日本餐聚會

June 4, 2010 (Friday)

      Brian班朋友, 又約佢食飯啦!! Brian班friends 確實好念舊, 好有心, 間唔中都整啲聚會. 由其事而家Brian有班friends 係美國返咗黎加拿大.  所以, 就多咗聚埋一齊.

     依啲飯局, Brian又會好例牌咁, 要拉埋我去, 先肯應約. 其實, 我去食飯無所謂架!! 但Brian班朋友都唔會帶埋另一半出去架!! 次次食飯都係全男班. 得我一個女仔咋!! 我時常覺去Brian啲飯局, 好似好阻住啲男仔傾男仔野咁(我感覺). 

     唏.......唔講啦!!..... 講返餐飯...依餐飯, 係食日本野, 依間鋪係就係難揾咗啲, 因為我覺依間開嘅位置都幾隱閉, 但入到去間食鋪, 見到成間鋪啲侍應都只係日本人, 比我第一個感覺已經覺好正宗. 果然, 啲日本食物真係好有水準添! 好新鮮, 連wasabi 都係新鮮磨架!! Very good!!!..... 仲有呀!! 啲甜品, 又好好味添. 哈哈~~  未埋單, 我已經暗地裡想黎依一間日本食店, 再食多次啦!!  Yummy....

     由於, 我費事係一大班, 我唔熟嘅人面前影食物相. 所以, 今餐啲食物相, 我都係網上啲食評摷架!!  但我依餐食啲野, 確實係同相片一樣架!!  我都要多謝網上寫食評嘅有心人post 相上網.

↓日本食鋪 and 內裡格局0






↓刺身地方....and 好新鮮嘅魚生. 0








↓熟食
0





↓甜品 (個綠茶蛋糕....好綠茶, 好好味!!)0





後記:
  去依餐飯時,......係Brian渣車去架!! 但沿途上, Brian個電話響過不停. 啲電話 and email 都係關公司事先係咁響! 所以點都要盡快覆!! 雖然, 有啲email...Brian會一邊講, 我一邊幫佢打返落部電話度作回覆. 但覆email唔係三言兩語攪得掂..........所以, Brian要一邊渣車一邊覆電話or email.....我覺好危險架!! 但佢好心急,要覆咗先安樂.


  所以, 第時一放工就要即刻渣車去遠少少嘅地方, 不如我渣車啦!!我做司機, 咁Brian你咪可以慢慢覆message囉!!

3 comments:

  1. ~好正喎,睇見都流口水!
    [版主回覆06/11/2010 06:07:00]靚太   ~洗唔洗比張紙巾抹口水呀!! 哈哈!   ~啲野食真係好好味, 我想去食多一次添!!你第時如果返黎多倫多行,都試下吖

    ReplyDelete
  2. Brian好錫你, 可能佢怕你悶, 所以拉埋你去,
    [版主回覆06/11/2010 06:08:00]WingL^^   每件事都有好多角度睇!!你話Brian怕我悶....都係其中原因要帶埋我去食飯. 不過怕我悶就唔係主要原因囉!!

    ReplyDelete
  3. 我都覺得 Cafe Michi 好好食!! 好耐冇去過喇, 宜家見倒你啲相令我想去啊!
    [版主回覆06/11/2010 06:08:00]Wedy   我都係第一次黎依間食咋!!一食就愛上, 好想再去食多次!! 原來你黎過依間食架!!你食過咩野呀!!介紹下吖!!

    ReplyDelete