到咁....(-10℃), 無咩人!!



 

食完lunch, 去咗超級市場入貨, 我已經去西人超級市場, 但仍是好多人, 啲人真係唔理前面有無人, 所以, 係超級市場, 比啲購物車, 左碰下, 右撞下, 買餐餸. 真係咩精神都竊走晒. 好驚!!


雖則, 我話街外, 人好多, 但在人群中, 又唔見太多亞洲人. 原來今日, 我同Brian去嘅地方, 我哋算是少數民族黎架啦!!


都係坐係自己屋企, 舒服得多!!!


↓晚餐, Brian 整咗炒麵配白菜食!!





19 comments:

  1. 吳獅皇(Assemby)28 March 2013 at 22:46

    Vicky,午安。復活節快樂。

    ReplyDelete
  2. when i was still in TO in the early 90's, there were not many people. My dad got the impression that the city was dead. Now, my aunt emailed me and said that TO is very crowded and you can hear Mandarin everywhere!
    In France, the chinese restaurants are very westernised. The taste is on the sweet side and many dishes are deep fried.
    [版主回覆04/03/2013 12:02:19]Mrs. Tin Tin
    -Yes Toronto is pretty crowded now. Not only are there Mandarin speaking people, but there are many Europeans here too (the Greek and Italian community is quite huge).
    -I am not sure if we have a chance to eat Chinese food in Paris this time as we have already made some plans for dinner. Where do you usually go for Chinese food? Do you miss the Chinese food at all?

    ReplyDelete
  3. 個HELLO KITTY清潔液好得意呀,隻手識郁,可愛呀
    嘻......又見個炒麵了,攪到我都好想食炒麵呢
    [版主回覆04/03/2013 12:15:17]Samsamdandan
    -我係Hello kitty fans, 對hello kitty用品會好鐘情. 依個樽, 見到就好鐘意, 而家每日用住, 用時好開心.
    -有時,清淡啲, 唔想食飯,食下炒麵, 都係不錯選擇.
    -你買炒麵方便嗎? 想食就快d 買黎食下. Yummy.

    ReplyDelete
  4. 兩枝Kitty潤唇膏好好味咁喎!haha!
    [版主回覆04/03/2013 12:24:20]ccKitty
    -我都估唔到hello kitty 會有咁得意味道嘅潤唇膏, 見咁得意買黎用下.
    -不過, 我初頭見到依set hello kitty 潤唇膏, 仲以為係零食, 望清楚先知係潤唇膏. 嘻

    ReplyDelete
  5. Kanny...yan's Blog29 March 2013 at 03:55

    對,有時買野唔係一定要貴,最緊要是合心意和自己喜歡的。。。你個Hello Kitty洗手樽好靚呢。。。
    [版主回覆04/04/2013 06:35:27]Kanny....yan's Blog:
    ~我簡簡單單買包朱古力都會好開心, 我都好同意你講法, 買野唔需要特別貴先會滿足.
    ~我自己都好鐘意個Hello kitty 洗手液樽, 而家我每日用住佢, 日日用住仲開心!!

    ReplyDelete
  6. 對手飛吓飛吓嘅 HELLO KITTY SOAP DISPENSER 太得意喇,都未見過。
    見到個雪景都打冷震。多倫多凍到幾猛太陽都於事無保
    [版主回覆04/04/2013 06:35:28]Angela:
    ~我初頭, 唔知個Hello kitty樽對手, 可以飛下飛下, 係睇包裝紙上嘅文字, 先知有依個效果. 但就算無飛下飛下個效果,我都會買依個Hello kitty 樽, 因為我需要嗎!! 而家日日用住好開心!!
    ~多倫多, 真係有排凍, 而家都仲係零下溫度,見到太陽都要着大褸架!! 間唔中, 仲有啲雪仲會飄下飄下. 不過, 依家啲雪唔會積啦!! 飄完就散...真係悲觀啲, 都唔好住多倫多!!哈哈~~

    ReplyDelete
  7. 嘩...咁凍天時, 我一定要煮飯食...
    若只食麵包, 炒麵..我會覺得特別好凍...
    [版主回覆04/04/2013 06:35:30]冬日Winter:
    ~天氣凍, 食飯真係會暖啲嘅!!
    ~但依日想食清啲, 所以食炒麵!! 而且, 我長開暖氣, 係屋企唔會好凍!!

    ReplyDelete
  8. 女人出街唔買野,真係好難囉
    個KT洗手液樽好得意喎,雙手識郁的,未見過呢
    今次Brian終於唔整炒飯,煮炒麵啦
    [版主回覆04/04/2013 07:35:09]Oli:
    ~我覺得女仔,係會比男士買多野, 但男人一買親野, 就係好重投資!!! 例如, 打機,電器或者汽車!!!
    ~我初頭買Hello kitty 洗手液樽,都唔知Hello kitty對手,識得飛下飛下, 係睇包裝紙啲文字,先知Hello kitty洗手液樽,會識飛下飛下. 但無論點,我都會買, 因為想買個新洗手液樽,代替屋企舊個啲!!!
    ~我自己都好鐘意依個洗手液樽, 而家每日都用
    ~同Brian講下, 他都會煮第二啲野食嘅!! 可能我貪新鮮啦!! 要鐘意時時食同一樣. 但Brian 就無所謂架!!佢細個啲工人, 煮同一食物一星期,他都會照食架!!

    ReplyDelete
  9. I can feel that you enjoy life even though life is simple !
    Happy Easter !
    [版主回覆04/04/2013 07:41:28]Happy Girl:
    ~而家周末都只想休息下,不過, 出下街,人係會舒服啲.
    ~Thanks, how's your easter holiday??等我有時間去你個blog睇下先!!

    ReplyDelete
  10. Vicky ,
    Hello kitty樽好得意呀 , 如果香港有我都會買番個玩下 .
    [版主回覆04/04/2013 07:40:27]ak
    ~個 hello kitty樽, 都大大個, 可以裝多啲洗手液, 入咗一次洗手液,都可以用好耐先入第二次, 所以, 個Hello kitty 樽幾實用架!! 我而家日日都用住!!

    ReplyDelete
  11. Is Vancouver even more populated?
    [版主回覆04/04/2013 07:44:58]HM:
    ~我覺應該係多倫多,會多人啲. 多倫多近歐洲, 近年多咗好多希臘和意大利和西班牙移民, 依啲移民嘅社區,都大咗好多!!!

    ReplyDelete
  12. 炒麵配白菜 simple and happy life
    [版主回覆04/04/2013 07:45:03]Miss Banker:
    ~有時, 想食得清淡啲, 食下炒麵和白菜都唔錯!!!

    ReplyDelete
  13. hello kitty潤唇膏好得意呀,我一開始仲以為食得既添
    [版主回覆04/04/2013 07:48:22]Ophelia:
    ~我初頭,都以為Hello kitty潤唇膏係零食黎架!! 後尾睇清楚啲, 先知潤唇膏黎!!
    ~我都估唔到會有咁特別味道嘅潤唇膏, 見咁得意買黎用下

    ReplyDelete
  14. 冰天雪地, 好凍哦...我咁大個都未見過雪架, 因為超級怕凍...

    而家出街真係好少買到心頭好, 出親街都係行多過買...食飯都情願喺屋企, 唔想同人迫...
    [版主回覆04/04/2013 10:25:49]艾菲妹
    ~我都超級怕凍,我每日都着到成隻粽咁, 日日咩住件大褸.我都覺出街好唔瀟晒!! 但無法, 怕凍啲時間都要過, 我唔經唔覺, 都過咗二十年落雪嘅冬天!!
    ~其實,雪都好美, 但生活上, 要時時遇見雪, 道路就濕滑, 都幾不方便. 但如果去旅行見雪, 個心景都幾開心嘅!!
    ~我都同你一樣, 周末都唔鐘意出街同人迫,因街外, 人太多啦!! 但有時坐係屋企耐, 出下街, 心情都會開心啲. 由其是今次遇到一啲需要嘅家用品 (Hello kitty 洗手液樽)
    ~你點呀!! 找工作方面,如你心意嗎!! 等我有時間去你個blog睇下!!

    ReplyDelete
  15. 又真係好凍呢 ~~!! 個kitty樽好可愛
    [版主回覆04/04/2013 10:25:51]Katie:
    ~依邊冬天係咁架啦!! 我到而家都要着住件大褸. 先得.
    ~我自己都好鐘意個Hello kitty 樽, 而家日日都用住.

    ReplyDelete
  16. 個枱墊好靚!
    [版主回覆04/04/2013 10:27:05]mabel:
    ~我都好鐘意張枱墊,而家每日都用到,好實用.

    ReplyDelete
  17. Mrs Cook 小花媽4 April 2013 at 01:37

    吓...多倫多E+人逼逼...以前uptown很寧靜...人少少就好舒服~~
    [版主回覆04/05/2013 06:32:01]Mrs. Cook小花媽:
    ~如果係多倫多, 住係house,都需要渣車, 但一出到購物地方和商場, 就真係好多人
    ~而家真係多咗好多國家移民多倫多, 唔只亞洲移民, 歐洲(希臘,意大利...)移民都唔少, 仲有牙買加人...... 佢哋鐘意黎多倫多, 佢啲嘅社區, 都越來越廣大. 而且, 好多大廈和房屋未起好, 已經賣清光啦!! 好恐佈!

    ReplyDelete
  18. 係呼panera bread? 我之前去食都送apple
    [版主回覆04/05/2013 06:32:02]Mrs. Wu:
    係呀!! 我就係去咗Panera bread 食, 佢興送蘋果, 我覺幾健康.

    ReplyDelete
  19. WA~好得意既KT用品~睇下HK有冇先~
    [版主回覆04/06/2013 14:48:59]素會員
    -我係hello kitty fans 嗎! 所以特別留意hello kitty 產品.
    -個樽, 我自己都好鐘意. 而家日日用住添!

    ReplyDelete