復活節假期


March 28,2013 (Thursday)


今個復活節, 放friday, Saturday, and Sunday. 剛剛一個長周末.


而Thursday (March 28)...一放工,仲唔急急步, 同Brian彈咗出街咩.  哈~


好好彩, 復活節假期啲天氣睛朗!! 但就好大風, 同埋仲好凍, (單位數氣溫度). 但放睛去街方便啲.


↓假期一開始, 就好好天.




Thursday放工之後, 我哋去行商場, 其實無野行,至在出下街. 好彩Brian肯同我癲. 哈哈~~

之後,去咗food court食dinner, 兼買埋,我至愛嘅bubble tea. 其實, 平時都有機會飲到, 但怕成日飲,會無咗個期待感. 限自己放假先可以飲返杯.


唔知係咪太耐, 無係星期四夜晚出街, 原來星期四, 條街無咩人, 周圍都好靜. 除咗Bubble tea 間鋪頭要排隊之外. 其他鋪頭, 和其他食店,靜英英. 


外國人真係咁鐘意放假就"得"係屋企??



↓bubble tea店, 買一杯,排咗十分鐘先order到, 太多人!! 飲咗sugar cane 汁加椰果&珍珠.


↓晚餐, 係商場個food court 食, Brian 食韓式燒肉飯盒, 我食泰式辣汁雞河. (兩客食物, order完兼攞到飯檯, 都唔洗5分鐘. 真少何, 唔洗排隊, 而又咁快有野食!)




----------------------------------------------------------------


March 29,2013 ( Easter Friday)


其實,依一日公眾假期,市面上所有商場, 超級市場和食鋪, 總之, 大部分門市, 都會全面關閉. 真係只有小部分食鋪肯開門咋!! 所以,條街好靜.


我上網揾到間食店, 係依日都肯開門營業, 就去試下食餐lunch. 入到去, 隊都唔洗排. 一入就有位坐.


試新食店, 個心係好開心, 但依日我唔知做咩, 係餐廳, ....唔小心倒瀉成杯冰水. 我平時, 真係唔會咁架!! 仲要杯水倒正Brian部寶貝電話度. ............我驚到呆咗.


好彩, 部電話有個保護殼, 啲水入唔到部電話裡面. 但我全餐都好擔心, 食都食得好唔開懷.....好想快啲返屋企測試部電話, 有無問題咋!! 


最後, 食完, 我點都要求即刻返屋企check 電話有無事!! 其實, Brian本來想帶我去沙灘行, 但我無心情去!!


講真,如果有事, 全市無鋪頭開門, 都要等第二日先買到部新電話比Brian. 好彩, check 完所有電話功能, 係無事咋!!


我以後,都唔想去依間新餐店呀!!。。。。除咗有恐俱感之外, 仲攪到要餐廳啲侍應拖地....., 好尷尬呀!


↓間新食店好多電視架!! 我好似睇緊電視, 飲咗杯朱古力奶昔. (就係奶昔後面杯冰水, 我倒瀉晒)



↓Easter friday, 係要守齋架!! 天主教守齋可以食白肉. Brian食咗fish & chip, 我食咗雞肉牛油果三文治配Nachos


依餐lunch之後, 竟收到call, 要去做兼職呀!! 心諗, 都好......有啲野做, 唔會仲諗返自己, 食lunch 時, 倒瀉水一事!!


有啲其他野做, 轉移視線, 成個人都放鬆啲. 真係懷疑自己係勞碌命, 係要做下野, 個人先正常返啲!!!


好彩,份兼職唔洗做太耐, 完成之後, 同咗Brian去咖啡店飲下野!!


↓復活節假期, 天氣好好, 但仲係好凍架!! 仲要着住件褸先出到街!! 好彩咖啡店係室外裝咗暖氣, 冬天有太陽,就可以坐戶外嘆咖啡!

↓去咗飲咖啡, 嘆一嘆!! (如果無戶外暖氣,我係戶外座位,坐唔到幾耐, 因我超級怕凍)
 
↓Easter Friday晚餐, Brian 煮咗蕃茄雞肉配飯(Brian想係依個餸加蛋絲,但蛋絲效果唔太成功, 但味道唔錯!!)....而夜晚睇睇下電視, 悶悶哋,  走咗去下麥當當買野飲, 我飲orange smoothies, Brian飲熱mocha



-------------------------------------------------------------------------


March 30,2013 (Easter Saturday)


去咗教堂望彌撒, 由於復活節彌撒, 係比較大型. 所以, 會比平時多人去啲.


入教堂要排住隊入去. 還每人有支蠟燭.


其實, 我都係半年前,先開始去依個教堂, 我唔知復活節彌撒嘅野, 我諗住復活節彌撒, 同平時咁, 坐係教堂張長凳, 等彌撒, 又唔知要入門口前, 要去攞支蠟燭, 所以, 就分付Brian 返轉頭攞蠟燭比我. 點知依個時候, 有個白人女人,我諗她都係信徒, 見我手上無蠟燭, 自己一個坐係張長凳度, 就走去唔知邊度, 比咗支蠟燭我!! 個白人女人, 真係非常nice.


Brian返番個座位,見我手上有蠟燭,都好surprise!!


突然間感覺, 好多野, 真係有條路安排比我, 生活上, 真係唔洗太過擔憂, 一步步跟住走, 就可以!!


↓復活節去望彌撒, 復活節嘅彌撒比較長時間, 而且, 比平時多人去教堂,.... 而復活節彌撒, 一人有支蠟燭
.



去完教堂, 就出咗街......依日, 係復活節假期,唯一一日, 有門市open.


所以, 嘆咗個食麥當當早餐, 之後, 就去行商場, 再之後去嘆下午茶.


↓Easter Saturday早餐食麥當當, 下午茶, 每人食咗件餅



我嘅假期都係以食為主, 所以, 食食食咗兩日, 開始有點滯. 所以, 依日晚餐就食清啲, 食水果&蟹肉三文治,就算數.

好彩, 而家得我和Brian,兩個人, 食咩都可以簡單啲都得!!


↓Easter Saturday 晚餐有蟹肉三文治+水果
 

-------------------------------------------------------------------------

March 31,2013 (Easter Sunday)


話咁快,又到咗復活節假期最後一日.


我瞓較可以好驚人, 可以瞓好耐, 但又可以瞓幾個鐘,就差完電.


但我係Easter holiday就肯定係前者, 瞓好耐, 都唔想起身.


一起身, 就見到Brian 整緊個Easter sunday brunch.  他真係好鐘意整野食, 而家連brunch 都整埋. 我唔負責洗碗, 真係無機會入廚房.


最後一日easter holiday, 都無咩動力周處走啦!! 係屋企騰下,又一日.


雖然, 全個復活節假期, 只是在家附近行商場,出街食下野,以及係屋企hea 下, 好似好簡單, 但越簡單, 越舒服!! 感覺休息到, 先係重點!!!


↓Easter sunday brunch (有hot cross bun, 即十字圓形麵包, 只有復活節才有購架!) 晚餐食白菜雞腿煲
 
 
 
 

13 comments:

  1. Vicky, 你呢個假期都好充實又可休息.
    乜你都中意同食得辣, 我都係, 但少食. 但麻辣就米攪, 我受唔到麻, 同太油.
    你出外吃的快餐都係我中意叫的.
    Brian 弄的 Easter Sunday Brunch 好啱我口味.
    我好胃食, 但就講多過食, 睇睇下你d blog, 其實我平時d 食法同你差唔多.
    但有節日及生日就會攪大d.
    食完飯仲可以落麥記, 幾多點呀 ? 其實你都好方便丫, 同香港咪差唔多.
    [版主回覆04/17/2013 12:17:35]Alice
    -其實Easter holiday 都係喺自己屋企附近, 食下嘢, 行下商場, 其他時間都係在家休息多, 難得放假, 都費事整到自己咁繁忙.
    -放假, 通常有個通病, 就係好遲先起身, 所以,通常係放假時期, 都會一餐當兩餐食. 所以Brunch 會弄得豐富d.
    -食完飯, 洗埋碗都10pm, 我落樓下去麥當當, 步行唔駛5分鐘就到, 而且我依邊好多麥當當都開24小時, 所以有時口痕, 都會去下.
    -我住係市中心, 一落街, 好多交通工具和食店和便利店, 好方便, 我專登揀依d地方住, 因我太鐘意方便啦!

    ReplyDelete
  2. Vicky,妳嘅假期開心喎!雞肉牛油果三文治系我嘅至愛!
    [版主回覆04/18/2013 05:03:45]Flora:
    ~假期都係盡量休息, 都唔知自己係咪懶開, 而家出街食一餐, 已經好夠皮.
    ~我好鐘意食牛油果,所以, 出街見到,都會order 黎食架!!

    ReplyDelete
  3. 好豐富呀,雞肉牛油果三文治咁大份既
    食完咪好飽飽囉
    [版主回覆04/18/2013 05:03:49]Ophelia:
    ~我都覺份牛油果三文治好大份, 我後尾都剩係食餡, 無食到啲麵包. 哈哈~~

    ReplyDelete
  4. 好喜歡你地整出來的brunch, 又豐富,又靚樣!
    [版主回覆04/18/2013 05:03:50]冬日Winter:
    ~我哋啲brunch, 多數都夾埋早,午餐一齊食. 所以, 會大份啲!! 哈~

    ReplyDelete
  5. 又開始你哋嘅 outdoor dining。
    以前讀書成個 Lent period 都要 fast, 依家。。。。完全無做 lu。
    Toronto 啲 bubble tea 真係間間都排大隊,無人嗰啲都唔敢幫襯。
    四個薯餅?!?!
    [版主回覆04/18/2013 05:03:52]Angela:
    ~我哋outdoor dining都唔係好特別, 我哋而家好懶, 真係好多時,都唔唔願出街食!! 哈哈~~
    ~我同你調轉,我讀書時, 完全無係fast 過!! 其實, 我都係今年先開始fast.
    ~我太鐘意飲bubble tea, 我一去開賣Bubble tea 嘅地方, 就會買一杯, 不過, 近排最鐘意飲日出茶太. 我覺依間鋪, 沖得唔錯!!
    ~就係依幾個薯餅,食到滯滯哋. 哈哈~~

    ReplyDelete
  6. 你個三文治好多料, 好豐富呀!
    [版主回覆04/18/2013 05:03:53]小咪咪:
    ~個三文治set, 份量好大, 我都食唔晒!! 不過,幾好味!!

    ReplyDelete
  7. 做假日兼職

    勤力!
    [版主回覆04/18/2013 05:04:31]zaza:
    ~都唔係勤力, 有call 就要開工!!

    ReplyDelete
  8. 雞肉牛油果三文治好足料~見到即刻好想食三文治呀~賣相有點似公司三文治~XD~
    [版主回覆04/18/2013 05:03:56]素會員:
    ~set三文治真係好足料, 我到最尾都食唔晒, 不過, set 三文治都整得幾好味!

    ReplyDelete
  9. 今日好彩 click 到上網,探吓你先!
    食足四天 !!!
    [版主回覆04/18/2013 05:04:06]Mike:
    ~放假, 多數都係以"食"居多!哈哈~~

    ReplyDelete
  10. 放假好天真係好,我地復活幾日假期都落雨,好冇mood
    放咁多日假唔約朋友,只係兩個撐枱腳咋?
    [版主回覆04/18/2013 05:04:01]Oli:
    ~其實,我同Brian越來越懶, 放假都只想留係屋企, 出去食餐晏之後, 都唔想再去第二度. 所以, 都無諗住約朋友, 此終, 我這邊地域太大, 約朋友都好需要預早好多約.

    ReplyDelete
  11. 我都想訓好耐呀,嗚嗚嗚.......
    倒瀉水好正常啫,吾好咁擔心啦,而且部電話都無事!
    [版主回覆04/18/2013 11:25:20]Mrs. Wu
    -如同你比較, 你真係瞓少好多, 但你用啲時間倍Hannah, 依d 時間用得更有價值.
    -Brian 對啲電話係寶貝, 我倒瀉水, 好驚破壞咗佢d寶貝. 我真令願徊己比水淋好過.

    ReplyDelete
  12. 我唔知道原來Easter friday係要守齋添
    份雞肉牛油果三文治好豐富啊
    [版主回覆04/24/2013 00:12:31]Jo姐姐
    -天主教守齋, 都可以食白肉, 其實, 如果我唔講, 同朋友食飯時, 啲人都唔知我守齋㗎!
    -我鐘意食牛油果, 所以一見到三文治配牛油果就即order 黎食

    ReplyDelete
  13. Your Easter holiday is super relaxed !
    [版主回覆04/24/2013 00:13:43]Happy girl
    -放假個重點都係休息下, 輕鬆下, 出下街食下嘢,唔去遠, 已經好舒服

    ReplyDelete