Last day @ Vancouver & 禮物


July 30,2012 (Monday)


黎到Vancouver 嘅最後一日.



我們通常都不會再約其他Aunties and Uncles. 但又唔知點解, 到最後一日,通常都好趕, 連食野都係揾個 "就" 腳嘅地方食.  



好彩, 最後一日, 係好趕, 但都黎到溫哥華嘅港式商場.  行就無咩點特別行, 只係食個晏. 買咗幾包日式糖果, 就走.



雖然, 無咩點行個港式商場, 但就"係咁二", 係商場行咗一圈, 但我發覺, 這個港式商場, 真係好捨得佈置. 次次去依個港式商場, 商場都有個主題.  今期就係Lego 展. 而且, 周圍都有巨大植物作裝飾. 攪到商場好新. 而且, 好有動感. 這方面, 西人商場少這些裝飾.



↓在溫哥華大街上





↓在港人開到商場, 有Lego 展, 還有很多巨形植物作裝飾



在港式商場內, 去了其中一間港式茶餐廳食lunch. 諗住茶餐廳會快手啲. 點知等咗好耐先有野食. 而且, 味道仲一般. 下次, 都未必再食!!


↓在茶餐廳吃lunch, 例牌飲凍檬茶, 豆豉椒絲排骨炒麵




↓星州炒米,焗蕃汁豬扒飯




攪咗一輪, 正經事. 見有啲空擋時間, 就諗住去食下午茶. 



一講飲茶, 食餅. 我就so happy!! 我提議去Thomas Haas 餅店!! 但去到, 才知係close 禮拜一. 最後, 都食唔到下午茶. 不過好彩係, 我而家一年都返兩至三次溫哥華. 都係等多幾個月,12月先再去Thomas haas餅店.  此於, 有期待, 下一次, 去溫哥華旅行就會更加開心啲.



因此, 最後去咗另外一間餅店, 買西餅, 外賣返Brian's 屋企食.  (又食啦!!)


↓不能試這間Thomas Haas 餅店添!! 謂有影張相留念




↓下午茶, 去了別的餅店, 買餅吃.




買西餅時, 路經Brian係溫哥華讀嘅學校. Brian 好掛住依間學校架!! 佢成日係我耳邊提住這間學校. 平時, Brian 對任何事物, 都唔會太上心. 但對這間學校就好掛念. Brian仲話, 第時自己啲小孩要去返依間學校讀書!! 咁我第時咪要生仔先得. 因依間學校係男校黎架!!



其實, 我哋係溫哥華, 逢星期日都會經開Brian讀過間學校. 因為星期日是彌撒日. 教堂就係正,這間學校隔離. 但Brian 見今次閒日經過, 就泊架車係埋一邊, 影自己間學校. 不過, 我驟眼睇, Brian 以前讀個間學校. 都幾多設施. 有一個觀聚看台,有foot ball 場, 又有跑步徑. 設施都齊全喎!


今次, 都算係到Brian 讀過嘅學校一遊!!


↓Brian 在溫哥華所讀的學校



↓校內設跑步徑和football 場




 



而晚餐, 去了我和Brian 近來至喜愛嘅日本餐廳----「牛角」 食.



雖然, 一星期前都去過「牛角」, 但就坐室內食, 而今次就特登坐室外, 因溫哥華天氣溫, 只得19-20℃咋!! 坐室外, 對住個爐燒野食. 超perfect!!! 



但原來, 這間日本餐廳, 坐在戶外用餐,會附上一大條毛毯.  雖然完全都唔凍. 但就感覺餐廳好細心.



出外吃飯, 又一如以往, 我哋不段order 食物, 連個waiter 都話夠. 但我哋仍不理waiter 勸. 仲繼續order. 叫到全檯都係食物. 連啤酒都order 了3 渣. 最後, 全部清晒. 真係好有食力, 仲好有飲力!! 哈哈


食完就執行李啦!! 好唔捨得呀!!


↓在日本餐廳的戶外位, 吃晚餐.  戶外環境都不錯!!



↓在餐廳內, 大家一張合照



↓吃中式餐, 通常都係Brian's daddy 點菜.  首先黎一渣冰凍啤酒




↓小食....炸豬肉, spicy tuna roll (其實,仲食咗好多, 但無影晒)



↓熱辣辣石窩飯, 和烏冬......之後, 開始燒呀燒



↓啲日式香腸,好好味, 包錫紙裡面, 是美味的三文魚



↓燒粟米 ..................次次都燒到個爐, 無咩位....哈哈~~




今次, 係溫哥華都唔係留咗好耐. 因有幾日去咗內陸地方玩. 但今次, 都係溫哥華買咗啲野嘅!! 由其事Hello Kitty 物品啦!! 



而家, Brian's parents 都知我好鐘意Hello kitty. 有一日, Brian's daddy竟然無啦啦停咗係馬路邊. 叫Brian 落車, 望下間Hello kitty 店幾時開門. 等大家可以預時間比我去買野!! 哈哈~~ 嘩! 依個舉動令我好驚訝! 但我又好開心......Brian's daddy咁關注我.


↓今次, 在溫哥華買咗件衫, 一點頭飾, ....當然,有Hello kitty物品



↓還買了日本糖果, .....又是買頭飾,因為我成日"cool"起頭髮. 所以, 頭飾好需要. 一見就買. 而且, 又平呢....(夾埋都係$2加幣)



最後, 還收到, Brian's mom 所送贈的名貴絲巾作禮物. 我見到, 都唔好意思收!! 但Brian's mom 話預咗送比我. 仲話我返工可以用. 仲教埋我點用.....

↓今次, Brian's mom送咗兩條名貴絲巾比我




其實, 我在溫哥華, 似一個大食懶, 日日食,日日玩.  我生活方式和水平也未必和Brian's parents 相同. 我也沒有特別做了些什麼, 只是隨意跟着大家腳步, 一步一步行.  但Brian's parents 對我的好意. 真的好難得. 至少我知, Brian's parents 有擺個心出黎了解我, 觀察我.

我不少想炫耀什麼, 因今天唔知聽日事, 只知關係需要慢慢堆積, 我也希望大家一直會有好進展. 繼續了解大家. 

14 comments:

  1. 咁妳幾時生仔呀
    果兩個kt杯好靚丫
    [版主回覆09/11/2012 11:04:30]Oli:
    ~哈哈~~ 唔知呀!! 可能有排. 不過都要隨緣!! 哈哈~~
    ~Yeah yeah, 你真係有眼光, 讚我兩隻杯靚, 因我都好鐘意!

    ReplyDelete
  2. 睇嚟搬去溫哥華住係下一步囉! 好事近囉!
    [版主回覆09/11/2012 11:04:38]小咪咪:
    ~都係架!!去溫哥華是我將來其中的一步.
    ~我一識Brian無耐, 他已經係我面前,講future 仔仔要去邊度讀書. 但都講咗十幾年. 哈哈~~

    ReplyDelete
  3. some people pay very good attention to other people's preferences, interests etc. It can be because they like you or because it is their nature. I can remember other people's preferences because of habits -- it was my job's nature before.
    [版主回覆09/11/2012 11:28:10]Mrs. Tin Tin:
    ~你的工作, 應該需要pay a good attention 去留意人??
    ~我只是做返自己, 笑便笑, 隨意跟從自己感覺一步一步行. 我知可能,只是做了一點事, 就可能令到他人討厭和喜愛. 但當然每個人都選擇後者啦!! 所以, 幸運是能夠給人看到好的一面, 討人喜歡!! 但同時, 自己要有進步. 外面整齊. 能永遠給人或者給自己有一好的感覺. 現在希望一直會繼續好下去啦!!

    ReplyDelete
  4. 大家相處融洽

    互相關注和尊重
    [版主回覆09/11/2012 11:28:20]zaza:
    ~都是咁岩大家岩channel. 我希望一直好下去!!

    ReplyDelete
  5. Hermes絲巾真係好名貴,brian媽媽對你真係好!
    係啦,快D生番個
    [版主回覆09/11/2012 11:28:47]Mrs. Wu:
    ~這兩條絲巾, 是比較昂貴的!! 我初頭都不好意思收下. 但Brian's mom 好熱情呢!! 好nice. 不過, 我現在不捨得用呢!!
    ~生, 都係隨緣. 只希望到我哋想生時, 會"中"到. 但而家, 我兩還未有這個念頭!!

    ReplyDelete
  6. Brian's Mom is very good to you ! The gifts are precious ! Brian's parents are nice person.
    Hope that you can get along with them all the way !
    [版主回覆09/11/2012 11:29:44]Happy Girl:
    ~我知, 可能一件小事, 就會令人討厭和喜歡. 所以, 我也同樣希望, 大家關係會更好!!

    ReplyDelete
  7. 好好彩你同BRIAN屋企人都係容易相處明白事理嘅人 - 所以咁融合。
    我好鍾意睇到你去溫哥華, 好溫馨, 同咪好多美食!
    [版主回覆09/11/2012 11:29:15]Angela:
    ~我都唔知, 我自己係咪容易相處, 但我完全沒有想像會有這一個地步. 我知, 我可能做了一件會即刻令人討厭or 喜歡. 因此, 我希望一直好下去.
    ~你同Dondon有時間, 一齊去溫哥華, 當旅行去玩下啦!! 多美食, 多香港野,你會鐘意架!!

    ReplyDelete
  8. 哇, 牛角,正呀!!!
    我同意你所講呀,外國既商場真係好少花心思佈架,所以每次番到HK, 我都覺得D商場好靚架!
    BRAIN的父母對妳好,不要覺得不好意思啦,佢地第時都係妳既老爺奶奶嘛...但我呢,其實我好怕人太熱情的, 好彩我老爺奶奶係鬼婆鬼佬,唔會過咗位...我最唔鐘意人突然咁我門鐘...我係屋企著得好CAUSAL同分分鐘做緊MASK,成隻鬼咁...
    我都記得妳鐘意HELLO KITTY架,hehe :D
    [版主回覆09/13/2012 01:27:28]六月,
    -牛角,我幫襯過一次,就很鐘意,你係咪就黎返hk? 在hk就找機會和朋友一齊試一試吧!
    -外國商場,裝修格局,大多一模一樣,最多聖誕有點裝飾,平時真係商場一個.
    -我同Brian's parents 係近幾年先開始接觸,初頭,大家一起,都係觀察態度,而且生活節奏不一,所以大家都用咗啲時間才了解大家. 但最開心brian 父母肯放個心出黎去了解. 依樣先最令我最感動.
    -唔知外國人係咪特別熱情啲?我依邊啲外國人都鐘意"了"人傾計(善意),但有時我超趕時間嗎!但禮貌上都講幾句.
    -我哋自少係香港長大,生活文化點都同外國人有出入,我都明你突然間要去按門鈴的狼狽樣. 但外國人都係出於關心. 反而我覺你嗰邊d人好有善.
    -你真好記醒,我超喜歡hello kitty 㗎!去到溫哥華(因多日本人和港人聚居),所以去到就會買. 哈

    ReplyDelete
  9. @@ 件衫有少少似....童裝喎
    [版主回覆09/13/2012 02:14:51]Cherrie,
    -件衫,可能係影相角度問題. 件衫係大碼衫

    ReplyDelete
  10. 係Vancouver好容易feel到懶D,可能周遭人的生活吧了!有點miss Vancouver...本來打算中秋反,但Mochi B還是小了點,希望X'mas反到去啦!
    妳的'奶奶'(he..he...)對妳很好呀!... Jealous中......
    [版主回覆09/13/2012 02:30:46]空中少奶奶,
    -可能溫哥華的天氣平均都比較多倫多暖,而且溫哥華的地勢冇多倫多大. 所以出街唔洗用太多交通時間. 因此,我都覺溫哥華生活比較feel 到懶D 嘅一面.
    -待Mochi B 大少少先出門啦!12月Mochi B 都半歲人仔,抵抗力會強d. 帶她出門就very good. 而且12月又係聖誕,比較容易約朋友. 希望你12月可帶Mochi B 去溫哥華啦!(我12月都會返去,哈)
    -嘻嘻,希望我同Brian's parents 嘅relationship 會一步一歩keep 住好落去.

    ReplyDelete
  11. 果然係港式商場,香港d商場都係經常有唔同主題佈置或者其他活動舉行!
    去旅行有Hello Kitty收穫,特別開心!兩隻Kitty杯都好靚呀!
    [版主回覆09/13/2012 02:36:59]ccKitty,
    -我覺香港營運一個商場,真係好出色,好有諗頭. 真係香港先肯花咁多心思,搞主題佈置. 外國商場,只是局限於聖誕先會佈置下. 平時,真係商場一個.
    -你講得無錯,去旅行可買到Hello kitty確實特別開心. 而嗰兩隻杯,我都鐘意,而家用緊.

    ReplyDelete
  12. Brian's parents 對妳愛護有加 , 真係好錫妳呀 !
    [版主回覆09/13/2012 02:38:08]ak,
    -都係大家互相都有了解大家,希望到未來都能如此

    ReplyDelete
  13. Vicky ...是真的仙人掌球..?? 真大個球 , 好似燈籠喎
    [版主回覆09/13/2012 02:39:08]冬日Winter,
    -又係喎!又幾似大燈籠喎!哈

    ReplyDelete
  14. 多個人關心自己,真係零舍開心架!
    [版主回覆09/21/2012 21:50:32]mabel,
    -都係㗎!從而都能學習點去take care 其他人

    ReplyDelete