學人炒米粉

June 10, 2010 (Thursday)

   依啲日子, 一時就天氣好焗, 一時就落雨.........唔係太多胃口. 醒起係blog 度見到人炒東南亞炒米, 咪試下囉!!

   我好懶架!! 齋炒米粉咋!! 咩配料都無落.....就咁用咖哩粉炒米粉.

   煮之前問Brian會唔會食, 佢都話唔食架!! 咁我咪炒自己個份咪算囉!!

    點知我一炒完蝶米粉, Brian仲食得多過我!!  早知炒多啲啦!!

    原來, 東南亞口味幾襯依啲天氣食喎!! 下次再炒多啲黎食先.

↓咖哩炒米粉

0




1 comment:

  1. ~下次試吓個足料版啦!我諗你男友會好鍾意食架!
    [版主回覆06/18/2010 05:34:00]靚太 ~我就係第一次唔用任何材料炒之下!! Brian話好食!! 我之後,再炒都係要齋炒返,無落料!! 因為隔離果個試第一次係齋米粉,下次都係要食返齋米粉. 仲未有機會加足料 

    ReplyDelete