Day 5 @ Kelowna (Golf)

July 25,2012 (Wednesday)



黎Kelowna (B.C. Canada), 有兩個目的. 其中一個目的, 便是打Golf. 



雖然, 我在電視就已經看過很多年Golf 球賽. 也在Driving Range練習好多次的發球. 但上Golf 場. 望住一個又一個筒. 由朝早到黃昏, 對住18 個筒. 都係第一次!!



由於, Brian 太熱愛Golf, 所以從他口中, 從電視中, 甚至在Golf 練習場. 我都對Golf 都有啲知知哋嘅信息. 但一上到Golf 場, 就有完全不同感覺.



一個Golf場, 範圍很廣, 但打一場Golf, 便規定一Group人一起打, 大家在同一地點輪流發球.  由第一個筒, 同一group人打到第十八個筒.   這一Group人內, 有些人是不認識. 但就要互相尊重大家球技和速度. 而且, 速度問題, 筒與筒之間, 可能會遇上另一組人在揮鋼.  當然, 要靜心等待別人揮鋼完成, 自己才能發球. 所以,  打Golf 都要很禮讓下.



因此, 要令整場Golf打得順暢.  就要互相尊重大家. 所以,我覺某程度上, 上場打Golf,  都打得幾趕下.  因我嘅性格, 就係最怕"咗"到人!! 



不過, 我都明, 點解一打Golf就會愛上. 因每一個筒, 都有唔同地理, 角度和地勢, 一球一球打上去, 當每個筒, 都能達到某程度標準. 個種成功感, 真是很難形容. 



這次, 上場打Golf, 天氣真係好熱, 由朝到晚都在太陽低下, 遇上了許多太陽光+ 蚊蟲. 我也被蚊咬了幾噠.  其實, 在這熱天氣下, 打Golf 都幾吃力下.  雖Brian 平時怕熱, 但當他上場一打Golf, 咩熱都唔記得啦!!


不過, 每個Golf場, 有名師設計Golf 場的地形和地勢來融合大自然景色. 所以, 一邊打Golf, 也可以一邊見到沿途景色.  原來, 上場打Golf, 都有另一番享受!!




 ↓一起身, 即換上打Golf嘅衫. 酒店附送自助早餐. 簡簡單單食了一點.





↓到達Golf 場. (付費 and 攞Golf cart)




↓上Golf場前,練習開球.  我坐上Golf cart 上



↓一組人一齊打, 一組人內, 有些是不認識的人. 大家輪流發球.




↓其實,我第一次渣Golf Cart, 好彩, 架車都唔難控制.




↓上場打Golf, 就係會望到依啲風景. (藍天,白雲, 綠茶如茵)




↓打完一球, 便馬上, 上Golf Cart 去追自己剛打的波. 其實, 這個程序都幾趕時間下. 有時都係好快手影張相.




↓同我們同組打Golf 的人. 知我哋四個是一個family, 所以幫我們影合照........而Brian and Brian's daddy 打Golf 是相當認真.




↓我覺Golf Cart好好玩, 所以,爭住渣...........................Lunch time 在Golf 場小食店買hotdog 食. 但咬一啖, 又要打. 隻hotdog要分幾次先食得晒.

 


↓Brian and Brian's daddy 揮桿發球. (個Golf 場高居林下, 啲景好舒服)




↓打到最尾個筒, 有噴水池,......

 

 

12 comments:

  1. 烈日當空,雖然有帽、有太陽眼鏡,但都幾辛苦下喎
    打咗幾耐呀?半日?
    [版主回覆08/24/2012 22:33:31]Oli,
    -依場波,大概打咗4小時啦!但都唔係長期直曬,中途有Golf cart 坐. 咩都放晒係golf cart 度,唔洗自己托球桿行去第二個筒,已經比我想像中舒服.

    ReplyDelete
  2. Molly 公路之星23 August 2012 at 20:40

    HAHA~我去親GOLF場都係去餐廳食嘢ja~~老公以前都打, 不過佢話依家冇興趣了~~奶奶時時都問佢, 幾時入番會, 同佢一齊打~~
    [Molly 公路之星回覆08/25/2012 07:27:53]因為奶奶家隔離就係golf場,唔想開車就步行去那邊吃午飯lor~然後每次去奶奶都會問老公,你幾時入番會,同我一起打呀?(因為佢冇伴打都好耐冇打)我見老公嗰袋golf棍0既封塵程度我估冇打十年起碼啦!其實golf場咁近,真係應該pick up番~
    [版主回覆08/24/2012 22:38:48]Highwaystar 公路之星,
    -咁你每次倍你去老公去Golf 場,咪要坐係餐廳食好耐嘢囉?因打一場golf, 都成幾個鐘!
    -你奶奶都打㗎!你奶奶"吹"你老公打,似符你奶奶嘅打golf 癮仲多過你老公,嘻!

    ReplyDelete
  3. 我係見光C 打GOLF一定無我份呢
    不過天氣咁好 環境又靚 去行吓都唔錯
    [版主回覆08/24/2012 22:43:06]Jo姐姐,
    -其實,我對住太陽又ok喎!我怕凍天多d. 所以,我覺打gokf依個戶外活動,對我黎講,唔會太辛苦.
    -好彩,去旅行嗰幾天,冇雨,可以玩得舒服d.

    ReplyDelete
  4. 天氣咁好, 環境又靚, 真happy!
    [版主回覆08/24/2012 22:44:51]小咪咪,
    -出去玩,最好係天氣好,玩得又舒服和自在d.

    ReplyDelete
  5. 一種高深玩意!
    [版主回覆08/24/2012 22:46:25]mabel,
    -一啲都唔高深,反而我覺易學難精.

    ReplyDelete
  6. 原來你第一次打洞, 不過第一次就打18個洞多咗啲喎, 唔先試9洞??

    我去親golf course都係揸golf cart嘅, 我覺得好好玩. 但我唔會打, 免得阻住人.

    我其實好唔明點解咁多人怕曬..... 曬太陽係一件好美好嘅事.
    [版主回覆08/29/2012 00:13:01]Ceci:
    ~第一次上Golf場, 反而係鐘意渣Golf cart!! 哈哈~~ 架車細細, 而且Golf 場啲路又高又低. 感覺更好玩!! 哈哈~~
    ~其實,我唔怕晒太陽, 我一年裡面, 都係得幾個月係會熱, 反而, Brian's mom 怕晒, 時常提我渣防晒, 仲叫我用件長袖衫遮住手脾......哈哈~~雖然話係Golf 場4個鐘, 但有Golf cart 坐, 又唔係長期直晒. 我ok 架!! 反而, Brian平時少少太陽都話熱, 唔出街. 但打Golf 時又照打. 佢對熱有雙重標準!!! 哈哈~
    ~前排, 我睇cnn, 影到中國有好多女人出街, 全身都遮晒,連埋塊面都遮埋, 得對眼. 仲要熱日下, 無落雨, 擔埋傘. 我覺好得人驚!!! 但原來係中國, 啲人怕晒黑, 因為一白遮三醜外. 白....係代表有錢!! 因為唔係勞動人, 同埋有錢護理皮膚!!! 但遮得對眼出街, 好似無咩意義囉!!

    ReplyDelete
  7. 我未去過打18洞, 不過成日都覺得打GOLF好悶, 又或者係身邊個個唔太好, 搞到我都唔中意.
    [版主回覆08/29/2012 00:33:38]Mrs. Wu:
    ~其實,我唔認識Golf 時, 都唔覺Golf 係一個好悶嘅玩意!!! 到我認識Golf 之後, 我覺Golf 係好玩和考思想嘅玩意. 一下揮桿, 其實已經好多steps 係裡面!!! 好難學得好!! 但就因為打Golf, 係唔同地方打, 每個地方都有唔同特式, 所以, 更有挑戰性. 打到自己目的, 好有成功感!! 而且, Golf 場啲風景, 個個筒都唔一樣!! 因此, 係Golf 場打Golf, 個個筒都有唔同驚喜架!!

    ReplyDelete
  8. 好勁呀....打18個洞...老公唔肯陪我試玩GOLF呀...佢話好悶喎...
    [版主回覆08/29/2012 00:33:17]傻瓜.菲
    你哋唔怕熱, 其實打Golf 都幾岩你哋架!! 而且, 打Golf 一啲都唔悶. 我覺好好玩. 而且, Golf 場啲風景, 個個筒都唔一樣!! 因此, 係Golf 場打Golf, 個個筒都有唔同驚喜架!!

    ReplyDelete
  9. wah ha...勁喎, 18洞, haha 如果兩個人打一個打左去東一個打去西咪好煩
    [版主回覆08/29/2012 00:33:33]Cherrie:
    有Golf cart 嗎!! 就算一個人打東, 一個打西, 用Golf cart 渣去個地點, 開球囉!!

    ReplyDelete
  10. 好靚的golf court!我去過大陸打過一次九洞golf,幾好玩!但打得不太叻,打得叻要計好多嘢!我較愛tennis and badminton!妳件golf衫和打golf look幾形呀!
    [版主回覆08/29/2012 00:33:45]Happy girl:
    你都對Golf 有啲興趣, 會特登上去China 打Golf!! 我都覺Golf, 唔係話容易學懂, 揮一下桿, 其實都已經好多steps 啦!! 但就係咁樣, 好有挑戰性, 會有成功感.
    我都鐘意tennis and banminton 架!! 但要找伴......
    其實, 我Golf 啲裝, 都係好隨意. 多謝你留意and 讚賞!! 嘻

    ReplyDelete
  11. 場內風景好靚綠草如茵 , 行下又打下球很寫意 , 怪不得現在香港都興打喇 .
    [版主回覆08/29/2012 00:37:47]ak:
    香港都流行咗Golf 好耐. 不過, 香港士壤少, 所以, 香港打Golf 會比較昂貴!! 可能而家啲人肯享受, 重健康. 所以, 打Golf 多咗掛!!

    ReplyDelete
  12. Brian 套 golf 衫連帽好型.....
    [版主回覆08/29/2012 00:37:59]冬日Winter:
    都無特別配襯, 帽.....只係有需要就使用!!!

    ReplyDelete