Parcel (Hello kitty Mugs)

June 4, 2010 (Friday)
  
    星期五....已經係一個開心嘅日子.   Concierge(管理處)打電話黎話我知, 有parcel 到.  聽到仲更加開心!! 但由於今日放工之後,要應邀出街食飯.所以, 收完parcel都好快手擦開.  就要趕出街啦!!

  個parcel .........咪就係我鐘意個套Hello kitty 廚具囉 (只有英國發行)!! 今次, 黎咗套杯啦!! 我都唔知等咗幾耐呀!!

  其實, 係拍賣網站買野都幾擔心架! Bid 之前要問定賣家肯唔肯ship過黎加拿大. 同買家講岩數之後........又驚件貨比人bid咗, 所以, 要成日望住個網頁. 到bid完啦!! 又驚運送方面喎!! 所以, 我有包裹到達, 真係開心到不得了架!!  
 
  雖然之前為咗依套Hello kitty 廚具, 曾發生咗啲小插曲. 令到自己好不快. 但而家見到個parcel, 就已經抵消咗我嘅不快感啦!!!

   可能, 好多人都覺我好低能, 咁大個人仲要買Hello kitty. 但我又唔係咩野Hello kitty都鐘意. 只係對廚具特別喜愛. 買咗就會用, 唔會攞黎擺. 正如有啲人鐘意買Le Creuset 煲, Royal 蝶咁囉!!  我係特別愛Hello kitty 品牌之嗎!!

    以前對我黎講廚房係"大禁地", 令願我坐書房都唔比我入廚房. 到大咗可以真正入廚房, 仲可以擁有自己廚具. 完完全全感覺依個廚房小天地係可以自己擁有, 自己話事. 當然, 買啲自己鐘意嘅野放入去啦!!

   其實, 我現在都開始 looking for 一套餐具係可以用黎招呼客人架!! 但又要中,西式都岩用. 我又想統一啲......全部餐具係同一款. 唔想係依樹買啲, 係第二度又買啲.......先配埋一齊. 所以, 睇咗好耐到而家都未買到..... 不過, 見到Hello kitty 廚具會繼續買...哈哈~
 
    好希望加拿大有地方係買正版Hello kitty廚具. 其實, 以前都有架!! 不過, 全部已經接埋晒啦!!  所以, 謂有遇上好鐘意會上網買囉!!

↓個parcel 好似果欄啲水果盒 ....哈~~  內裡就係我想要嘅餐具0






↓依對杯....係同我啲蝶一樣pattern架!!! Love it.....哈哈~~0




5 comments:

  1. 個杯..... 好靚呀!~
    [版主回覆06/11/2010 05:34:00]小威威   ~多謝!!   ~係呀!我鐘意依對杯,而且, 可以襯埋我廚房啲蝶添!!!

    ReplyDelete
  2. 甘你家的廚房咪有好多Hello kitty 廚具........ 你去日本旅行咪要帶好大個喼去...... 日本有甘多Hello kitty賣........
    [版主回覆06/11/2010 05:34:00]WingL^^   ~我都係依幾年先開始入廚房咋!!所以, Hello kitty廚具都係依幾年先瘋狂. 陸續儲.....哈哈~   ~我都想去日本玩......但日本同加拿大相差好遠, 要攞好多假先去到!!

    ReplyDelete
  3. congratulation!!
    [版主回覆06/11/2010 05:34:00]小col:   多謝你!!我都好開心!!哈哈!

    ReplyDelete
  4. *開心幸福PooH*11 June 2010 at 03:59

    真係開心死你喇!!!!
    [版主回覆06/15/2010 09:49:00]開心幸福Pooh   當然好開心啦!! 好難先bid到返黎, 又要心掛掛啲運送過程, ....而家到手, 真係特別用多啲添呀!!

    ReplyDelete
  5. 我一諗起d郵費就戥你地肉痛喇......
    不過, 你可以買到自己鍾意嘅嘢, 就會覺得好值得嘅....可能香港比較易買到kt, 所以我一定唔捨得俾咁貴郵費呀.....
    [版主回覆06/15/2010 09:49:00]爆炸魔女   ~你真心水清, 講得出郵費這方面.........但我難得有心頭好, 算啦!! 而家用得好開心呀!! 哈哈~~   ~所以, 你都唔好寄包裹比我啦!! 十月時, 寄張卡比我,我都超開心啦!! 你送比我對Hello kitty碗已經係一份好好嘅禮物啦!!   ~我依邊都開始無咩Hello kitty 用品and 廚具賣啦!! 所以, 上網買. 但都唔買得幾多, 比得太多郵費此於唔化算!! 所以, 都要停止自己上網買啦!! 攪到我而家越黎越想返香港, 買Hello kitty 用品呀!! 哈哈~~

    ReplyDelete