Earthquake

June 22,2010 (Wednesday)
  0下!!多倫多地震呀!! 真係完全無諗過多倫多會有地震!!

  今次, 地震大概係1:42pm發生, 仲有Magnitude 5.0 and 震咗15秒.  當時, 我係感覺到有啲搖架!!  但我個腦, 就無為意係地震這回事囉!! 我仲以為樓上裝修, 周不時用鎚---揼揼揼, 仲以為裝修工程, 令到我感覺有點搖嘅感覺添!!

  我身邊啲人又無為意係地震這回事, 所以, 無走上街避難呀!! 但地震隔無陣, 我無意望落街, 就見到好多人在街上, 之後, 我就陸續收到emails and 電話, 問我「感覺地震嗎??」到此時,才知頭先的搖動是地震.

  在報紙或新聞中, 感覺地震是一件很可怕的事, 到親自感受地震時, 我也離唔切反應, 一切都感覺好突然, 莫講話避難吖!!  而這次也是我頭一次感受到地震的力量,  好好彩今次只是好輕微搖動, 沒有特別殘傷. 但地震, 真係一次就夠. 唔好有第二次啦!

  不過, 最好笑便是, 離緊幾日多倫多市中心會有G20高峰會舉行. 多倫多為了這個會加強保安. 特意增派警員, 封路, 建圍欄.......咩安全設施要做都做晒.  以達到安全第一. 保護開G20峰會啲領導人.  但好像人算不如天算. 人有幾周詳計畫. 也離不開天意安排--- 地震.

↓在新聞上影下來---地震....達5.0級添!! 0




1 comment:

  1. 早幾日三藩市都有地震呀.....不過是好輕微的......真係唔知幾時黎一次勁的.......  真係好驚呀!  
    [版主回覆07/09/2010 04:25:00]小水怪   ~係囉!! 地震依啲野, 真係好唔想發生, 原來你早排都有地震呀!! 真係好驚呀!!   ~而且, 近排有啲國家, 又不異常地炎熱起來, 真係諗諗下都驚驚哋呀!!

    ReplyDelete