Day 6- Quail's gate (Wine Vineyard) & Dinner


July 26,2012 (Thursday)


游完水, 馬上整理下自己儀容.  因為晚餐, 預約了一間酒莊內嘅餐廳吃飯.



現在, 日光時間長, 飯前太陽還未落山, 可以早一點去酒莊參觀一倫, 然後先去酒莊內嘅餐廳吃飯.



而家, 黎加拿大的酒莊, 熱下身先. 望清楚啲酒莊啲場地和建築環境.  因為下年我會去歐洲啲酒莊啦!! 哈哈~~~



講返正題先....今次, 係去加拿大Quail's gate 酒莊,  這間是加拿大自設嘅酒莊.  歷史都算長久下.   由於Quail's gate 是位於小山丘. 養份比較多.   所以, 有利種植特別葡萄, 出產獨特白酒, 紅酒 and 甜酒.  


我們去到酒莊, 首先去了葡萄園參觀先......片葡萄園真的好大片, 而且, 一顆顆葡萄樹, 高度一摸一樣咁排例着.  感覺好有紩序和整齊.  而且, 這個葡萄園旁邊就是大湖. 因此, 在大湖陪襯下, 整個葡萄園, 感覺好像一幅畫.  原來, 葡萄園, 都可以好舒服. 




其實,  細個時,都去過酒莊和葡萄園參觀. 但細個時, 唔識欣賞.  係到大個咗....先知咩叫做欣賞. 先識讚賞.....先識咩叫舒服. 哈哈~~ 期待再去其他酒莊!!





↓酒莊內的葡萄園. 啲葡萄樹一模一樣高!! 好整齊




↓酒莊名稱



↓酒莊內的餐廳.



↓酒莊看門口, 都好靚




↓退休的酒筒, 也可以作裝飾用途



↓參觀葡萄園, 我身後, 全山頭都是葡萄樹.




↓身在葡萄園中



↓這些葡萄......成熟咗, 就會釀酒.




↓葡萄園在大湖旁邊. 全個小山丘都是葡萄樹



↓葡萄園+大湖 (好似一幅圖畫)





葡萄園旁邊, 就是我們晚飯所在地. 我們特登選取餐廳露天位置黎坐. 因為在露天位置食晚餐, 就好像坐在葡萄園食飯. 感覺很大自然. 仲好舒服.



其實, 黎得Quail's 酒莊附設的餐廳吃飯. 當然就是叫Quail's 所出嘅酒.   我們品賞了Pinot Noir ,  雖是單葡萄紅酒. 但味道都好厚, 有餘韻.  配肉類真是不錯!!  而 Quail's 酒莊, 附設嘅餐廳啲食物質數和食物嘅擺切, 都好有水準和美味!!



這餐飯, 吃到天都黑齊, 但飯後, 竟有一點娛樂節目.......因為在葡萄園, 遠望到另外一個山頭有閃電......但我哋又無落雨積像.  啲閃電不段閃, 我哋就一邊食飯, 就一邊睇閃電.  有如表演咁.



有時, 來郊野, 就有依樣好處. 原來大自然真是很美. 簡簡單單看閃電. 都是一種好舒服的感覺.


↓在酒莊內的餐廳吃晚餐, 餐廳在葡萄園旁邊, 好像置身在葡萄園食飯咁. 大家睇menu揀食乜!!



↓餐廳內的大合照



↓叫了Quail's gate酒莊出的紅酒(Pinot Noir). .....頭盤 Tuna and Octopus



↓頭盤Angus Beef Tartare, 主菜Sablefish





↓主菜 Cornish Hen, 甜品, Hazelnut chocolate cake with ice-cream




↓酒莊餐廳門口



↓餐廳室內環境.  牆身, 全是酒櫃.

 

 



↓雷電video

11 comments:

  1. 人少少幾優閒。 可惜我真係滴酒不沾。
    最欣賞閃電VIDEO, 睇咗幾次!
    [版主回覆08/31/2012 11:00:58]Angela,
    -酒莊多數係郊區,係會比較優閒啲,啲人都nice好多.
    -我覺飲下酒,人係要飮少少酒,個氣氛會開心啲.
    - 閃電video係Brian 影,我無佢咁有心機影,因要歩觸好耐,但多謝你咁欣賞.

    ReplyDelete
  2. when are you coming to Europe? Weather is best between April - September :)
    [版主回覆08/31/2012 11:02:26]Mrs. Tin Tin
    -而家臨定下年五月or 六月去歐洲. 而家好期待呢!嘻嘻

    ReplyDelete
  3. 我依家都一路打寫一路飲緊白酒, 當然無酒莊D酒咁靚啦!
    [版主回覆08/31/2012 11:12:11]小咪咪,
    -咁又幾認景,一邊睇住酒莊相片,一邊飲白酒. 其實,我覺得無論咩酒,都會令氣氛和情緒愉快. 所以,飮適量嘅酒,我覺係好愉快.
    -你好識嘆,一邊玩電腦,一邊飮白酒,好享受.

    ReplyDelete
  4. Vicky ,
    在這清幽環境裡很閒暇地享受一頓美味晚餐 , 真是舒服極了 .
    邊吃邊隔岸觀雷電 , 更加一樂也 !
    [版主回覆08/31/2012 11:26:39]ak,
    -我未黎酒莊前,都預計唔到係酒莊附設的餐廳係咁舒服架!真係食餐飯,食得好優閒嘅感覺.
    -酒莊多數位於郊區,高樓大廈唔多,所以更容易見到雷電. 而且雷電也成為一個娛樂節目㖭!真係在郊區先感受到

    ReplyDelete
  5. 有一位親友在葡萄園(美國)餐廳內舉行婚禮, 不覺已十年了! 大自然美得令人讚嘆! 至今諗起依然難忘
    [版主回覆08/31/2012 11:31:49]zaza,
    -北美地區,都有好多人選擇在葡萄園搞婚禮,因為葡萄庭園更大,而且好多葡萄園都有娛樂設施,還有很多酒供應呢!因此,葡萄園搞party 真一流.
    -你上次都去美國,一定感受到葡萄園婚禮的氣氛.

    ReplyDelete
  6. 元朗有個屋苑叫葡萄園, 聽講好似有酒窑. 我唔識品紅酒, 但知道平嘢無好. cheap果d飲到咀都歪.
    [版主回覆08/31/2012 11:36:47]靚芒,
    -咁你有冇去元朗參觀下呀?其實無倫咩酒,飲少少,都能帶到個氣氛出黎. 所以對我黎講,飲適量嘅酒,幾開心架!

    ReplyDelete
  7. 妳鐘唔鐘意飲紅酒架?
    [版主回覆08/31/2012 11:57:19]Oli,
    -我鐘意飲酒㗎!紅,白酒,甜酒,日本sake. 都鐘意, 可能,我覺飲適量嘅酒會令氣氛會好d. 所以,放假都會飲酒,享受下

    ReplyDelete
  8. 葡萄園好大呢....原來酒莊有得食dinner ga~~~
    [版主回覆09/01/2012 08:49:59]儍瓜•菲,
    -其實我都唔知我去依個葡萄園,算唔算大,但葡萄園真係好舒服.
    -好多酒莊都附設餐㕔,咁可以乘機琑購埋酒莊d自家酒嗎!

    ReplyDelete
  9. 好大好靚的酒莊!晚餐好好味,加埋酒,好有氣氛!
    [版主回覆09/01/2012 08:52:15]Happy girl,
    -酒莊真係好舒服,仲可以在酒莊食飯,飮下酒,氣氛真係好之外,仲食得更開懷.

    ReplyDelete
  10. 能夠去個咁靚酒莊欣賞,真的令人心曠神怡!
    [版主回覆09/13/2012 01:47:25]mabel,
    -去完酒莊,心情都開朗好多.

    ReplyDelete
  11. 好大好靚,可惜我吾中意飲酒啦!
    [版主回覆09/13/2012 01:49:26]Mrs. Wu,
    -酒莊嘅環境真係好舒服. 係𥚃面食餐飯都得,唔需要飲酒㗎!

    ReplyDelete