端午節粽

June 16, 2010 (Wednesday)

    因為我手上無農曆日子, 身邊啲工作伙伴又唔會講包粽依個話題, 所以, 我往往都要屋企人提,先知幾時係端午節, 有幾年都錯過咗正日添....哈哈!  而今年好啲啦!! 朋友送咗個附有農曆日子嘅月曆比我. 我會較早知道啲chinese節!!

   當我隔離果個知道端午節就到, 就已經時時刻刻提住要去買粽食, 其實, 佢好鐘意食粽架!! 所以, 我成日都覺Brian好chinese胃架!!! 而且, 佢有啲生活習慣真係香港到唔香港!! 但好奇怪, 唔知點解佢叫極都唔肯返.

   所以, 星期日(June 13)去咗chinese supermarket買粽食黎應節囉!!  而今年, 比我發現咗 "日式冰粽", 我覺幾得意咪買盒試下囉!! 點知我一食就愛上. 啲日式冰粽係甜架!!! 凍冰冰,煙煙 un un, 好好食呀!! 我食完之後, 要再去超市入貨添!!  但Brian就好傳統, 都係鐘意啲傳統---咸肉粽.

   自星期日(June 13)買完粽之後, 我哋每餐, 都見到隻咸肉粽係張飯臺度, 啲粽真係由星期日食到端午節正日呀!! (當然, 中途又去多次超市入貨). 所以, 計計下,今年都食咗好多粽落肚!!

↓咸肉粽0





↓日式冰粽0





↓我叫日式冰粽, 為水晶粽, 因為好似粒水晶咁囉!! 哈哈!! 我覺水晶粽好岩我口味架, 有芋頭,咖啡 and 紅豆味!!0





↓Sunday Lunch 咸肉粽+麵豉湯...............Sunday dinner 咸肉粽+炒米粉0





↓端午節當天食嘅粽0





No comments:

Post a Comment