Day 6 @ Kelowna (Golf & Water Slides)


July 26, 2012 (Thursday)


在Kelowna的第二天,  又是一大清早, 上Golf course.



第二次上Golf course.  好明顯, 我已經沒有周圍都影一餐. 趕時間, 完成18個筒. 



由朝打到3:30pm. 我中途都係坐係Golf Cart,邊行邊食件蛋糕---當午餐. 反而Brian and Brian's Daddy全程只係食咗一條granola bar. 就可以捱得住全日, 仲要全日強力揮桿. 仲要在太陽抵下大晒住.  都"頂"得住. 真係覺得佢哋兩仔爺. 真係好熱愛打Golf.



我還未咁熱愛Golf.....不過, 我想找機會練好一點Golf.  其實, Golf 都唔易學之餘, 又唔容易精. 而且, 每個Golf Court 都有不同地勢和距離.  Golf 是考自己腦根和考技術的運動.  真係要練多一點才打.




↓在Golf 場, 好鐘意渣Golf Cart, 可能Golf 場啲路又上又落山. 但就渣架細車仔, 感覺好funny!! ....哈哈~~ .......................上Golf 場前, 在酒店食嘅自助breakfast (雖早餐係自助營式, 但都係攞咗一次, 夠就算.)





↓去Golf 場前影下先, 由於酒店渣車去Golf 場, 沿途好多山, 啲山上啲草都黃晒, 感覺好熱!!!




↓開始打Golf




↓打打下見到Kelowna 機場. 打Golf 就係咁, 唔同嘅筒, 就望到唔同景象. 感覺好有驚喜.



↓在Golf 場食lunch (一件蛋糕 + 營養朱古力奶)



↓在Golf Cart 內食lunch.....................Brian and Brian's daddy 打Golf到好投入.




打完Golf, 返回酒店, 我和Brian便去了酒店啲游泳池, 游水兼玩Water slides. 其實, 我對Water Slides 無咩興趣.  只係為咗個胃可以多啲位,食多啲野, 所以, 打完Golf, 再去游水當burn energy.   但Brian 覺Water Slides好得意, 點都話去玩Water Slides.



仲以為Water slides 係比小朋友玩. 但原來, 係比中童玩(teenager), 玩Water Slides 前, 要度一度高先.  好funny!! 哈哈~~~有啲小朋友拮晒高, 都達唔到標, 無得玩!!!


我完全沒有心玩Water Slides, 但一玩, 就上癮, 水都無游, 全程玩water slide.



原來, 依間酒店條Water slides 又幾長. 爬了高高的樓梯.  之後"sir"落去, 感覺好有快感.  而且,"sir sir"下又黑抆抆. 完全唔知幾時到站, 又幾刺激喎. 哈哈~ 最後反而, 係我玩到唔想走. 哈哈~~


↓酒店附設Water slides, .....好高嘅, 影唔晒. ......但我玩咗好多次!! 哈哈~~

8 comments:

  1. 那裡的泳池沒有那麼多人, 乾淨很多.
    一天只吃咁少, 打多幾次, 咪人都fit哂?
    [版主回覆08/29/2012 01:13:39]靚芒:
    ~其實, 夏天......就會好多人游水 當天, 游水都幾多人, 只係唔影唔到!!
    ~打Golf, 就會想趕時間, 所以,唔會食太多. 哈哈~

    ReplyDelete
  2. WATER SLIDES都好長好多圈喎....我唔識游水,,,想玩但又唔敢玩喎!!! BRIAN's daddy好好體力呀....打完golf又游水...勁!!
    [版主回覆08/29/2012 01:13:38]傻瓜.菲:
    ~依個water slides比我想像多圈和長. 但好好玩. 我唔知唔識游水玩唔玩得water slides. 其實, 玩依個water slides 都唔洗游水架!! 滑落黎, 啲水都係好淺. 都係用水嘅衝力滑落去...哈哈~~
    ~得我and Brian 玩Water slides 咋!! Brian's daddy打完Golf 即刻去酒店沖涼. 哈哈~~

    ReplyDelete
  3. Water slides好玩我鐘意丫,以前海洋公園有得玩,依家冇lu
    [Oli回覆08/29/2012 22:40:00]可能香港有地方都起晒樓lu
    而且香港D酒店都唔似外國咁大,冇呢D玩呢
    [版主回覆08/29/2012 21:57:30]Oli,
    -而家會唔會hk 冇咁興,玩water slides呢?所以冇咗?
    -我依邊,都有酒店,都有water slides 玩. 好受小朋友歡迎㗎!

    ReplyDelete
  4. 好開心的活動,兩樣都好寫意!
    [版主回覆08/29/2012 21:58:37]Fion,
    -兩樣都好玩,去旅行便玩盡d. 嘻

    ReplyDelete
  5. Vicky ,Golf 場地一望無際好靚 , 衹行下個場地都已經夠哂運動了 .
    [版主回覆08/29/2012 22:00:35]ak,
    -我哋係Golf 場,有租Golf cart 㗎!都唔洗點行. 只係行埋去個球打

    ReplyDelete
  6. 好靚好大的golf court !
    鍾意打就一定好開心!唔鍾意打都可睇靚景!water slide好好玩咁!
    [版主回覆08/30/2012 10:58:11]Happy girl,
    -依個golf 場個設計幾舒服. 每個筒都有唔同景. 有時見到機場....,山景....好特別.
    -個water slide 係酒店附設嘅設施. 個water slides 又比我想像中多圈又長,真係好好玩,玩咗好多次先肯走. 哈

    ReplyDelete
  7. 成兩年無touch過golf...希望下年可以和蔣少爺和Mochi B至少去番driving range都好~~~
    [版主回覆08/30/2012 11:04:32]空中少奶奶,
    -要啦!我覺golf 真係要多多練習先打得順手.第時帶mochi B打啦!由細玩golf, 好健康.
    -你以前好熱愛golf? 其實我都係Golf 嘅初學者.而且近兩年先打,但仍然好馬馬哋,我真係要練習多d. 哈

    ReplyDelete
  8. 酒店有water slides又幾好喎!
    [版主回覆09/13/2012 01:52:29]Mrs. Wu,
    -我覺依邊啲小朋友好興玩water slides 㗎!依邊好多酒店都標名有water sildes 嚟吸引放summer嘅小朋友.
    -但water slides 又確實幾好玩,哈

    ReplyDelete