Day 5 @ Kelowna (Lake Okanagan & Dinner)


July 25,2012 (Wednesday)



由溫哥華黎到Kelowna. 不只打Golf.  打完Golf, 沖過涼. 又立即出街遊覽Kelowna. 


Kelowna 近湖, 所以, 吸引了好多小型遊艇停泊.  渣得遊艇啲人, 都是想享受!! 因此, Kelowna 裡頭的Lake Okanagan 係一個旅遊勝地. 當地食市好多元化. 很多設施, 都是為旅客而設. 啲酒店, 仲起到靚一靚.




↓這就是Kelowna 裡頭的Lake Okanagan, 沿岸有很多酒店.






↓企係Lake Okanagan 旁邊影相





↓這個白色綢塑, 係Kelowna 的標記. (代表, Ke " l " owna, 中間的小皆 " l " 字)




每個地方, 都有不同民間故事!!  因而現變出唔同地方, 都會豎立不同綢塑.  係Kelowna 的Lake Okanagan 都唔例外!!



聽說在, 在好耐好耐以前, Kelowna 的Lake Okanagan 曾經有好幾個人在湖中, 看到一種生物. 他們不懂甚樣形容在湖中的生物. 便夾手夾腳做這生物的綢塑出來. 不過, 當完成這綢塑之後, 就再沒有人再看過, 這生物了.



現在, 這綢塑, 就放在Lake Okanagan 旁邊, 給遊人影相留念.



其實, 我覺這個綢塑, 樣貌有點像----中國的龍.



↓Lake Okanagan 曾幾可時, 發現的生物樣貌, 但我覺依隻野似, 中國的龍.





來得Kelowna, 當然要試試, 當地有名的餐廳.  但這間有名餐廳是不接受預約. 不過, 真係好多人等. 條隊排到出街. 我們等了1 hour 先可以入座. 不過, 這間餐廳, 抄低我們電話, 有人走, 會馬上call 我哋. 所以, 我哋等位中途去了飲杯野. 唔洗萬無目的齋企係條街等入座.



最後, 終於有位坐, 我哋四個, 都覺等得有價值. 因為, 這間餐廳啲食物, 真係好好味道. 材料配塔, 好有特式.  而且, 環境很舒服. 如果我個胃大啲. 我真係想試多幾樣野食先走. 還有, 這間餐廳很公道和老實. 說得新鮮真係好新鮮. 總之, 就係真材實料. very good!!



我相信, 這間餐廳去大城市開業. 會更加賺得添.   不過, 有些人, 就是咁特別, 令願安於在寧靜小市鎮工作, 也不願去繁忙的大城市.   不過, 每個人所追求的東西都不同.

今躺, 我能在Kelowna 食到好味和好鮮味嘅食物, 已經大滿足!!

如果我知身邊有朋友會去Kelowna 旅行, 我必推介依間餐廳 RauDZ.


↓當地有名的餐廳, 但不設預約, 等了成個鐘頭.




↓等位途中, 去咖啡店飲杯野.  這間品牌咖啡店, 係B.C. 省, 周處都見到.




↓終於, 間餐廳比位我哋, 這是餐廳內的環境



↓紅酒





↓頭盤 Bibb Lettuce Salad (有Duck Proscuitto, crisp egg, bacon and Shallot vinaigrette) 還有 Venison Carpaccio (Apples, Walnuts, Mustard dressing, Grilled Baquette)




↓頭盤 Grilled Calamari and 大家一齊share 嘅Simple Pasta (越simple 越美味)



↓大家的合照 (Brian's daddy & Brian...............Me & Brian's mom)




↓主菜食咗 我和Brian's mom+ Brian 食Lamb, Brian's daddy 食fish (羊肉的肉質 &  魚肉的肉質. 全部都好新鮮!!)





↓甜品: 杯裝Chocolate Cheesecake and 杯裝Mocha Crunchy moose with ice cream 還有 Creme Brulee.




↓飯後, 每人有一支桔子味的棒棒糖 (由廚師親手做的)

10 comments:

  1. BRIAN父母好好呀...俾著我爸媽要佢地等成一個鐘咁耐先有得食...實NOWAY呀...哈哈!!!
    [版主回覆08/29/2012 00:54:01]傻瓜.菲:
    ~哈哈~~ 我父母都係, 等得耐.令願去第二度食, 而且, 依等依間餐廳仲係西式餐廳, 我屋企人更加唔肯等!!
    ~Brian 父母, 比較玩得!! 所以, 排隊都玩電話!! 好忙!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  2. 飯後有糖果食,好特別!
    [版主回覆08/29/2012 00:54:02]mabel:
    個糖果仲係餐廳送的甜品. 我都覺特別, and 間餐廳好細心!!

    ReplyDelete
  3. 預知不設預約要等約1hr, 推介

    值得去一次!
    [版主回覆08/29/2012 00:54:03]zaza:
    係呀!! 如果有好野食, 我唔介意等!! ....其實, 而家有手電, 可以上網, 而且, 一班人飲住coffee等位, 都等得好開心!! 哈哈

    ReplyDelete
  4. 食物質數好重要,就算等一個小時都值得
    [版主回覆08/29/2012 00:54:20]Mrs. Wu:
    無錯, 食物質數係好重要, 令到一餐飯更美味!!! very good!!

    ReplyDelete
  5. 估唔到你呢度都有d 要等一個小時的食店
    [版主回覆08/29/2012 00:54:55]Cherrie:
    雖然, 我去依個地方係遠離市區, 但係加拿大, 就算係市區, 食餐飯, 點都要等位架!! 就算預約都要等!!!其實,出去食飯, 都預咗!!

    ReplyDelete
  6. 好的餐廳自然多人去, 仲有厨師自製糖, 好創意!
    [版主回覆08/29/2012 00:55:08]小咪咪:
    ~其實, 我哋都係第一次去依間餐廳, 但見間餐廳爆滿,我覺都唔算差, 食後就超滿足!!
    ~我覺依間餐廳, 個廚師有心思, 會自製糖果送比顧客!! so good!!\

    ReplyDelete
  7. 間餐廳要等一粒鐘好彩可以留等電話,可以周圍行下,唔駛齋行係度等
    佢D份量又幾大喎
    [版主回覆08/29/2012 00:55:18]Oli:
    ~我都覺, 雖然等一個鐘, 但可以周圍行下, 飲下coffee, 上下網, 其實咁樣等, 又ok!!!
    ~你留意到啲份量.....真係好大份!! 食到我好飽!!! 個肚"脹book book"

    ReplyDelete
  8. 小鎮生活好寧靜!但可能好悶!不適合住慣大城市的人!但旅行就好正!
    [版主回覆08/29/2012 00:57:31]Happy Girl:
    ~我都係, 我覺自己都係城市人, 喜歡熱鬧. 哈哈~~

    ReplyDelete
  9. Vicky ,
    這間餐廳都幾旺喎 , 要等成個鐘才可以就坐 , 原來他的食物新鮮咁就加哂分了 .
    [版主回覆08/29/2012 00:58:08]ak:
    ~食質素, 都好重要!! 依餐啲食物好新鮮!! 食到好難忘!!!

    ReplyDelete
  10. 地方好寬敞, 坐都坐得自然舒服
    [版主回覆08/29/2012 00:58:03]冬日Winter:
    ~都係架!! 哈

    ReplyDelete