Day 4 從Vancouver----- 去Kelowna


July 24,2012 (Tuesday)


溫哥華位於加拿大的B.C. 省. (B.C. = British Columbia.)



B.C 省很大, 今次黎溫哥華, 就是計畫, 由B.C 省的Vancouver 去 B.C. 省內陸的Kelowna玩幾日.



由Vancouver 渣車去------>Kelowna.   需要5-6小時車程. 時速100km/h. 沿途已經綠草,田園和高山. 加拿大真係地大脈博. 土地可其大. 渣幾耐都有路行.




↓這次便由A 點(Vancouver) to B點(Kelowna) 玩.  加拿大, B.C. 省版圖都很廣. 我們便是由"黑色點"的溫哥華, 渣車去"粉紅點"的Kelowna 遊玩.






↓開始開車.........向Kelowna 進發. 加拿大的路真長. 行極都有路. 沿途見到好多山.




↓行行下, 看到山頂有白雪仲未溶. .......公路路途, 綠草和樹木林立. 也有很多山. (反而在多倫多的公路, 是沒有這麼多山的.)




這次內陸之旅, 我們四個人, 我, Brian and Brian's parents, 四個人一起去. 但當然是男士渣車. 兩位男士輪流渣車.  而女士坐着車上.  坐足5-6 小時. 其實, 真係坐到瞓得着.



但車程中途, 我們去了一個市鎮 (名為:Hope 市鎮)很簡單食了一個lunch.  又再渣車, 向B.C. 省內陸的Kelowna進發.


↓車程中途, 去了一個名為"Hope"的市鎮. 吃午餐.




↓去旅行, 沒有理高脂. 吃完快餐,還吃大大杯雪糕



由朝早11am 開車, 到大概6pm 終於到達, 今次旅行目的地, Kelowna 啦!!



↓吃過午餐, 便繼續路程. 向Kelowna 出發.越行天氣越熱




↓越近Kelowna, 就見到越多民居, 終於, 到達目的地Kelowna.




Kelowna 比我想像中繁榮好多.  好多主流商店都有在似地區開業. 而且, 街上車流量也很多. 我們由酒店渣車出外吃飯, 也預早啲啲時間, 因一出外, 就要塞足幾個紅綠燈.



但由於Kelowna 是內陸地區, 所以溫度比較熱. 夏天氣暖通常有30℃.  當天一到達, 一開車門, 已經感覺到夏天熱力.  



而今次居住間酒店,非常舒服. 一來酒店個冷氣超級涼快, 啱晒怕熱的Brian. 哈哈~~ 而且, 酒店有free wifi 和一個很齊全的電子用品嘅插頭. 真係好營合, 現在電子用品, 差電的需要.  不過, 我住酒店要求簡單, 清潔和整齊便可以了.



↓酒店環境. .........這間酒店很體貼, 啲電子用品差電插頭, 好齊全





到Kelowna, 已經是晚餐時間, 很喜歡上網看食評的Brian's daddy. 在網上看見Kelowna 有一所日本餐店. 食評很高.  而且, 日本餐廳又鄰近我們所住的酒店.  因此, 在Kelowna 第一餐便是吃日本餐.



估不到Kelowna 內陸地區, 也有一間咁好吃的日本餐廳. 最特別是全餐廳都是日本人工作. 他們私底下, 全是以日語交談. 



而日本餐廳的食物味道, 真是很有水準. 不會因為餐廳在加拿大的內陸,就掛羊頭賣狗肉.  明呃鬼佬.   總之, 這所日本餐廳, 食物presentation 和味道都交足功課.  所有質素都好好, 如果這所餐廳是在城市開業, 我相信也會很好生意的.  怪不得網上如此多好評.



↓日本餐廳吃晚餐.  (我覺個筷子套好cute)



↓Kelowna 天氣比較熱, 飲一飲啤酒, 好舒服. 啤酒小食 (Angel hair--炸幼麵)




↓頭盤"炸salmon collar" and orange scallop



↓summer cold noodles and crab salad




↓特式Japanese Maki.  炸蝦卷 and 煙三文魚卷.




↓好好味的"辣味帶子卷"




↓甜品, Earl Grey 雪糕 and green tea mochi (綠茶雪糕糯米滋)

 

 


*係度提一提, 我們四個人去旅行, 住酒店, 通常都係, 我和Brian一間房, Brian's parents 一間房. 通常彼此都是住隔離房.


今次, 我和Brian發覺, 我們在酒店房間的中間, 彼此都有一度門, 我和Brian 便開啟這度門. 便連接到Brian's parents 的房間.


我們一連幾天在酒店, 彼此都打開中間的一度門. 但surprisely, 我們完全不尷尬和陌生. 反而, 打開門生活仲方便. 完全唔洗企係酒店房門口, 等大家去食早餐, 又唔洗互相call 電話. 到深夜,大家還一齊坐在床上玩電腦, 一齊睇電視, 一齊講行程.  下次有機會, 我都唔介意大家咁樣一齊住酒店.


明天.....Kelowna 打Golf 之旅.

14 comments:

  1. BC省咁大只揸車,有冇火車搭的?
    Earl gray雪糕我鐘意丫
    [版主回覆08/22/2012 02:05:04]Oli.
    ~其實, 有火車, 有飛機塔, 但自己渣車比較方便啲.
    ~Earl Gray 雪糕, 我就ok 啦!! 但和綠茶雪糕相比, 喜歡綠茶雪糕多啲.

    ReplyDelete
  2. Vicky ,
    前年家人也帶我到內陸玩幾天 , 也有路過Kelowna , 這裡的湖好靚 , 懷念中
    [版主回覆08/24/2012 23:05:46]ak,
    -我今次都有買甜酒!啲甜酒真係very good!
    [ak回覆08/22/2012 11:32:25]Vicky ,
    這裡我去過兩次 , N 年前冬天跟旅行團仲買了兩樽冰酒 , 味道超甜好味 , 回味中 !
    這裡夏天真係非常舒服 .
    [版主回覆08/22/2012 02:12:19]ak:
    你都去過Kelowna 呀!! 雖然Kelowna 比較寧靜啲, 但幾舒服!!

    ReplyDelete
  3. 炸 angel hair? 應該好吃. 地方大, 點都要駛個鐘頭車的.
    [版主回覆08/22/2012 02:12:17]靚芒:
    ~啲炸angel hair, 咸咸哋, 送啤酒, 都幾好.
    ~外國地方大, 真係渣好多個鐘頭車先到達目的地. 但自己渣車, 啲時間會容易控制啲. 不過, 就渣到有啲攰.

    ReplyDelete
  4. 西岸啲風景天氣另有一番風味!
    啲卷好好味咁呀~~~
    [版主回覆08/22/2012 02:12:32]Angela:
    ~西岸, 地理環境唔同. 多山又多水. 天氣都舒服啲.
    ~我到而家, 都覺得依間日本餐廳啲卷好好味. 材料配塔得好perfect!!

    ReplyDelete
  5. for long road trips, i can help driving during 2 hours, not more
    [版主回覆08/22/2012 02:12:51]Mrs. Tin Tin:
    ~我最多渣4-5 小時. 但其實渣車都幾傷神.

    ReplyDelete
  6. 山明水秀 天氣又好 渡假好時節啊
    正宗日本餐 食物水準 賣相已經好靚 味道一定更好呢
    [版主回覆08/24/2012 04:52:51]Jo姐姐:
    -去渡假, 唔想話去太遠, 去下內陸玩, 其實,都好舒服!!! 人望多啲野, 思維都唔同啲. 成個人心景都開朗啲.
    -我估不到, 會食到正宗日本餐, 有時, 望返啲相都幾回味!!

    ReplyDelete
  7. 同 mother-in-law get on, 真係好難得!
    [版主回覆08/24/2012 04:52:52]小咪咪:
    -我自己都估不到, 大家可以有咁嘅關系, 好彩是他們比較玩得. 所以, 容易融合埋.

    ReplyDelete
  8. 我都好怕呃鬼佬嘅日本餐,你個餐好美味!
    你同Brian 父母真係可以打成一片,首先我一定唔會同佢父母去旅行,第二就算去,一定無可能咁開心同輕鬆,好羨慕你!
    [版主回覆08/24/2012 04:53:20]Mrs. Wu:
    -因為Kelowna 係內陸城市, 所以, 我估唔到, 依間日本餐廳, 會入購咁鮮味的食物!!

    所以, 食依餐日本野, 食得好開心!!
    -其實,連我自己都估唔到, 我可以融入到Brian的屋企. 講真, 我同自己屋企, 都未必個個都夾到. 此終, 大家都有自己思想, 大家生活方式和理念都唔同. 當然會有點距離. 但好彩係Brian的父母好玩得. 而且, 大家接觸多咗. 所以, 被此都有一定了解, 所以, 大家去旅行, 都ok!! 你唔洗話羨慕我, 我自己都唔知Brian的父母點諗我. 一世流流長, 其實, 好多野學!!

    ReplyDelete
  9. 感覺自然! 像一家人! 投緣
    [版主回覆08/24/2012 04:54:15]zaza:
    -而家托賴, 大家關系都ok!! 大家都用咗一段時間接觸大家. 希望一直好下去!!

    ReplyDelete
  10. 好長既車程...不過沿途好多美景~不錯呀XD~
    咁睇落間酒店好正~有家庭既feel~又方便~~!
    [版主回覆08/24/2012 23:04:18]素會員,
    -外國地方真係太廣闊,所以車程往往都好長. 不過,預咗去玩,長程d都ok啦!
    -間酒店幾舒服㗎!啲嘢好新淨. 設施都幾好!

    ReplyDelete
  11. 雖說加拿大地方大...一個地方去另一個地方好遠..要楂好耐車...但道路建設很好呢...起碼唔駛擔心道路不平而有危襝嘛!!! 這5 個多小時的行程都OKAY呀...BRIAN同佢DAD輪流楂車...都唔算好辛苦呢!!! 你跟BRIAN一家真的好CLOSE好夾呀!!!
    [版主回覆08/28/2012 23:41:22]傻瓜•菲:
    ~你講得好好, 加拿大係好在道路建設好好, 可以話渣極車, 都有路行, 而且, 條路仲好寬闊. 係依樣感覺好安全!!!
    ~係外國條路真長, 往往由A 點去B點, 都需要很長時間. 好彩啲男士輪流渣, 如果一個人渣全程. 都幾攰!! 其實,我覺渣車好場神架!! 不過,今次預咗玩, 長程啲都ok!!
    ~我都無預咗同Brian屋企會夾到!! 但我同Brian屋企都接觸咗好耐, 但我好開心係, Brian's parents 都有交個心出黎去了解大家. 不過, 將來係點, 我唔知, 但會繼續keep 落去!!

    ReplyDelete
  12. 未聽過這地方,多謝介紹!這餐日式好正呀!你們一家兩代一齊玩好幸福好開心!
    [版主回覆08/28/2012 23:45:45]Happy Girl:
    ~Kelowna 係B.C 省內, 都幾多人選擇係依個地方退休架!!
    ~餐日本餐廳, 食物配塔, 比較有特式, 我依家都記得架!! 哈哈~~
    ~我希望和Brian 屋企,一直好落去.......

    ReplyDelete
  13. 要渣5、6個鐘車都會好攰,好彩有兩位男仕輪流渣!間日本餐廳d食物好吸引,個筷子套好特別!
    [版主回覆08/28/2012 23:51:44]ccKitty:
    ~外國地方係咁, 地域大, 往往由A點去B點都要開好耐車!! 所以, 我覺係外國住, 用咗好多時間係traffic度. 不過,今次去預咗玩!!! 所以長途少少都ok!!!
    ~我估唔到離市區地方, 都有間美味日本餐廳, 而且食物配塔好特式. 有機會都會推介比朋友!!
    ~我都覺個筷子套好特別, 我有keep 住作紀念. 哈哈~

    ReplyDelete
  14. 一家人....沒有隔膜的一家人...so good
    [版主回覆08/28/2012 23:51:52]冬日Winter:
    ~而樣野, 真係我預計之外, 好感恩!!

    ReplyDelete