放假.....溫哥華回鄉之旅


July 20,2012 (Friday)


又是拖行李的日子.



首站都是由多倫多坐機, 飛去溫哥華先.  到達溫哥華, 回合Brian's parents之後, 就再去其他地方.



這次, 執行李,執咗好耐. 去的地方由15-36℃都有. 這次出門, 又比較多戶外運動. 真係執到頭都大.



我往往都是執行李那刻, 人會比較迷網. 但一拖行李出屋. 就已經舒服晒!!  (咁又係....都出咗屋門口啦!! 有啲咩, 都驚唔切!! 哈哈~~ 時時同自己講"隨機應變"啦!!!)



我們出門, 次次都選擇坐夜機的. 一放工回家攞行李, 便直沖去機場. 慳了點(假期)時間, 雖然是有點趕, 但感覺好充實. 
不過, 每次出門, 總是希望看更多, 見識更多.   這次都係.....


去得旅行, 放得假, 心情當然是喜悅. Brian 更加啦! 因為他可以見他父母嗎.  而這次, 一落機,到達溫哥華, 已經超級夜深. 但一落到溫哥華gate, 已經看見Brian's parents 向我們將開手, 給我和Brian 一大個熊抱.  知我們班機會遲, 便預早買了兩客星洲炒米給我們吃. 真是很細心!!


就是這樣, 打開一個好好嘅beginning!! 哈哈~




 ↓臨出門, 在我家前, 新裝修的走廊, 影張相 (工程未完, 我頭頂的天花版, 還又一個窿, 還有很多lighting 未按上...) ......這次行李, 又是四個, 又放滿很多禮物帶返去溫哥華送給人





↓又是坐大廈附切的士去機場, 坐到連司機都熟埋, (因的士司機住我樓上), 在繁忙時間坐車去機場, 例必塞車, 但同司機傾足全程, 還帶我們如何用截徑去機場, 到達機場時間, 好perfect!! 慢慢print luggage tag, 仲有時間企埋一邊上網!! 哈哈~




↓每次坐飛機當天, 好例牌, 事前忙到, 一點東西都未吃過, 過了security check. 馬上找東西吃. 我吃了Wrap. Brian 吃了泰式咖哩飯




↓吃餐前的樣子(好正常)......其實當天很餓, 我個食樣就知我超級餓!! 哈哈~~




↓Brian 話個泰式咖哩飯, 好好味!!(所以影了大特寫. 哈~)! 吃完便在坐係Boarding gate 等上機. 現在是夏天,  8:30pm 個天仲好光!!! 望窗外飛機好清楚....





↓等上機


 



↓黑色圈, 圈住班Asian,  好奇怪, 未有announcement , 又未夠鐘, 就自法性去排隊, (其實企埋係機檯前) 好混亂咁..............上到機啦!!! 影咗張合照, 即瞓. 我哋真係瞓足全程. (六小時機)





-------------------------------------------------------------------------------------------------------

July 21,2012 (Saturday)



在溫哥華第一天,  總是很早便醒. 可能時差問題. (因多倫多時間快溫哥華3小時) 但無論幾早, 一早行到去Brian's 屋企個飯廳, 飯檯上的餐蝶已經排得靚靚.  等待我和Brian 去吃早餐!!!



而我由多倫多托了一個咖啡機, 送給Brian's mom. 因她早餐有飲咖啡習慣!! 所以, 一早, 我們便玩了咖啡機!!! 咖啡機沖出來的咖啡, 味道好好, 而且運作仲好方便添!!  但第一次用咖啡機,大家盲摸摸. 舞到好開心!!




↓新買的咖啡機......咖啡粒是放入咖啡機內. (這些咖啡粒, 現在周圍都有得賣, 連starbucks coffee 都有架!!)




而我沒有特別說給人聽,我早餐喜歡吃yogurt, 我平時, 在Brian老家, 早餐有什麼, 我便吃什麼.  但我次次出外吃早餐, 例必點Yogurt. 可能Brian's daddy 留意到(Brian's daddy 是負責購買家中食物的). 我每次在他家吃早餐. 我的位置, 總有yogurt 出現.   一看到Yogurt, 就知是我的.  因全屋, 只得我一個吃yogurt!!


 


↓排到整齊的早餐.......還有我箭咀指住的yogurt




每次Brian 回鄉, 溫哥華一大班Auntie and Uncle 都想見Brian. 就算時間唔岩, 都會盡可能介紹新餐廳給Brian 吃!!! 這天, 早餐時間, 已經接到溫哥華其中一個Auntie and Uncle 電話. 介紹我們去一間新開業的chinese restaurant.



所以, 第一天, 在溫哥華的午餐, 便去吃點心!!


↓午餐吃點心




而家, Brian's daddy 迷上手提電話, 時時渣住部電話, 吃點心都是渣住部電話玩!! Brian's daddy 上app store 仲多過Brian.



這天, 我們要在Brian daddy's 手機一人影一張相. 由電話的app (名叫photo age) 猜測我們實際年齡是多少.   出來的效果. 人人發笑.......嘻嘻哈哈, 又笑了一大餐!!!



↓一人影張相, 比電話app 猜,我們真實年齡 (我, Brian and Brian's daddy 都被電話猜測比實際年齡年輕!!! ....仲年輕許多. ....不過, 都係得啖笑!!)



午餐之後, 去了Kerrisdale買點東西, 去下銀行, .......在溫哥華天氣真舒服, 夏天只有20-21℃.  有又太陽, 但唔會熱, 很清涼, 真係舒服到不得了! 同多倫多38℃差好遠!!!


↓很舒服的夏天. 第一天在溫哥華, 精神是最好....




一到溫哥華先知, 要同Brian 個邊啲親戚吃飯. 又會咁啱嘅!! 約都無咁啱.    不過, Brian 都係到咗溫哥華先知啲親戚旅行, 路過溫哥華. 才攪一個飯聚.





Brian 個邊真是超多親戚.  一級一級咁, 又分佈五湖四海, 我有時聽Brian 講啲親戚, 我都聽到亂咗....哈哈~~ 而這班飯聚親戚, 雖然年紀和Brian's daddy 差不多. 但原來和Brian 是同輩的. 我們只是叫大家的名稱就可以. 



在這飯聚, 我事前只問Brian's daddy 我甚樣稱呼飯聚的親戚.  其他時間我都無咩野!! 都唔會特別驚. 反而有啲感覺, 似識新朋友!! 哈哈~~ 他們個個都好nice. 但就要轉channel, 因為飯聚的親戚, 居住美國30 年以上.  而且, 居住地方無咩中國人. 真是似一個美國人多啲!!   班親戚, ....說話好有文有路. 間中有點幽默. 全餐飯, 都食得好舒服吖!!



↓最後和Brian 的親戚大合照 (這餐飯, Brian's daddy 特別安排, 訂菜又訂位. 仲接接送送. 真是什麼都做足!!Nice!)


22 comments:

  1. Brian嘅爸爸媽媽好錫你!
    [版主回覆08/15/2012 09:22:25]mabel
    希望一直好下去

    ReplyDelete
  2. 返黎啦,welcome back
    溫度相差大,真係好難執行李
    點解執行李迷茫呀?我執行李會好興奮架
    我記得妳每次去Brian老家,佢爸媽都預備yogurt俾妳當早餐,佢地真係好細心丫
    [版主回覆08/15/2012 09:23:59]Oli:
    ~由於溫差大, 所以, 咩都好似要準備, 所以執行李好迷網囉!! 怕帶啲物品, 完全無用. 齋遊機河就晒位.
    ~每次, 我一去到溫哥華Brian's daddy 會自法性買定yogurt 比我. 仲買好多添!! 日日食都食唔晒!! 哈哈~~
    ~不過Brian's daddy 真係好nice. 我係娘家都未試過咁好服待!! 哈

    ReplyDelete
  3. 好開心呀! 成日都有得去旅行.....
    [版主回覆08/15/2012 09:29:02]ZOE_GUY:
    ~其實, 都係探親多啲. 因為溫哥華係Brian 家鄉. 但對我黎講, 就似去旅行.

    ReplyDelete
  4. 終於返來啦, 一定玩得好開心!
    温哥華係咪都好多唐人? brian 爸爸好搞鬼, 真係越大越精靈
    [版主回覆08/15/2012 09:33:35]Mrs. Wu:
    ~溫哥華都係要睇下去邊個區啦!! 有啲區, 真係勁多亞洲人(包括:香港人, 韓國人,日本人....) 不過, 溫哥華有啲地區, 真係有啲似香港. 但其實溫哥華都好多白人. Brian 居住個區就比較多西人.
    ~Brian's daddy 越來越後生. 越來越玩得. 可能退咗休, 唔洗返工嘅壓力. 人都放鬆好多. 所以, 越大越精靈. 哈哈~

    ReplyDelete
  5. 終於返來啦, 一定玩得好開心!!!
    [版主回覆08/15/2012 09:34:25]Mrs. Wu:
    ~放咗一個假. 日日食, 日日玩. 當然開心啦!! 哈哈~

    ReplyDelete
  6. Brian父母真係好鍚你, 好細心, 很warm.

    溫哥華夏天20-21C, 甘真係好順舒
    [版主回覆08/15/2012 09:41:49]flo flo:
    ~可能這幾年, 接觸Brian's parents多咗. 所以, 大家更了解咗.
    ~溫哥華夏天, 真係好舒服. 有陽光, 又有點微風. 真係好perfect. 怪不得Brian 成日都習慣唔到多倫多嘅夏天. 因為多倫多夏天太熱啦!!

    ReplyDelete
  7. Vicky 你去親 Vancouver 個樣都可開心,就好似我返香港咁,魂魄都返返來。
    我有興趣知個APP估 uncle 幾多歲。
    [版主回覆08/15/2012 09:41:45]Angela:
    ~係真架!! 我去趁溫哥華個樣,都好開心...哈哈~~~ 其實, 我覺自己個樣好攰, 哈哈~~ 因為次次去溫哥華, 真係由朝玩到晚先停.
    ~App 估Uncle 得32 歲. 非常年青. 笑到我凸晒眼. 哈哈~~

    ReplyDelete
  8. 無微不至真的是對 Brian 父母的最合適的形容詞, 真細心 !!
    [版主回覆08/15/2012 09:44:42]冬日Winter:
    ~可能近幾年大家接觸多咗啦!! 所以, 互相了解多咗!!! 希望一直keep 落去啦!!

    ReplyDelete
  9. leisure & pleasure trip !
    [版主回覆08/15/2012 09:44:19]Mike:
    ~都係架!! 但依個trip都係探親多啲.

    ReplyDelete
  10. 好溫馨! 佢哋好相處啊!
    [版主回覆08/15/2012 09:49:55]zaza:
    ~可能近幾年, 我同Brian's parents 接觸多咗. 而且, 大家好多時一齊旅行. 所以, 更容易知道大家個性. 希望一直好落去啦!!

    ReplyDelete
  11. Brian's parents are very nice and thoughtful person ! You must have a very wonderful trip !
    [版主回覆08/15/2012 09:49:55]Happy Girl:
    ~依個trip 都幾好玩, 見到好多新事物.
    ~而Brian's parents 大家見多咗, 所以, 更容易知大家個性. 所以, 大家知道點對大家. 希望一直好落去.

    ReplyDelete
  12. wah 咁近都帶咁多行李...返香港咪重多d?
    [版主回覆08/15/2012 10:08:18]Cherrie:
    ~香港同去溫哥華一樣. 對我黎講, 都係去旅行. 都係帶差唔多野啦!! 不過, 每次去探親, 都帶好多禮物送比人就真.

    ReplyDelete
  13. Brian's parents so nice! Have a great time!
    [版主回覆08/15/2012 10:08:16]小咪咪:
    ~近幾年, 接觸Brian's parents多咗. 大家開始了解大家個性. 不過, 很感動Brian's parents 都能一步一步了解我.
    ~大家每次見面都好珍惜

    ReplyDelete
  14. 如果我返加拿大探Daddy,Mammy...可以好似Brian咁只係搭幾個鐘機就好啦.......
    見你哋玩得咁開心我都想快啲到我返屋企呀!!
    [版主回覆08/15/2012 10:08:19]琪琪小公主:
    ~咁你幾時返加拿大呀?? 不過,我見你Daddy都有黎香港探你. 仲一齊去旅行. 你老公又陪伴住. 好開心

    ReplyDelete
  15. 玩完返黎未呀?等你update呀~~
    [版主回覆08/15/2012 10:30:33]傻瓜. 菲:
    ~都已經陸續update. 不過, update得好緩慢...哈哈~

    ReplyDelete
  16. You always have this radiant smile on your face whenever you visit Brian's parents.  It's good to learn that both Brian's parents and Brian are so good to you.  I believe in what goes around comes around.  I am sure his parents can feel that you're a very gentle and caring person and treats you even better in returns.  Keep up the good work, Vicky!
    [版主回覆08/15/2012 10:30:34]Dolphine:
    ~你講到我好感動!! "what goes around comes around". 不過, 好興幸, 大家都要有心, 才能了解大家. 其實, 我都沒有做啲咩特別事架!! 但希望一直都能keep到, 一直大家都有進展.... 不過, 大家好珍惜大家相見時間. 每次玩得好開心.

    ReplyDelete
  17. Vicky ,
    開始溫哥華之旅第一日節目就那麼豐富 , 天氣又咁好 , 還有每天早餐都有Brian's daddy 替妳預備的至愛yogurt很窩心啊 !
    [版主回覆08/15/2012 10:30:36]ak:
    ~我每次係Brian 屋企食Yogurt 都好開心. 因為他們真係好了解我!! 我好surprise. Brian's parents 會留意到依點.

    ReplyDelete
  18. 你這編上榜啦. 恭喜
    [版主回覆08/16/2012 11:34:36]儍瓜•菲,
    -我都好surprise, 會見到自己個拖住行李張相. 我見到都嚇一跳. 真係估唔到會咁. 哈. 多謝你留意到.
    [傻瓜‧菲回覆08/15/2012 12:11:09]我都留意到呀~~~嘻!!! 仲見到你張拖住行李相添~
    [版主回覆08/15/2012 10:33:58]靚芒:
    ~我頭先開yahoo, 先見到自己個嘜頭. 嚇到我吖!! 都估唔到自己這篇blog 上咗榜.
    ~好多謝你都留意到!

    ReplyDelete
  19. You guys must have a lot of vacation! Nice trip to Vancouver and what a schedules!! I got to try out that Photo age apps!!
    [版主回覆08/16/2012 11:38:54]Big daddy,
    -嘻嘻,都係倍Brian 去探親,大家一齊周圍行下. 食下嘢. 但咁樣,已經好忙.....哈.
    -快啲試下Photo age apps. 都幾好玩. 我同Brian's parents 玩到笑晒口.

    ReplyDelete
  20. 放假又可以去旅行 一定好開心啫
    VICKY妳咁乖 梗抵錫啦晒
    [版主回覆08/17/2012 23:41:27]Jo姐姐,
    -放假,離開下屋企,真係心情會舒暢d. 哈.
    -未咁講,乖唔乖啦!我其實當去下旅行,Brian就探親,我但求出去行下.

    ReplyDelete
  21. Susi Classic Design20 August 2012 at 00:45

    和家人一起最開心呢~~~

    這裏有塔羅牌玩哦~ 還有自家設計, 晚裝, 姊妹裙, 手繪圖畫...等等..
    歡迎到訪~
    http://blog.yahoo.com/_5RWU4USFWWGLHIAD7YKTAKXK2I/articles/page/1

    ReplyDelete
  22. Brain daddy好細心呀!嗰個估年齡app好得意喎!
    [版主回覆09/05/2012 11:23:08]六月,
    -Brian's daddy, 好留意身邊一切,真係咩都比佢知. 哈
    -個估年齡app,都幾好玩,眀知唔係真,得啖笑,玩下,笑下都好. 哈哈

    ReplyDelete