G20 Summit

June 24, 2010 (Thursday)
  G20 Summit, 將會明天正式舉行, 不同國家嘅首領, 陸陸續續趕到多倫多. 進行一個政治交談(開會).

   我係一個普通市民, 唔係好理政治,  我連投票都未必走去投啦! 莫講話G20 高峰會, 我更加無興致多理啦!! 你哋班首領開會, 咪開會囉!! 一切都覺得唔關我事.

  但最近, 看新聞, 每每頭條都係講G20 的消息. 多倫多政府也為了保護各國首領安全, 在開會地點(多倫多市中心), 作出一啲設施加強保安, 我也開始見到公司附近築起長長圍欄, 連街上的垃圾筒都搬走埋(因為怕示威者用垃圾筒攻擊首領), 街上多了警察巡鑼. 保衛深嚴. 好似好大陣杖咁.

   連自己的家樓下, 也開始被政府人員築起圍欄 and 木版作保護.  G20日子越近, 我居住的大廈也派很多便條作提點, 連club house and BBQ場, 也因為這個G20而close. (因club house and BBQ場對正各國首領開會地點, 怕有人趁機有惡作劇) 我居住的大廈也提醒住戶, 有什麼道路會封鎖. 有什麼地鐵, 巴士路線封閉. 有什麼不便...... 就因為以上種種事情, 都圍繞自己身邊. 剎時間, 感覺G20事態有點嚴重了. 開始都關我事了.
 
   不過, 還好的事, 我和Brian因為G20可以早一點放工回家.  趁機看看電視直播嘅世界杯賽事.  

↓每日新聞頭條便是這個G20 logo  0




↓G20 令多倫多市中心保圍深嚴, 好普通一幢商業大廈, 都需要有允許證才能進入. 警察便是檢查緊個允許證0





↓各國首領開會, 就必有人示威, 有人搗亂,有人想攻擊首領. 多倫多政府恐怕滋事份子, 隨手用公共物品(如: 垃圾筒or郵筒)攻擊各國首領,所以, 政府搬走晒全多倫多市中心的垃圾筒. 貼上膠袋在電燈柱作臨時垃圾筒之用. 0




↓政府恐怕示威人士打破玻璃攻擊各國首領. 在示威區範圍的落地玻璃用木版派住作保護. 0





↓圍欄是用黎隔開示威者or滋事份子, 圍欄隔開人群外, 還防壞份子聚集, 有圍欄人群便不能行近馬路,攻擊座架上的首領!0



4 comments:

  1. 真係好似打仗一樣, 如臨大敵!!
    但你地可以早放工咁好既??
    [版主回覆06/30/2010 08:52:00]Bの家   ~哈哈!!因為每年,邊個國家嘅城市舉辦依個G20會,都會有示威者or 滋事份子,係大街上, 宣洩不滿架!! 所以, 警方咪加強保安囉!!   ~其實,都有成好多市中心啲人係唔洗返工架!! 但我間公司無休息, 但就可以早啲啲放囉!! 

    ReplyDelete
  2. 咁你地公司可唔可以比你地work from home呢?
    [版主回覆06/30/2010 08:52:00]Mui:   我屋企部電腦都login唔到公司電腦裡頭啲野, 所以, 唔可以work from home囉! 而且, 公司又無話休息,所以, 點都要返囉!!

    ReplyDelete
  3. 都幾擾民......
    [版主回覆06/30/2010 08:52:00]小威威:   咁有啲人都係想宣洩不滿, 警方都係想保護各國首領and 市民,所以,先做咁多野,我都明嘅!!而且,個會都係幾日, 都接受到!

    ReplyDelete
  4. 都幾誇張下............. 驚恐怖襲擊嗎 ?
    [版主回覆06/30/2010 08:53:00]WingL^^   我初頭都覺洗唔洗咁誇張呀!!但原來事情真正發生時,真係亂到難以想像!! 才感覺原來一啲都唔誇張架!

    ReplyDelete